Najnovije vesti iz auto industrije
Dodge Circuit EV predstavljen u Detroitu
Objavljeno: 19.01.2009.
Dodge Circuit EV je prototip koji u sebi kombinuje sportski automobil i čist električni pogon. Ubrzanje automobila može se uporediti sa najkvalitetnijim sportskim automobilima današnjice, a sa jednim punjenjem baterije može preći i do 300 kilometara...
Dizajn prototipa Dodge Circuit EV podseća na modela Dodge Viper. Maska hladnjaka podeljena je sa četiri velika otvora, a hauba je neobični niska. Dodge Circuit EV ima kraće međuosovinsko rastojanje, drugačiji enterijer, a posebnost je i atraktivna boja "Tangoreen". Enterijer je rešen u duhu funkcionalnosti. Vozač i suvozač su smešteni u sportska sedišta, a na interument tabli dominira displej koji pokazuje informacije o električnom pogonu. Naravno, tu je i kvalitetni audio sistem, klimatizacija i tempomat. Sedišta i središnja konzola obloženi su kožom.
Za pogon je zadužen elektromotor snage 200 kW, koji omogućava ubrzanje iz mesta do 96 km/h za manje od 5 sekundi i sprint na 400 metara za samo 13 sekundi. Maksimalna brzina iznosi 192 km/h. Električna energija smeštena je u lithium-ion baterije, čija autonomija iznosi 240-320 kilometara.
Spoljne dimenzije automobila iznose 3900 x 1714 x 1150, a međuosovinsko rastojanje iznosi 2330 mm, i one su za jedan američki sportski automobil izuzetno male. Tehnička osnova automobila, kao i kod većine razvojnih radova, dolazi od britanskog Lotusa.
Goran Sarić - Automagazin
Stalnim usavršavanjem efikasnosti svojih vozila, Toyota se posvećeno bavi pitanjima globalne zaštite životne sredine i to širokim spektrom aktivnosti istraživanja i razvoja. Priznajući važnost raznolikosti izvora energije, Toyota je za cilj postavila ultimativni automobil Eco Car koji će vožnju dovesti na nivo održivog kretanja...
Prodaja novih automobila u Nemačkoj, u februaru mesecu, povećana je za 21 % u odnosu na isti period prošle godine, na 277 800 automobila. Ovo je prvi rast prodaje automobila u Nemačkoj u poslednjih šest meseci...
Indijski magnat Tata u Ženevi je predstavio super-jeftini automobil Nano Europa, koji je, kao što sam naziv govori, namenjen evropskom tržištu. Tata Nano Europe na evropsko tržište dolazi 2011. godine, a najavljena cena kreće se oko 5 000 Eura...
Poslednji u liniji Renault Sport modela, Renault Megane RS punim sjajem zablistao je na štandu sajma automobila u Ženevi. Posle modela Megane F1 Team R26 i Megane R26.R, Renault Megane RS "na tacni" je dobio svo stečeno iskustvo u čuvenom Renault Sport Technologies centru. Wallpaper možete preuzeti klikom na
LINK..
Revolucionarna Opel Ampera danas je premijerno prikazana na 79. Sajmu Automobila u Ženevi. Carl-Peter Forster, predsednik kompanije General Motors Europe, otkrio je električno vozilo sa produženim dometom i najavio planove da se krene sa proizvodnjom ovog modela krajem 2011. godine...
Konačno... Iako smo dugo čekali, Aston Martin je predstavljanjem prvih fotografija svog prestižnog modela One 77 opravdao svaki trenutak. Pred nama su prve fotografije ekskluzivnog modela, najbržeg i najsnažnijeg automobila u istoriji Aston Martina...
Ovako bi mogao izgledati novi Ford C-Max. Novi Ford C-MAX prvi put videćemo 2011. godine, i zato je vrlo verovatno da je ovo najavna studia nove generacije modela C-MAX. Ford Iosis Max je koncept, ali iako ne treba očekivati da svi detalji budu uključeni u serijsku proizvodnju, iskreno se nadamo da će dizajn enterijera i eksterijera "preživeti" do serijske faze...
Iz mnoštva hibridnih i električnih modela sajma automobila u Ženevi, kao biser među perlama, izdvaja se brutalni primerak Lamorghini LP670-4 SuperVeloce. Odlikuje ga snažniji motor, manja masa i bolje performanse...
Četiri godine posle premijere studie Yeti, kompanija Škoda na sajmu automobila u Ženevi predstavlja nam svoj prvi SUV model ikada. Razlika? Serijski proizvod od koncept modela razlikuje se po izduždnoj liniji, pogonu na prednje ili sve točkove, po turbo benzinskim motorima sa direktnim ubrizgaavanjem goriva...