Najnovije vesti iz auto industrije
Gillette Fusion - Gillette je predstavio tehnologiju novog doba
Objavljeno: 05.11.2008.
Gillette Fusion, najnovija tehnologija brijanja predstavljena je na tržištu Srbije u okviru ekskluzivnog šou-programa u klubu Underground i na platou Savskog pristaništa uz primenu najnovijih zvučnih i svetlosnih tehnologija...
Fusion ambasadori bili su prvi muškarci koji su isprobali najnoviji proizvod za brijanje kompanije Gillette. Nenad Zimonjić, Pavle Ninkov, Ognjen Amidžić, Ivan Ivanović, Lazar Sakan i Branislav Trifunović, uz asistenciju koju su pružile Marija Kilibarda, Bojana Ordinačev i Rada Radenović bili su prvi koji su isprobali novi i dugo očekivani brijač koji sadrži 5 žileta za ugodnost i jedan trimer za preciznost, ergonomsku dršku i integrisani mikročip koji obezbeđuje neprestanu i dugotrajnu upotrebu, automatsko isključivanje i upozorenje za istrošenu bateriju.

U isto vreme, veliki broj ljudi je prisustvovao i jedinstvenom šou-programu izvedenom na platou Savskog pristanista kako bi predstavili koncept fuzije – mešavinu inovacije, tehnologije, preciznosti i ugodnosti uz prvoklasnu muziku DJ Aćima i najnovijih tehnologija u okviru elektronske muzike koju su predstavili srpski favoriti – Goran Starčević i DJ TijanaT,
Gillette Fusion je kao i njegovi ambasadori je moderan sa pobeđujućim stavom, on je uspešan, harizmatičan i snažan, poželjan za žene i muškarci mu se dive.
Gillette Fusion je brijač namenjen savremenom, harizmatičnom i snažnom muškarcu koji ima pobednički stav. On je onaj koga žene žele a muškarci mu se dive. Sopstvenim trudom postići uspeh danas jeste nešto što zaslužuje divljenje. Muškarci koji se dive svojim uspešnim drugovima uvažavaju činjenicu da je njihov „role model“ nekada bio u situaciji sa kojom se oni suočavaju danas, a to ih podstiče da sa više strasti pristupaju ostvarivanju svojih snova.
Gillette Fusion je dostupan na srpskom tržištu i stiže u dvema verzijama: standardnoj i onoj sa baterijskim punjenjem za nežno i lako brijanje.
Gillette PR
U čast 50. rođendana megapopularne lutke Barbie, italijanski proizvođač automobila, Fiat, napravio je posebno izdanje popularnog modela 500. Blještavo ružičasti Fiat 500, ukrašen draguljima, nastao je kao plod saradnje kompanija Fiat Centro Stile i Mattel. Wallpaper možete pogledati klikom na
LINK...
Tigar Trade, najveći komercijalni entitet u okviru Tigar Grupe, pokrenuo je akciju besplatne kontrole pneumatika u svojim servisima širom Srbije, u periodu do 16. aprila. Ovom akcijom vozačima se omogućava da u vreme prelaska sa zimskih na letnje uslove vožnje svoje automobile provere po posebno povoljnim uslovima...
Sajam automobila u Ženevi, koji je završen proteklog vikenda, videlo je 9,3% manje posetilaca nego prošle godine. Ovogodišnje izdanje sajma automobila u Ženevi posetilo je 648.000 posetilaca...
Porsche tvrdi da će model Panamera postati lider u segmentu u oblasti voznih osobina, ali i potrošnje goriva. Prvi Porsche kupe automobil sa pet vrata, biće predstavljen na sajmu automobila u Šangaju, jer je Kina za ovaj model i celu marku tržište sa visoko rastućim potencijalom. Pre premijere, Porsche nas je "počastio" sa nekoliko svetskih premijera u oblasti tehnike...
Dizajner Karim Habib tvorac je novog BMW-a serije 7. Ako sudimo po izgledu nove "sedmice", čini se da je Karim Habib bio izuzetno dobro motivisan. Izgleda da je od konkurentskog Mercedes-Benza stigla bolja ponuda...
Korejski proizvođač automobila, SsangYong, priprema dvadeset modela koje će predstaviti u narednih pet godina. Dizajnerski pravac koji će slediti novi modeli, otkriva nam novi koncept imena Ssangyong C200 Eco Concept...
Volkswagen Golf šeste generacije osvojio je maksimalan učinak na Euro NCAP testovima bezbednosti. I pored novih kriterijuma NCAP-a, novi Volkswagen Golf uspeo je da osvoji 35 bodova za zaštitu odraslih putnika, što je učinak od 97 % i više nego dovoljno za maksimalnih 5 zvezdica za bezbednost...
Kada se kupci sjate kako bi kupili sasvim nov automobil u vreme ekonomske krize, tada se sigurno radi o posebnom vozilu. Do danas je u Evropi naručeno nekih 75.000 Insignia. Premijera trećeg noviteta iz Insignijine linije – Sports Tourera – daje javnosti još jedan razlog za kupovinu evropskog automobila 2009. godine.
Kompanija Acura, na sajmu automobila u New Yorku predstaviće koncept svog novog crossover automobila, koji će na tržištu direktno konkurisati modelu
BMW X6. Pred nama su prve fotografije...