AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Zašto Chevrolet odlazi iz Evrope?

Zašto Chevrolet odlazi iz Evrope?

Alan Batey, zadužen za globalne aktivnosti Chevroleta, objasnio je razloge koji su uticali na odluku da se ovaj brend povuče sa tržišta u Evropi. Nije u pitanju samo ekonomska kriza na Starom kontinentu, već i težnja da se "odži iznad vode" marka Opel...

Glavni razlog za odluku o povlačenju sa evropskog kontinenta, i pored uspešne transformacije od Daewoa do Chevroleta, jeste činjenica da Chevrolet godišnje u Evropi proda oko 200 hiljada automobila, što nije ni jedan procenat tržišnog udela. Na drugoj strani, Opel ima 6-procentni tržišni udeo u Evropi. Pozicija Chevroleta je ovde, sa stanovišta brenda zanemarljiva, a na takvu poziciju ova kompanija nije navikla.

Na drugoj strani, GM vidi veliki potencijal Chevroleta u Aziji, uključujući i Rusiju, gde je ova marka veoma uspešna i brzo raste. Zato će GM na tamošnjim tržištima ulagati u razvoj, a u nezanimljivoj Evropi će štedeti.

Jedan od razloga za povlačenje, jeste činjenica da GM nije uspeo jasno da diferencira marke Chevrolet i Opel. Obe marke spadaju u takozvanu mainstream kategoriju, koriste istu tehniku i njihova proizvodnja slično košta. Nijedan Chevrolet ne možemo označiti kao "niskobudžetni", a u isto vreme nijedan Opel ne možemo označiti kao konkurenta za premium segment. Opel će odlaskom Chevroleta iz Evrope dobiti veći manevarski prostor, a jednoprocentni udeo Chevroleta mogao bi biti upravo povećanje tržišnog udela Opela.

Pored Opela, u Evropi će se prodavati modeli Chevrolet Camaro i Corvette, koji će obogatiti prodajne salone marke Cadillac.

Automagazin.rs

Japan na Rajni

Japan na Rajni

Dizeldorf, grad u zapadnoj Nemačkoj, dom je jedne od najvećih japanskih zajednica u Evropi. U vožnji novim modelom Mazda CX-80, Mazda Stories otkriva čari mesta koje je danas poznato kao „Mali Tokio na Rajni"...

123456. . .1622
Toyota GR Yaris Rally1 2025
Slika nedelje