Najnovije vesti iz auto industrije
GS Yuasa i Honda počinju proizvodnju litijum jonskih baterija
Objavljeno: 20.01.2009.
Korporacija GS Yuasa i Honda Motor Co., Ltd., saopštili su da su postigli osnovni dogovor o osnivanju zajedničke kompanije koja će se baviti proizvodnjom, prodajom, istraživanjem i razvojem litijum jonskih baterija visokih performansi za potrebe hibridnih vozila. Dve kompanije će otpočeti sa konsultacijama koje za cilj imaju uspostavljanje procesa rada nove kompanije, planiran za proleće 2009. godine...
GS Yuasa će uložiti 51% potrebnog kapitala, dok će Hondin deo iznositi 49%. Sedište nove firme će biti smešteno u mestu Minami-ku, Kjoto, dok će fabrika biti locirana na posedu kompanije GS Yuasa Osadano u mestu Fukučijama, Kjoto.
Polazna tačka u procesu smanjenja emisije ugljen dioksida je uvođenje tehnologija koje ne zagađuju prirodnu sredinu i to kroz fazu ulaska hibridnih vozila na masovno tržište. U poređenju sa nikl hidridnim baterijama, litijum jonske baterije su, kao izvor energije, znatno postojanije što se tiče snage i gustine. Pored toga, potražnja za litijum jonskim baterijama je iz dana u dan sve veća i sasvim su realna očekivanja da će se taj trend nastaviti i u budućnosti, te će pomenute baterije biti najbolji izbor za hibridna vozila. GS Yuasa i Honda su čvrsto uverene da je razvoj manjih i lakših litijum jonskih baterija poboljšanih performansi moguć, ukoliko se kombinuju tehnološka znanja i prednosti ove dve kompanije i to posebno u oblasti proizvodnje, prodaje, istraživanja i razvoja. Kroz sam proces razvoja ovakvih baterija, obe kompanije mogu da postignu snažan efekat u cilju intenzivnijeg proboja hibridnih vozila na svetsko tržište.
Nova kompanija će proizvoditi baterije zasnovane na litijum jonskoj bateriji EH6 koju je razvila kompanija GS Yuasa. Unapređivanjem određenih elemenata poput strukture i materijala koji se koriste za elektrode, biće kreirana najbolje baterija za narednu generaciju hibridnih vozila.
Delta Automoto PR
Posle Volkswagena i Škode, kompanija Audi je sledeći proizvođač iz velikog koncerna, koji će zbog posledica svetske ekonomske krize uvesti ograničenja u proizvodnji. Obustava proizvodnje planira se u domaćem pogonu u Ingolstadtu...
Karoserijska varijanta sedan već je ugledala svetlost dana, ali na karavanskoj izvedbi još uvek se radi. U toku su finalna testiranja, koja su usmerena na podešavanje ogibljenja bolida i proveru elektronskih sistema...
Motivisana sjajnim prodajnim rezultatima na tržištu Velike Britanije, kompanija Škoda odlučila je da na tamošnje tržište plasira limitiranu ediciju modela Octavia RS. Model Škoda Octavia RS na tržištu Velike Britanije je veoma popularan...
Špekulacije su na kraju potvrđene. Alfa Romeo će svoj "nabrijani" model MiTo GTA javnosti prvi put predstaviti na sajmu automobila u Ženevi. Vrhunsku verziju modela MiTo pokretaće 1,75-litarski agregat snage 240 konjskih snaga, a snagu će prenositi preko blokirajućeg diferencijala Q2...
Korejska kompanija Kia objavila je detalje o osmom uzastopnom sponzorstvu grand slam turnira Australian Open 2009. Kia se obavezala o sponzorstvu ovog turnira do 2013. godine, a produžen je i ugovor sa trenutno najboljim igračem na svetu, Rafael Nadalom...
Poslednji dan testiranja u portugalskom Algarveu obeležilo je loše vreme. Timovi Toro Rosso, Toyota i Williams rano jutros izašli su na stazu, ali posle 30 minuta, bili su prinuđeni da prekinu testiranje...
Fiat S.p.A., Chrysler LLC (Chrysler) i Cerberus Capital Management L.P., većinski vlasnik privatnog kapitala kompanije Chrysler LLC, objavili su danas potpisivanje rešenja o sporazumu o osnivanju globalnog strateškog saveza...
Iako je kompanija Toyota u kalendarskoj 2008. godini zabeležila pad prodaje automobila od 4%, japanski proizvođač je najveći proizvođač autombila na planeti. Sa prodatih 8,972 miliona automobila, prostom računicom dobijamo podatak da je Toyota prošle godine prodavala prosečno 24.580 automobila DNEVNO!!!
Pred nama su prve špijunske fotografije modela Fiat 500 Cabrio, koje potvrđuju ono o čemu smo ranije pisali. Fiat 500 Cabrio neće biti klasični kabriolet. Bočni profil i C stub ostaće isti kao i kod standardne verzije, a može se otvoriti samo središnji deo krova...