Vladan Petrović na proslavi 25-godišnjice modela Pajero

Mitsubishi i reli neraskidivo su povezani decenijama, pa je pojavljivanje aktuelnog reli šampiona Srbije na manifestaciji Velauta imalo poseban značaj. Na proslavi 25-godišnice modela Mitsubishi Pajero pojavio se i šestostruki i aktuelni reli šampion naše zemlje, Vladan Petrović, a mi Vam ekskluzivno prenosimo njegove najznačajnije utiske...

"Mitsubishi je jako dugu reli sportu, a o kvalitetnom japanskom pristupu i ozbiljnosti dovoljno govore uspesi u Svetskom Reli Šampionatu i na reliju Pariz-Dakar. Upravo zbog toga za mene je uvek veliki izazov da se sednam za volan off-road modela iz Mitsubishijeve game, i zato sam ovde. Što se tiče organizacije proslave 25-godišnjice modela Pajero, Velauto zaslužuje sve pohvale." - istakao je Petrović.

"Što se tiče terenskih sposobnosti modela koje smo probali, poredao bi ih na sledeći način: L200, Pajero kratki, Pajero dugački. Model L200 jeste pick-up, ali ima odlična rešenja na vešanju i u transmisiji. Iako na neravninama, prilikom brže vožnje, kruta zadnja osovina neprijatno poskakuje i L200 se ljulja, u off-road uslovima ovaj model veoma lako podnosi grubosti. Kod ovog automobila dovoljno je da samo jedan točak ima dobar kontakt sa podlogom i nema zaustavljanja."

"Kod kratkog Pajera pohvalio bih agilnost i spretnost na ograničenom prostoru. Kod extremnog kosog nagiba pokazao se kao veoma siguran. Isto važi za prelazak preko manjih neravnina. Uz sve to, automobil poseduje nepredno i robusno vešanje i obezbeđuje visoku udobnost i u off-road vožnji. Kod kratkog Pajera odlično se pokazao i volan, koji je daleko direktniji i precizniji od onog u L200." - zaključuje Petrović.

"Pravo uživanje u vožnji priuštio nam je dugački Pajero. Vešanje je fantastično podešeno, a automobil pruža puno udobnosti, ali bez prevelikih naginjanja ili ljuljanja karoserije. Pogon na sve točkove je odlično uparen sa automatskim menjačem i dizelskim obrtnim momentom. Izbor pogona na dva točka (samo zadnja osovina), na sva 4 točka u visokom modu, zatim pogon na sve točkove u visokom modu ali sa blokadom srednjeg difrencijala i pogon na sva 4 točka sa "reduktorom", vrši se uz pomoć kratke ručice smeštene uz ručicu menjača. Ipak, treba biti oprezan na velikim usponima, jer njegova velika masa ponekad nas opominlje da ne pokušavamo pobediti fiziku. Ovo je automobil koji objedinjuje visoku udobnost i komfor u vožnji na otvorenom putu, ali i pristojne terenske sposobnosti." Goran Sarić - Automagazin