Internet Automobil 2009. godine je Toyota Avensis

Preduzeće za tržišne komunikacije Metro Market ove godine, sedmi put za redom organizovalo je izbor za Internet automobil godine. Posetioci automobilskog web portala www.netauto.co.rs, prema sopstvenim kriterijumima glasali su za automobile koji su se pojavili u ovoj godini. Fotografije snimljene na manifetaciji proglašenja možete pogledati u galeriji Automagazin portala, ili klikom na LINK...

Bilo je ukupno dvadeset dva automobila kandidata za ovu titulu. Istovremeno odvijalo se i glasanje za Miss NetAuto 2008. Ove godine, peti put za redom, uz nove modele automobila našlo se i tridesetišest kandidatkinja u ovom originalnom izboru lepote. Finale izbora za miss i internet automobil godine održan je u utorak u Kristalnoj dvorani beogradskog hotela Hajat Ridžensi.

U izuzetnom ambijentu, pred velikim brojem zvanica i novinara predstavilo se dvanaest kandidatkinja koje su svojim glasovima izabrali posetioci specijalizovanog internet portala www.netauto.co.rs Publika u sali zaslužila Ana Dankova, a Miss fotogeničnosti NetAuto 2008 Mia Marjanović, obe studentkinje iz Beograda.

Glasovima posetilaca ovog portala izabran je i NetAuto 2009, to je nova Toyota Avensis. Skulpturu, rad Lasla Silađija akademskog vajara iz Novog Sada, koja simbolizuje ovu titulu, Bobanu Radoičiću, regionalnom direktoru Toyota Srbija uručio je Milan Janković, predsednik Privredne komore Beograda.
Titulu su od 2002. do sada osvajali VW Polo (NetAuto 2003), Citroen C2 (2004), Opel Astra (2005), Renault Clio III (2006), Dodge Caliber (2007) i Renault Laguna III (2008).

Milomir Bošković - Automagazin