AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Euro NCAP: maksimalnih 5 zvezdica za Mercedes-Benz ML

Euro NCAP: maksimalnih 5 zvezdica za Mercedes-Benz ML

Aktuelna generacija modela Mercedes-Benz ML podvrgnuta je testiranju bezbednosti Euro NCAP. Rezultati testova bezbednosti putnika su na očekivano visokom nivou, ali ML nam još jednom pokazuje da na polju zaštite pešaka mora još puno toga da se uradi...

Euro NCAP: maksimalnih 5 zvezdica za Mercedes-Benz ML

Testirani model bio je Mercedes-Benz ML 320 CDI, ali rezultati se odnose na sve verzije modela ML aktuelne generacije. Izmerena masa automobila iznosila je 2.204 kilograma, a od bezbednosne opreme treba izdvojiti sedam vazdušnih jastuka: čeoni, bočni, vazdušne zavese i vazdušni jastuk za kolena vozača. U standardnu opremu spada i sofisticirani sistem "Pre-Safe", koji vozača upozorava na rizik od udarca i priprema bezbednosne elemente za udarac. Ipak, "Pre-Safe" sistem nije kompatibilan sa metodikom Euro NCAP testiranja, pa njegov uticaj na povećanje bezbednosti ovoga puta nije meren, iako je nesumnjivo veliki. Kod čeonog udarca ML se pokazao na visini zadatka. Prostor i konstrukcija oko nogu ostala jea stabilna. Euro NCAP je konstatovao izuzetno dobru zaštitu kolena, a sve pohvale dobio je i vazdušni jastuk za kolena vozača.

Euro NCAP: maksimalnih 5 zvezdica za Mercedes-Benz ML

Mercedes ML osvojio je maksimalan broj bodova kod testiranja bočnog udara i udara u stub. Zajedno sa dva boda za podsetnik neaktiviranih bezbednosnih pojaseva i 14 bodova za test čeonog udara, ML osvaja 34 boda i maksimalnih 5 zvezdica za bezbednost odraslih putnika. Kod zaštite dece, Euro NCAP ističe zamerke kod nivoa upozorenja na rizike kod korišćenja sedišta za decu na suvozačevom mestu, kao i kod informacija statusa vazdušnog jastuka suvozača (aktivan / neaktivan). Podsetimo, vazdušni jastuk za suvozača MORA biti isključen kada se instalira sedište za dete na suvozačevom mestu. Ali, Mercedes-Benz ističe da da u više nivoe opreme ugrađuje sistem koji automatski prepoznaje da li je na suvozačevom mestu instalirano sedište za decu, i koji automatski isključuje vazdušni jastuk za suvozača. Ovaj sistem nije bio instaliran u testirani automobil. Nažalost, bez ovog sistema vazdušni jastuk za suvozača ne može biti manuelno deaktiviran i u tom slučaju mogućnost ugradnje sedišta za decu ostaje samo na zadnjim sedištima. ISOFIX oznake na zadnjim sedištima trebale bi biti jasnije istaknute. Kod zaštite pešaka konstatovana je slaba zaštita. Branik i prednji deo haube pešacima pružaju izuzetno slabu zaštitu. Glava pešaka prilikom udarca u gornji deo haube je jako slabo zaštićena i Mercedes osvaja samo 6 bodova na testu zaštite pešaka, od mogućih 36 i osvaja samo jednu zvezdicu. Ipak, treba istaći da većina "Large Off Road" modela ima teško rešive probleme sa zaštitom pešaka. Goran Sarić - Automagazin

Ženeva 2009 - Toyota najbolja u očuvanju životne sredine

Ženeva 2009 - Toyota najbolja u očuvanju životne sredine

Stalnim usavršavanjem efikasnosti svojih vozila, Toyota se posvećeno bavi pitanjima globalne zaštite životne sredine i to širokim spektrom aktivnosti istraživanja i razvoja. Priznajući važnost raznolikosti izvora energije, Toyota je za cilj postavila ultimativni automobil Eco Car koji će vožnju dovesti na nivo održivog kretanja...
Rast prodaje automobila u Nemačkoj

Rast prodaje automobila u Nemačkoj

Prodaja novih automobila u Nemačkoj, u februaru mesecu, povećana je za 21 % u odnosu na isti period prošle godine, na 277 800 automobila. Ovo je prvi rast prodaje automobila u Nemačkoj u poslednjih šest meseci...
Sajam automobila u Ženevi - Tata Nano Europa

Sajam automobila u Ženevi - Tata Nano Europa

Indijski magnat Tata u Ženevi je predstavio super-jeftini automobil Nano Europa, koji je, kao što sam naziv govori, namenjen evropskom tržištu. Tata Nano Europe na evropsko tržište dolazi 2011. godine, a najavljena cena kreće se oko 5 000 Eura...
Sajam u Ženevi - Renault Megane RS + FOTO

Sajam u Ženevi - Renault Megane RS + FOTO

Poslednji u liniji Renault Sport modela, Renault Megane RS punim sjajem zablistao je na štandu sajma automobila u Ženevi. Posle modela Megane F1 Team R26 i Megane R26.R, Renault Megane RS "na tacni" je dobio svo stečeno iskustvo u čuvenom Renault Sport Technologies centru. Wallpaper možete preuzeti klikom na LINK..
Sajam u Ženevi - Opel Ampera će debitovati 2011. godine

Sajam u Ženevi - Opel Ampera će debitovati 2011. godine

Revolucionarna Opel Ampera danas je premijerno prikazana na 79. Sajmu Automobila u Ženevi. Carl-Peter Forster, predsednik kompanije General Motors Europe, otkrio je električno vozilo sa produženim dometom i najavio planove da se krene sa proizvodnjom ovog modela krajem 2011. godine...
Aston Martin One-77 - čekanje se isplatilo

Aston Martin One-77 - čekanje se isplatilo

Konačno... Iako smo dugo čekali, Aston Martin je predstavljanjem prvih fotografija svog prestižnog modela One 77 opravdao svaki trenutak. Pred nama su prve fotografije ekskluzivnog modela, najbržeg i najsnažnijeg automobila u istoriji Aston Martina...
Ford Iosis MAX: novi „kinetički“ koncept

Ford Iosis MAX: novi „kinetički“ koncept

Ovako bi mogao izgledati novi Ford C-Max. Novi Ford C-MAX prvi put videćemo 2011. godine, i zato je vrlo verovatno da je ovo najavna studia nove generacije modela C-MAX. Ford Iosis Max je koncept, ali iako ne treba očekivati da svi detalji budu uključeni u serijsku proizvodnju, iskreno se nadamo da će dizajn enterijera i eksterijera "preživeti" do serijske faze...
Škoda Yeti i zvanično otkrivena !

Škoda Yeti i zvanično otkrivena !

Četiri godine posle premijere studie Yeti, kompanija Škoda na sajmu automobila u Ženevi predstavlja nam svoj prvi SUV model ikada. Razlika? Serijski proizvod od koncept modela razlikuje se po izduždnoj liniji, pogonu na prednje ili sve točkove, po turbo benzinskim motorima sa direktnim ubrizgaavanjem goriva...
Lamborghini Temerario Ad Personam (2025)
Slika nedelje