Najnovije vesti iz auto industrije
Porsche 911 GT3 - facelift najbržeg atmosferskog Porschea
Objavljeno: 30.01.2009.
Posle nedavno osveženih modela Porsche 911 Carrera, Carrera 4 i Targa, pred nama su prve fotografije prestižnog modela Porsche 911 GT3. Kako smo i navikli od Porschea, radikalnih izmena dizajna nema, ali zato ima više snage i automobil tehnički je napredniji...

Model 911 GT3 u ponudi Porschea predstavlja najsnažniji i najsportskiji model sa atmosferskim motorom. Karoserija facelift verzije dobila je novi aerdinamički paket, izmene su pretrpeli otvori za dovod vazduha, u zadnje svetlosne grupe instalirane su LED diode, a prednja svetla su bi-xenon.
Glavne izmene zabeležene su "ispod lima". Zapremina motora porasla je za 200 cm3, na 3,8 litara, izmenjen je i sistem za varijabilno vreme otvaranja ventila, Vario Cam, koji je dobio potpuno nove izduvne ventila. Rezultat je snaga veća za 20 konjskih snaga i sada iznosi 435 KS. Porsche navodi da je povećan i obrtni moment u srednjoj zoni obrtaja. Zahvaljujući ovim sjajnim karakteristikama, 911 GT3 iz mesta do "stotke" sprinta za samo 4,1 sekundu (poboljšanje od 0,2 s), a za ubrzanje do 260 km/h potrebno mu je samo 8,2 sekunde. Maksimalna brzina iznosi 312 km/h (+2 km/h).

Inženjeri Porschea posebnu pažnju posvetili su na poboljšanje voznih osobina. Aktivno vešanje PASM omogućava bolje performanse amortizera u odnosu na podlogu. U sportskom režimu, vešanje je tvrđe podešeno, kako bi obezbedilo optimalno ponašanje na putu, a u normalnom režimu, trim je usmeren ka poboljšanju Komfora. Pri vožnji na "razbijenim" putevima prepunim rupa, visina prednjeg vešanja može se povećati za 30 milimetara. Izmene je pretrpeo i sistem elektronske kontrole stabilnosti "Porsche Stability Management" sa odličnom regulacijom trakcije i stabilizacionog sistema. Aktivacija i deaktivacija ovog sistema je u potpunosti na izboru vozača.
Osveženi Porsche 911 GT3 dobio je i nove kočnice. Standardne kočnice imaju veću efikasnost i manju masu, a uz doplatu će moću da se dobiju keramičko-kompozitni diskovi. Svetska premijera zakazana je za 3. mart i sajam automobila u Ženevi. Tržišna premijera zakazana je za maj mesec, a cena u Nemačkoj iznosiće 116.947 Eura.
Goran Sarić - Automagazin
Stalnim usavršavanjem efikasnosti svojih vozila, Toyota se posvećeno bavi pitanjima globalne zaštite životne sredine i to širokim spektrom aktivnosti istraživanja i razvoja. Priznajući važnost raznolikosti izvora energije, Toyota je za cilj postavila ultimativni automobil Eco Car koji će vožnju dovesti na nivo održivog kretanja...
Prodaja novih automobila u Nemačkoj, u februaru mesecu, povećana je za 21 % u odnosu na isti period prošle godine, na 277 800 automobila. Ovo je prvi rast prodaje automobila u Nemačkoj u poslednjih šest meseci...
Indijski magnat Tata u Ženevi je predstavio super-jeftini automobil Nano Europa, koji je, kao što sam naziv govori, namenjen evropskom tržištu. Tata Nano Europe na evropsko tržište dolazi 2011. godine, a najavljena cena kreće se oko 5 000 Eura...
Poslednji u liniji Renault Sport modela, Renault Megane RS punim sjajem zablistao je na štandu sajma automobila u Ženevi. Posle modela Megane F1 Team R26 i Megane R26.R, Renault Megane RS "na tacni" je dobio svo stečeno iskustvo u čuvenom Renault Sport Technologies centru. Wallpaper možete preuzeti klikom na
LINK..
Revolucionarna Opel Ampera danas je premijerno prikazana na 79. Sajmu Automobila u Ženevi. Carl-Peter Forster, predsednik kompanije General Motors Europe, otkrio je električno vozilo sa produženim dometom i najavio planove da se krene sa proizvodnjom ovog modela krajem 2011. godine...
Konačno... Iako smo dugo čekali, Aston Martin je predstavljanjem prvih fotografija svog prestižnog modela One 77 opravdao svaki trenutak. Pred nama su prve fotografije ekskluzivnog modela, najbržeg i najsnažnijeg automobila u istoriji Aston Martina...
Ovako bi mogao izgledati novi Ford C-Max. Novi Ford C-MAX prvi put videćemo 2011. godine, i zato je vrlo verovatno da je ovo najavna studia nove generacije modela C-MAX. Ford Iosis Max je koncept, ali iako ne treba očekivati da svi detalji budu uključeni u serijsku proizvodnju, iskreno se nadamo da će dizajn enterijera i eksterijera "preživeti" do serijske faze...
Iz mnoštva hibridnih i električnih modela sajma automobila u Ženevi, kao biser među perlama, izdvaja se brutalni primerak Lamorghini LP670-4 SuperVeloce. Odlikuje ga snažniji motor, manja masa i bolje performanse...
Četiri godine posle premijere studie Yeti, kompanija Škoda na sajmu automobila u Ženevi predstavlja nam svoj prvi SUV model ikada. Razlika? Serijski proizvod od koncept modela razlikuje se po izduždnoj liniji, pogonu na prednje ili sve točkove, po turbo benzinskim motorima sa direktnim ubrizgaavanjem goriva...