AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Toyota Motor Europe - rezultati prodaje za 2008. godinu

Toyota Motor Europe - rezultati prodaje za 2008. godinu

Toyota Motor Europe (TME) prodala je ukupno 617.356 Toyota i Lexus vozila od januara do juna 2008 – što je smanjenje od 7% u odnosu na isti period prošle godine – na celokupnom tržištu putničkih vozila u Evropi koje se povećalo za 4%...

Udeo Toyota i Lexus brenda na tržištu za prvih šest meseci 2008. smanjio se za 0,56 procenata na 5,3% u odnosu na isti period 2007. godine. Od januara do juna 2008, Toyota je proizvela 416.760 vozila, 472.598 motora i 319.890 menjača u svojim proizvodnim pogonima u Velikoj Britaniji, Francuskoj, Turskoj, Poljskoj, Češkoj i Rusiji. "2008. pokazuje se kao veliki izazov, dok se pripremamo da na pritiske spolja odgovorimo oštro novim proizvodima i tako se odlučno suočimo s njima." - rekao je Tadashi Arashima, upravnik i glavni izvršni direktor TME. "Sa velikim samopouzdanjem ulazimo u novu fazu rasta uz predstavljanje 18 novih modela Evropi, uključujući dva hibridna. Svaki od modela doneće još bolju iskorišćenost goriva i tako pomoći da se naš prodajni asortiman sa niskom emisijom CO2 proširi." Rezultat prodaje Toyota brenda od januara do juna iznosi 592.496 vozila, što je za 6% manje nego u istom periodu 2007. godine. U najprodavanije Toyota modele uključuje se Prius, koji je postigao prodaju od 21.846 vozila, što je za 33% porast u odnosu na isti period prošle godine i tako zabeležio rekordnu prodaju u prvoj polovini godine. Ovo je godina kada Prius prelazi sve granice: ukupna prodaja u Evropi premašila je 100.000 vozila i ovaj hibridni model je na prvom mestu u statistici studije J.D. Power & Associates’ Customer Satisfaction (istraživanje o zadovoljstvu kupaca) u Nemačkoj, Francuskoj i Velikoj Britaniji već drugu godinu za redom. Među ostalima koji su bili u igri je Corolla (55.590 prodatih vozila; +23%) i AYGO (55.569 prodatih vozila; +2%) – takođe proglašen za broj jedan u svom segmentu u statistici studije J.D. Power & Associates’ Customer Satisfaction za 2008. godinu u Nemačkoj i Velikoj Britaniji. Yaris je i dalje najprodavanije Toyota vozilo u Evropi sa 134.802 prodatih vozila – smanjenje od 7% u odnosu na period od januara do juna 2007 – zadržavajući svoje mesto u segmentu. Lexus brend je postigao prodaju 24.859 vozila od januara do juna – u padu za 14% u poređenju sa istim periodom prošle godine. Uprkos ovakvom rezultatu, Lexus Hybrid Drive tehnologija nastavila je sa prodajom iznad očekivanja sa 35% od ukupne prodaje Lexus vozila u prvoj polovini 2008. Od januara do juna 2008, Rusija je bila najveće nacionalno tržište TME sa 95.987 prodatih vozila, za 22% više nego u istom periodu 2007. godine. Rusiju je pratila Velika Britanija (72.315 prodatih vozila; -8%); Italija (63.294 prodatih vozila; -18%); i Francuska (56.373 prodatih vozila; +1%), gde je postavila rekord u prodaji za prvu polovinu godine. Rekordna prodaja u prvoj polovini godine je takođe postignuta u Ukrajini (10.654 prodatih vozila; + 92%) i zemljama Balkana (8.799 prodatih vozila; +18%). Toyota Srbija PR

BMW M - Manje cilindara + turbo

BMW M - Manje cilindara + turbo

Popularnog "downsizinga" i snižavanja emisije štetnih materija neće biti pošteđeni ni "nabildovani" BMW modeli sa dodatkom M. Već je poznato da će novi BMW M5, umesto atmosferskog 10-cilindričnog gregata, pod haubu dobiti bi-turbo osmocilindrični agregat...
Nova Toyota Verso posebno sigurna

Nova Toyota Verso posebno sigurna

Toyota je prilikom razvoja nove generacije modela Verso posebnu pažnju obratila na sigurnosni element, budući da je cilj ostvariti svih pet zvezdica na Euro NCAP testu. Novi Verso u ponudi ima najznačajnija elektronska pomagala, kao što su ABS, EBD, BA (Brake Assist), VSC+ (Steering Assist Vehicle Stability Control), TRC, HAC (Hill-start Assist Control)...
Toyota na 47. Međunarodnom salonu automobila u Beogradu

Toyota na 47. Međunarodnom salonu automobila u Beogradu

Na ovogodišnjem 47. Međunarodnom salonu automobila u Beogradu, Toyota Srbija premijerno će izložiti sledeće modele: novi Toyota iQ, novi Toyota Urban Cruiser, novi Toyota Verso, novi Toyota Avensis (Sedan i Wagon) i redizajnirane Toyota modele Aygo, Yaris, Rav4 i Hilux...
Delta Generali Osiguranje sponzor 47. Međunarodnog salona automobila

Delta Generali Osiguranje sponzor 47. Međunarodnog salona automobila

Delta Generali Osiguranje generalni je sponzor 47. Međunarodnog salona automobila MSA (OICA), koji se od 27. marta do 5. aprila održava u Beogradu. Na štandu kompanije u Hali 1 Beogradskog sajma svi posetioci salona moćiće da se upoznaju sa raznovrsnom ponudom u osiguranju motornih vozila koju ima Delta Generali Osiguranje.
47. Međunarodni sajam automobila - odbrojavanje počinje!

47. Međunarodni sajam automobila - odbrojavanje počinje!

Međunarodni salon automobila, najprofitabilnija, najkomercijalnija i najduža manifestacija na Beogradskom sajmu, biće ove godine organizovana od 27. marta do 5. aprila u halama 1, 2, 3, 4 i 5 Beogradskog sajma, uz učešće više od 500 izlagača na površini od 40.000 kvadratnih metara izlagačkog prostora. Prvi put ove godine Međunarodni salon automobila biće otvoren za posetioce do 21h, a cena ulaznica ostala je na prošlogodišnjem nivou...
Više stila i brige za životnu okolinu za Ford Focus

Više stila i brige za životnu okolinu za Ford Focus

Najbolje prodavana evropska gama Fordovih vozila, kompaktan Focus, nastavlja da jača uz dostupnost novog „Ford Individual“ programa personalizacije vozila, opcione kamere na zadnjoj strani vozila, i 1.6-litarskog Duratorq TDCi motora usaglašenog sa Stepenom-5...
Mercedes E63 AMG - otkrivanje počinje

Mercedes E63 AMG - otkrivanje počinje

Stuttgartska kompanija predstavila je prvu fotografiju ekskluzivnog modela Mercedes-Benz E63 AMG. Na fotografiji se vidi samo mali otkrivni deo automobila, koji će zvanično biti predstavljen na sajmu automobila u New Yorku...
„Nepristojna ponuda” u Hali 5 Beogradskog sajma

„Nepristojna ponuda” u Hali 5 Beogradskog sajma

Odbrojavanje do 47. Međunarodnog sajma automobila je počelo! Po prvi put od ove godine, kompanija Porsche SCG, koja za naše tržište zastupa Audi, Seat, Volkswagen i Porsche eksluzivno je zakupila za svoje brendove celu Halu 5 – izložbeni prostor od oko 3.000 m2. Reč je o potpuno novoj hali u okviru beogradskog sajma (nekada ‘Bazar’ – Hala 12)...
Porsche Cayenne Turbo Electric (2026)
Slika nedelje