Najnovije vesti iz auto industrije
Gillette Fusion - Gillette je predstavio tehnologiju novog doba
Objavljeno: 05.11.2008.
Gillette Fusion, najnovija tehnologija brijanja predstavljena je na tržištu Srbije u okviru ekskluzivnog šou-programa u klubu Underground i na platou Savskog pristaništa uz primenu najnovijih zvučnih i svetlosnih tehnologija...
Fusion ambasadori bili su prvi muškarci koji su isprobali najnoviji proizvod za brijanje kompanije Gillette. Nenad Zimonjić, Pavle Ninkov, Ognjen Amidžić, Ivan Ivanović, Lazar Sakan i Branislav Trifunović, uz asistenciju koju su pružile Marija Kilibarda, Bojana Ordinačev i Rada Radenović bili su prvi koji su isprobali novi i dugo očekivani brijač koji sadrži 5 žileta za ugodnost i jedan trimer za preciznost, ergonomsku dršku i integrisani mikročip koji obezbeđuje neprestanu i dugotrajnu upotrebu, automatsko isključivanje i upozorenje za istrošenu bateriju.

U isto vreme, veliki broj ljudi je prisustvovao i jedinstvenom šou-programu izvedenom na platou Savskog pristanista kako bi predstavili koncept fuzije – mešavinu inovacije, tehnologije, preciznosti i ugodnosti uz prvoklasnu muziku DJ Aćima i najnovijih tehnologija u okviru elektronske muzike koju su predstavili srpski favoriti – Goran Starčević i DJ TijanaT,
Gillette Fusion je kao i njegovi ambasadori je moderan sa pobeđujućim stavom, on je uspešan, harizmatičan i snažan, poželjan za žene i muškarci mu se dive.
Gillette Fusion je brijač namenjen savremenom, harizmatičnom i snažnom muškarcu koji ima pobednički stav. On je onaj koga žene žele a muškarci mu se dive. Sopstvenim trudom postići uspeh danas jeste nešto što zaslužuje divljenje. Muškarci koji se dive svojim uspešnim drugovima uvažavaju činjenicu da je njihov „role model“ nekada bio u situaciji sa kojom se oni suočavaju danas, a to ih podstiče da sa više strasti pristupaju ostvarivanju svojih snova.
Gillette Fusion je dostupan na srpskom tržištu i stiže u dvema verzijama: standardnoj i onoj sa baterijskim punjenjem za nežno i lako brijanje.
Gillette PR
Kada se kupci sjate kako bi kupili sasvim nov automobil u vreme ekonomske krize, tada se sigurno radi o posebnom vozilu. Do danas je u Evropi naručeno nekih 75.000 Insignia. Premijera trećeg noviteta iz Insignijine linije – Sports Tourera – daje javnosti još jedan razlog za kupovinu evropskog automobila 2009. godine.
Kompanija Acura, na sajmu automobila u New Yorku predstaviće koncept svog novog crossover automobila, koji će na tržištu direktno konkurisati modelu
BMW X6. Pred nama su prve fotografije...
Još prošle godine kompanija Fiat najavila je planove o prestanku proizvodnje modela Lancia Thesis. Loša vest za sve ljubitelje italijanske marke je potvrđena. Lancia Thesis neće dobiti svog naslednika na tržištu, a prestanak proizvodnje može se dogoditi još u junu tekuće godine...
Cenjeno priznanje za dizajn osma je nagrada koju je do sada dobio ovaj Opelov novitet. Opel Insignia je još jednom prepoznata od strane međunarodnog stručnog žirija za izuzetan dizajn, osvojivši prestižnu “red dot” nagradu za dizajn...
Tržište Nemačke je za model Volkswagen Golf GTI najvažnije, pa je proizvođač iz Wolfsburga već predstavio cenovnik i tehničke detalje šeste generacije Golfa u verziji GTI. Što se izgleda tiče, serijska verzija neće se puno razlikovati od studije prikazane na prošlogodišnjem sajmu automobila u Parizu...
Ugledni nemački magazin 'Auto Motor und Sport' izvestio nas je o planovima kompanije Volkswagen Group da na tržište plasira mali roadster model, sa znakom Škode i Seata, koji će se bazirati na platformi koju koristi Bluesport Concept...
Peugeot 407 1.6 HDI dobio je nekoliko izmena, koje će rezultirati smanjenjem potrošnje goriva i emisije štetnih materija. Zahvaljujući izmenama, Peugeot 1.6 HDI zadržao je snagu od 110 KS, ali je prosečna potrošnja smanjena na 4,9 L/100 km...
Ženske štikle na temu Lamborghini Superleggera već smo videli
OVDE. Francuski dizajner, koji je zaposlen u kompaniji Subaru, sada nam predstavlja zanimljivu patiku čiji je dizajn inspirisan modelom Lamborghini Reventon...
Kia na najbolji način slavi 15 godina poslovanja na slovenačkom automobilskom tržištu. Po podacima renomirane korporacije Jato Dynamics, koja vodi statistiku novoregistrovanih vozila u Sloveniji, Kia cee'd je u februaru postao najprodavaniji automobil i nakon četiri godine sa trona skinuo slovenački domaći model Renault Clio...