AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Toyota sprovodi akciju sađenja drveća na Tajlandu

Toyota sprovodi akciju sađenja drveća na Tajlandu

Toyota Motor Corporation (TMC) je objavila da je Toyota Motor Thailand Co., Ltd. (TMT) obavila dosada najveću¹ akciju sađenja drveća na Tajlandu u TMT-ovoj Ban Pho fabrici u provinciji Chachoengsao na Tajlandu. Više od 10.000 dobrovoljaca, u okviru pomenute akcije, zasadilo je približno 100.000 stabala...

Toyota sprovodi akciju sađenja drveća na Tajlandu

Više od 10.000 dobrovoljaca - uključujući lokalno stanovništvo, zvaničnike provincije Chachoengsao,Toyotine snabdevače i trgovce kao i fabričke službenike i njihove porodice - okupilo se da bi posadilo oko 100.000 stabala ispred i u blizini postrojenja za proizvodnju vozila. Akcija koja prikazuje stalno nastojanje TMC da sadi drveće ispred i u blizini kapaciteta za proizvodnju vozila kao deo svojih globalnih aktivnosti održive fabrike² - osmišljena je da bi stvorila višeslojan prirodni ambijent koristeći drveće koje je srodno toj oblasti i da napravi predeo koji bi služio kao bogato i raznovrsno prebivalište za razna živa bića. Na osnovu ispitivanja lokalne flore, odabrano je 34 vrste drveća uključujući yang-na i takien thong, da bi ukupno bilo zasađeno oko 100.000 stabala.

Toyota sprovodi akciju sađenja drveća na Tajlandu

Ban Pho fabrika, koja je stavljena u pogon 2007. godine ima za cilj da postane inovator u Azijsko-Pacifičkom regionu kada su njena proizvodna tehnologija i ekološko reagovanje u pitanju. Postigla je nulti stepen zagađenja zemljišta od početka poslovanja i bila je prva prekomorska fabrika TMC koja je uvela kogeneracioni sistem i solarne ploče, koji joj omogućavaju da smanjuje emisiju CO2 gasa do 9.000 tona godišnje. Uz to, otpadne vode se prerađuju u fabrici a metalna boja koja se pri tom dobije se koristi za farbanje ivica na karoserijama vozila. U ovom trenutku, biotop³ koji se kreira u fabrici će potpomoći višekratnu upotrebu proizvodnih materijala kao i onih koji su povezani sa procesima proizvodnje, kao što su upotreba drveta od brodskih sanduka da bi se gradili mostovi, otpadaka od plastike da bi se pravile klupe i blokova od čvrstog otpada za asfaltiranje pešačkih staza.

Toyota sprovodi akciju sađenja drveća na Tajlandu

Ban Pho Fabrika, je zajedno sa TMC-ovom Tsutsumi fabrikom u Japanu, Toyota Motor Manufacturing Mississippi Inc. (TMMMS) u SAD-u, Toyota Motor Manufacturing (UK) Ltd., i Toyota Motor Manufacturing France S.A.S. (TMMF), je model za održive aktivnosti fabrike. TMC veruje da uspešno sprovođenje održivih aktivnosti fabrike zavisi od toga koliko će dobro kultivisati ekološku svest među zaposlenima i sposobnosti svojih fabrika da koegzistiraju sa zajednicama u svom okruženju. U fabrici Ban Pho postavljeni su prikazi okoline u svakoj zoni gde se odvija proizvodnja kako bi se podigla svest zaposlenih o okolini i kroz akcije kao što je današnje sađenje drveća kao i buduće otvaranje biotopa za javnost, fabrika planira da unapredi svoje održive aktivnosti, trudeći se da postane proizvodni objekat koji će biti prihvaćen u okruženju.

Toyota sprovodi akciju sađenja drveća na Tajlandu

U budućnosti, TMC planira da postepeno uvede takve aktivnosti u svim svojim fabrikama u svetu čineći održive fabrike realnošću. ¹ Prema istraživanju TMT ² TMC polako uvećava broj proizvodnih objekata širom sveta u kojima su preduzete održive fabričke aktivnosti. U julu 2007. godine u cilju kreiranja proizvodnih mesta koja imaju korist od prirodne sredine i ostvaruju harmoniju sa prirodom, preduzete su ove aktivnosti sa težištem na sledeće tri oblasti: i) Redukcija energije kroz razvoj i uvođenje proizvodnih tehnologija sa niskom emisijom CO2 i svakodnevno sprovođenje kaizen (neprekidno poboljšavanje) aktivnosti ii) Prebacivanje na izvor energije koji se višekratno puni kao što je solarna energija iii) Doprinos lokalnoj zajednici i očuvanje okoline sađenjem drveća u i oko fabrika ³ Oblast sa ujednačenom klimom i raspodelom životinjskog i biljnog sveta Toyota Srbija PR

Sajam automobila u Ženevi - izložbeni prostor rasprodat

Sajam automobila u Ženevi - izložbeni prostor rasprodat

I pored činjenice da svetska ekonomska kriza "drma" i automobilskom industrijom, i da su najavljena mnogobrojna otkazivanja učešća pojedinih proizvođača automobila na sajmovima, jedini sajam koji nema te probleme, i koji je rasprodao ceo izložbeni prostor, je sajam u Ženevi...
Prodaja automobila u Evropi na minimumu - Statistika

Prodaja automobila u Evropi na minimumu - Statistika

Pad prodaje automobila u Evropi se nastavlja. Prodaja novih automobila u Evropi, u januaru mesecu, zabeležila je međugodišnji pad od velikih 27 procenata. Broj registrovanih novih automobila prošlog meseca u Evropi, zaustavio se na brojci od 958 517 automobila, što je za 27% manje od 1,31 milion prodatih primeraka u januaru 2008. godine. Jedina marka koja je zabeležila rast prodaje jeste Jaguar...
Fiat 500 Cabrio - Prva zvanična skica otkriva rešenje krova

Fiat 500 Cabrio - Prva zvanična skica otkriva rešenje krova

Nepune dve godine posle predstavljanja hatchback verzije, model Fiat 500 dobija i svoju kabriolet verziju. Fiat 500 Cabrio biće predstavljen za dve nedelje, na sajmu automobila u Ženevi. Pre objavljinvanja zvaničnih fotografija, Fiat nas je "počastio" zvaničnom skicom...
Poginuo test vozač Porschea

Poginuo test vozač Porschea

Na autoputu A5, u blizini nemačkog mesta Darmstadt, u petak rano ujutru poginuo je 51-godišnji test vozač Porschea. Prema dostupnim informacijama, vozač je pri visokoj brzini izgubio kontrolu nad automobilom i udario u zaštitnu ogradu...
BMW serije 5 Gran Turismo - PAS se bliži

BMW serije 5 Gran Turismo - PAS se bliži

BMW serije 5 Gran Turismo zove se najavna studija novog modela čije stvaranje pod oznakom "Progressive Activity Sedan" pratimo već duže vreme. Manifestacija predstavljanja održana je na posebnoj svečanosti u Minhenu. Wallpaper možete pogledati klikom na LINK..
Ford of Europe u januaru zabeležio prodajne uspehe

Ford of Europe u januaru zabeležio prodajne uspehe

U januaru tekuće godine, kompanija Ford of Europe dostigla je najveći tržišni udeo od 2004. godine. U odnosu na januar 2008. godine, Ford Europe je povećao svoj udeo na tržištu na 9,3 % (+0,5 %). Zanimljiv podatak je da je model Fiesta u januaru bila najprodavaniji automobil marke na 19 glavnih evropskih tržišta...
Škoda Yeti spremna za Ženevu

Škoda Yeti spremna za Ženevu

Kompanija Škoda će na sajmu automobila u Ženevi predstaviti svoj prvi SUV u istoriji. Iako nigde nismo videli špijunske fotografije, a o automobilu se malo govorilo, Škoda Yeti javnosti će biti predstavljena za manje od mesec dana...
AMG Experience 2025
Slika nedelje