Najnovije vesti iz auto industrije
Gillette Fusion - Gillette je predstavio tehnologiju novog doba
Objavljeno: 05.11.2008.
Gillette Fusion, najnovija tehnologija brijanja predstavljena je na tržištu Srbije u okviru ekskluzivnog šou-programa u klubu Underground i na platou Savskog pristaništa uz primenu najnovijih zvučnih i svetlosnih tehnologija...
Fusion ambasadori bili su prvi muškarci koji su isprobali najnoviji proizvod za brijanje kompanije Gillette. Nenad Zimonjić, Pavle Ninkov, Ognjen Amidžić, Ivan Ivanović, Lazar Sakan i Branislav Trifunović, uz asistenciju koju su pružile Marija Kilibarda, Bojana Ordinačev i Rada Radenović bili su prvi koji su isprobali novi i dugo očekivani brijač koji sadrži 5 žileta za ugodnost i jedan trimer za preciznost, ergonomsku dršku i integrisani mikročip koji obezbeđuje neprestanu i dugotrajnu upotrebu, automatsko isključivanje i upozorenje za istrošenu bateriju.

U isto vreme, veliki broj ljudi je prisustvovao i jedinstvenom šou-programu izvedenom na platou Savskog pristanista kako bi predstavili koncept fuzije – mešavinu inovacije, tehnologije, preciznosti i ugodnosti uz prvoklasnu muziku DJ Aćima i najnovijih tehnologija u okviru elektronske muzike koju su predstavili srpski favoriti – Goran Starčević i DJ TijanaT,
Gillette Fusion je kao i njegovi ambasadori je moderan sa pobeđujućim stavom, on je uspešan, harizmatičan i snažan, poželjan za žene i muškarci mu se dive.
Gillette Fusion je brijač namenjen savremenom, harizmatičnom i snažnom muškarcu koji ima pobednički stav. On je onaj koga žene žele a muškarci mu se dive. Sopstvenim trudom postići uspeh danas jeste nešto što zaslužuje divljenje. Muškarci koji se dive svojim uspešnim drugovima uvažavaju činjenicu da je njihov „role model“ nekada bio u situaciji sa kojom se oni suočavaju danas, a to ih podstiče da sa više strasti pristupaju ostvarivanju svojih snova.
Gillette Fusion je dostupan na srpskom tržištu i stiže u dvema verzijama: standardnoj i onoj sa baterijskim punjenjem za nežno i lako brijanje.
Gillette PR
Aktuelna nezavidna situacija u automobilskoj industriji primorala je kompaniju Mitsubishi da odluči da propusti jedan od najuticajnijih sajmova automobila u Evropi. Jedina velika manifestacija Mitsubishija u Evropi biće sajam u Ženevi...
Automobilski kralj, Rolls Royce Phantom, za 2009. godinu dobija manji facelift. Umesto velikih promena, osveženi Phantom dobiće nekoliko novih luksuznih detalja, koji će ovaj prestižni automobil učiniti još atraktivnijim. Fotografije za Vaš Desktop možete pronaći u galeriji Automagazin portla ili klikom
LINK...
S namerom da vlasniku automobila olakša ugradnju, beogradska prodavnica Auto Pak uz svaki kupljeni novi akumulator poklanja “odvijač” sprej. Akcija traje dok su na zalihama i akumulatori i "odvijač" sprej...
Iako tako ne izgleda, Mazda CX-7 na tržištu egzistira već tri godine. S obzirom da novi model neće biti predstavljen pre 2013. godine, manji facelift mogli smo i očekivati. Mazda CX-7 facelift biće predstavljena na sajmu automobila u Torontu, a prodaja startuje tokom leta tekuće godine...
Predsednik koncerna Volkswagen Group, Martin Winterkorn, prisustvovao je prezentaciji skice tzv. NMS (New Midsized Sedan), nove limuzine srednje klase koja će biti prvenstveno namenjena američkom tržištu...
Fiat je danas u javnost pustio prve zvanične fotografije modela Fiat 500 C, koji će svetsku premijeru imati na predstojećem sajmu automobila u Ženevi. Kao što smo i najavili, Fiat 500 kabriolet imaće platneni krov, ali može se otvoriti samo deo krova, dok će kontrukcija bočnih profila i C stuba ostati...
Predsednik koncerna Volkswagen Group, Martin Winterkorn, oštro je kritikovao plan francuske vlade da pomogne domaćim automobilskim kompanijama, označivši ga kao protekcionistički. O tome nas je informisao nemački časopis Der Spiegel...
I pored činjenice da svetska ekonomska kriza "drma" i automobilskom industrijom, i da su najavljena mnogobrojna otkazivanja učešća pojedinih proizvođača automobila na sajmovima, jedini sajam koji nema te probleme, i koji je rasprodao ceo izložbeni prostor, je sajam u Ženevi...
Pad prodaje automobila u Evropi se nastavlja. Prodaja novih automobila u Evropi, u januaru mesecu, zabeležila je međugodišnji pad od velikih 27 procenata. Broj registrovanih novih automobila prošlog meseca u Evropi, zaustavio se na brojci od 958 517 automobila, što je za 27% manje od 1,31 milion prodatih primeraka u januaru 2008. godine. Jedina marka koja je zabeležila rast prodaje jeste Jaguar...