Najnovije vesti iz auto industrije
Hyundai - oficijelni automobil UEFA EURO 2008
Objavljeno: 11.06.2008.
Kompanija Hyundai nastavlja svoje aktivnosti strateškog partnerstva u svetu fudbala. Za oficijelni prevoz timova, funkcionera i VIP osoba na evropskom prvenstvu u fudbalu UEFA EURO 2008, kompanija Hyundai obezbediće 265 automobila i 463 autobusa. Ovo je treći put da Hyundai pruža podporu na Evropskom prvenstvu u fudbalu...
Predsednik kompanije Hyundai Motor Europe, K. H. Ahn, simbolično je direktoru UEFA-e, , Philipu Morgaffiu predao ključeve od Hyundai automobila. Ahn je istakao da ovim projektom Hyundai podiže svoje aponzorske aktivnosti na viši stepen: "Kompanija Hyundai izražava zadovoljstvo što je već po treće put partner evropskog prvenstva u fudbalu. Fudbal je univerzalni jezik sveta i moćna zajednička sila koja spaja ljude svih nacija i veroispovesti."

Posebno mesto u floti Hyundaija zauzima luksuzna limuzina Hyundai Grandeur. 39 automobila Grandeur služiće za prevoz funkcionera. Hyundai kao oficijalni automobilski partner obezbedio je i sedan više srednje klase, model Hyundai Sonata (8 automobila), zatim vozila SUV Hyundai Santa Fe (12 automobila), Tucson (2 automobila), model i30 cw (70 automobila) i model H-1 (134 automobila). Pored automobila, Hyundai je obezbedio i autobuse, koji su u bojama nacionalnih timova i oznakom loga Hyundai. Hyundai je obezbedio i tehničku podporu i šofere, za vreme trajanja EURO 2008. Podsetimo, kompanija Hyundai je bio oficijelni automobil Evropskog prvenstva u fudbalu 2000. i 2004. godine i od tada je efektivni partner asocijacije EUFA, čime osvaja srca milione fanova širom sveta. Hyundai Motor Company je jedan od najsnažnijih sponzora fudbala u svetu. 2002. godine Hyundai je bio sponzor prvenstva sveta u Koreji i Japanu i prvenstva 2006 FIFA World Cup Germany™. Alo, to nije kraj. Kompanija Hyundai je već poslao ponudu za strateško sponzorstvo za šampionate sveta 2010. i 2014. godine.
Goran Sarić - Automagazin
Naš jedini predstavnik na internacionalnoj reli sceni suvozač Aleksandar Jeremić sa slovenačkim vozačem Boris Požegom na Lavanttal reliju u Austriji morao je da odustane na početku drugog dana takmičenja. Uzrok odustajanja je kvar turbo ventila...
Povodom uvođenja novog brenda na tržište i početka Međunarodnog salona automobila, kompanija Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora organizovala je događaj pod sloganom „smart meets Srbia“ i pozvala kolege iz Italije i Grčke zajedno sa novinarima da posete Beograd...
Kompanija Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora je u četvrtak, 26. marta organizovala svečanu promociju nove E-Klase u Hali 3 Beogradskog sajma. Uz prisustvo velikog broja uglednih zvanica, predstavnika diplomatskog kora, medija i poslovnih partnera, kompanija je predstavila novu E-Klasu i E-Klasu Kupe, jedinstvo neprikosnovenog dizajna, bezbednosti i udobnosti...
Seat u svojoj ponudi ima Leon FR TDI, Škoda ima model Octavia RS TDI, pa tako ni Volkswagen Golf ne može u tržišnu bitku bez snažne dizelske verzije. Volkswagen Golf GTD pokreće 2.0 TDI agregat snage 170 KS...
Sajam automobila u Beogradu zasijao je punim sjajem, a najlepši deo sigurno su šarmantne i atraktivne devojke, koje su se rado osmehivale našim fotografima i publici. Najzanimljivije fotografije možete pogledati u galeriji Automagazin portala, ili klikom na
LINK...
Posetioci prve večeri 6. beogradskog festivala igre (Sava centar, 1. april u 20h) će biti u prilici da uživaju u nastupu vrhunske trupe baleta Monte Karla, ali i u vatrenom duhu Latinske Amerike, nakratko prenetom u beogradski ambijent. Ujedno će im se ukazati i mogućnost da osvoje tromesečni kurs latinoameričkih i standardnih plesova...
Svečano otvaranje Hale 5, u kojoj nastupaju brendovi kompanije Porsche SCG, obeležen je glamuroznim predstavljanjem tri nova Audi modela: Audi A5 Cabriolet, Audi Q7 V12 i A4 Allroad. Audi je pripremio odlične prodajne uslove, sa popustima na sve modele od 5% do 30%. Za modele Audi A3, A4, A6, Q7 mogu se ostvariti uštede od 4.000 do 20.000 evra...
U četvrtak je je, presecanjem crvene trake, svečano otvorena Hala 5 beogradskog sajma. Time je označen i početak 47. Međunarodnog sajma automobila. Po prvi put od ove godine, kompanija Porsche SCG, koja za naše tržište zastupa Volkswagen, Audi, Porsche i SEAT eksluzivno je zakupila za svoje brendove celu Halu 5 – izložbeni prostor od oko 3.000 m2.
-
www.newmazda3.com/rs-RS/ – to je najnovija srpska internet adresa kompanije Mazda. Nova Mazda3 dobila je svoju zasebnu adresu, na kojoj svi ljubitelji modela premijerno predstavljenog na ovogodišnjem Sajmu automobila u Beogradu mogu da dobiju informacije o dizajnu, performansama i svim novinama vezanim za Mazdu3...