Najnovije vesti iz auto industrije
Shelby GT500 na bazi Ford Mustanga
Objavljeno: 14.01.2009.
Kriza za legende ne važi. Shelby je poradio na novom Mustangu i rezultat nije mogao biti ništa manje nego novi GT500, čija prodaja startuje već u prvom mesecu tekuće godine. Ime Carolla Shelbya ne treba posebno predstavljati...
Osnivač kompanije Shelby Automobiles bio je šezdesetih godina uspešan takmičar, a kasnije je njegovo ime počelo da se pojavljuje na haubi njegovih prepravljenih automobila. Novi Mustang 2010 je ugledao svetlost dana. Ali, kakav bi to bio Mustang bez visokosnažne verzije, koja je prošla kroz "ruke" ovog maga? Novi Mustang, o kome smo dosta govorili, tako zvanično dobija svoju oficijalnu prestižnu varijantu.
Novi Ford Mustang GT500 rezultat je zejedničkog rada Shelby Automobiles i sportskog odeljenja Ford SVT. Za Shelby ne, ali za SVT ovo je nasjnažniji Mustang u istoriji. I, prema rečima Corolla, Mustang GT500 svojim karakterom podseća na nekadašnjeg supersportistu GT500KR, čiji sufiks "King of the Road" (KR) dovoljno govori o ovom automobilu. I novi Mustang predstavlja kombinaciju sile, sjajnih voznih osobina i brutalnih kočnica.
Za pogon se stara turbo osmocilindrični agregat zapremine 5,4 litra i DOHC razvodom, koji razvija snagu od 540 konjskih snaga. Snaga se na zadnje točkove prenosi preko šestostepenog menjača sa lamelom sa dva diska. Glavni disk, u poređenju sa prethodnom generacijom Mustanga GT500, ima prečnik od 250 mm, za 35 mm više i izrađen je od posebnih materijala. Peti i šesti stepen prenosa su produženi, što obezbeđuje smanjenje potrošnje pri visokim brzinama.

Najveće optičke izmene vidljive su na prednjem i zadnjem braniku, koji sada obezbeđuju daleko više protoka vazduha za hlađenje kočnica, ali i smanjuju aerodinamički otpor. Na vešanju je najviše doprineo Fordov SVT, koji je modifikovao amortizere i opruge, a za obezbeđivanje boljih voznih osobina brinu se i Goodyear F1 Supercar pneumatici montirani na kovane felne prečnika 19 inča. Prodaja Ford Mustanga GT500 startuje ovog meseca, a prvi proizvedeni primerak modela GT500, zajedno sa Ford Mustangom 2010 i Chevrolet Camarom 2010, već je u vlasništvu kompanije Barrett-Jackson.
Goran Sarić - Automagazin
Stalnim usavršavanjem efikasnosti svojih vozila, Toyota se posvećeno bavi pitanjima globalne zaštite životne sredine i to širokim spektrom aktivnosti istraživanja i razvoja. Priznajući važnost raznolikosti izvora energije, Toyota je za cilj postavila ultimativni automobil Eco Car koji će vožnju dovesti na nivo održivog kretanja...
Prodaja novih automobila u Nemačkoj, u februaru mesecu, povećana je za 21 % u odnosu na isti period prošle godine, na 277 800 automobila. Ovo je prvi rast prodaje automobila u Nemačkoj u poslednjih šest meseci...
Indijski magnat Tata u Ženevi je predstavio super-jeftini automobil Nano Europa, koji je, kao što sam naziv govori, namenjen evropskom tržištu. Tata Nano Europe na evropsko tržište dolazi 2011. godine, a najavljena cena kreće se oko 5 000 Eura...
Poslednji u liniji Renault Sport modela, Renault Megane RS punim sjajem zablistao je na štandu sajma automobila u Ženevi. Posle modela Megane F1 Team R26 i Megane R26.R, Renault Megane RS "na tacni" je dobio svo stečeno iskustvo u čuvenom Renault Sport Technologies centru. Wallpaper možete preuzeti klikom na
LINK..
Revolucionarna Opel Ampera danas je premijerno prikazana na 79. Sajmu Automobila u Ženevi. Carl-Peter Forster, predsednik kompanije General Motors Europe, otkrio je električno vozilo sa produženim dometom i najavio planove da se krene sa proizvodnjom ovog modela krajem 2011. godine...
Konačno... Iako smo dugo čekali, Aston Martin je predstavljanjem prvih fotografija svog prestižnog modela One 77 opravdao svaki trenutak. Pred nama su prve fotografije ekskluzivnog modela, najbržeg i najsnažnijeg automobila u istoriji Aston Martina...
Ovako bi mogao izgledati novi Ford C-Max. Novi Ford C-MAX prvi put videćemo 2011. godine, i zato je vrlo verovatno da je ovo najavna studia nove generacije modela C-MAX. Ford Iosis Max je koncept, ali iako ne treba očekivati da svi detalji budu uključeni u serijsku proizvodnju, iskreno se nadamo da će dizajn enterijera i eksterijera "preživeti" do serijske faze...
Iz mnoštva hibridnih i električnih modela sajma automobila u Ženevi, kao biser među perlama, izdvaja se brutalni primerak Lamorghini LP670-4 SuperVeloce. Odlikuje ga snažniji motor, manja masa i bolje performanse...
Četiri godine posle premijere studie Yeti, kompanija Škoda na sajmu automobila u Ženevi predstavlja nam svoj prvi SUV model ikada. Razlika? Serijski proizvod od koncept modela razlikuje se po izduždnoj liniji, pogonu na prednje ili sve točkove, po turbo benzinskim motorima sa direktnim ubrizgaavanjem goriva...