Najnovije vesti iz auto industrije
Lamborghini Ad Personam - individualizacija supersportiste
Objavljeno: 20.01.2009.
Na ovogodišnjem sajmu automobila u Detroitu, kompanija Lamborghini predstavila je nove mogućnosti svog individualizacionog programa Ad Personam. U okviru programa Ad Personam, Lamborghini je u Detroitu predstavio modele Gallardo LP 560-4 i Murcielago LP 640...
Program individualizacije, Ad Personam, kompanija Lamborghini uvela je pre nekoliko godina, sa ciljem da se svojim klijentima ponudi mogućnost detaljne individualizacije modela. Modeli Gallardo LP 560-4 i Murcielago LP 640 Ad Personam demonstrirao je veliku mogučnost izbora opreme i detalja, prema afinitetima pojedinačnog kupca.
Oba automobila imaju plavu boju, a Ad Personam objavio je uvođenje tri nove boje: Nero Nemesis (crna), Bianco Canopus (bela) a Marrone Apus (braon). Pored ovih osnovnih boja, novi vlasnici mogu izabrati i neku od željenih nijansi.
Isto kao boja karoserije, vlasnici mogu izabrati i uređenje enterijera, što nam dokazuju i automobili predstavljeni u Detroitu. Gallardo LP 560-4 ima enterijer u potpunosti presvučen kožom Nappa, a model Murcielago LP 640 opremljen je sedištima i oblogama vrata obloženih Alcantarom. Ostali detalji izvedeni su od karbona. Lamborghini Gallardo LP 560-4 u Detroitu je predstavljen na felnama Callisto, a Murcielago LP 640 stoji na atraktivnim Hermera felnama.
Goran Sarić - Automagazin
Na ovogodišnjem 47. Međunarodnom salonu automobila u Beogradu, Toyota Srbija premijerno će izložiti sledeće modele: novi Toyota iQ, novi Toyota Urban Cruiser, novi Toyota Verso, novi Toyota Avensis (Sedan i Wagon) i redizajnirane Toyota modele Aygo, Yaris, Rav4 i Hilux...
Delta Generali Osiguranje generalni je sponzor 47. Međunarodnog salona automobila MSA (OICA), koji se od 27. marta do 5. aprila održava u Beogradu. Na štandu kompanije u Hali 1 Beogradskog sajma svi posetioci salona moćiće da se upoznaju sa raznovrsnom ponudom u osiguranju motornih vozila koju ima Delta Generali Osiguranje.
Međunarodni salon automobila, najprofitabilnija, najkomercijalnija i najduža manifestacija na Beogradskom sajmu, biće ove godine organizovana od 27. marta do 5. aprila u halama 1, 2, 3, 4 i 5 Beogradskog sajma, uz učešće više od 500 izlagača na površini od 40.000 kvadratnih metara izlagačkog prostora. Prvi put ove godine Međunarodni salon automobila biće otvoren za posetioce do 21h, a cena ulaznica ostala je na prošlogodišnjem nivou...
U okviru 11. Sajamskog pres relija, održanog u subotu, 21.03.2009. godine na Beogradskom sajmu, u organizaciji ASK „YU PRESS“, učestvovalo je 50 takmičara, predstavnika medija, iz cele Srbije.
Najbolje prodavana evropska gama Fordovih vozila, kompaktan Focus, nastavlja da jača uz dostupnost novog „Ford Individual“ programa personalizacije vozila, opcione kamere na zadnjoj strani vozila, i 1.6-litarskog Duratorq TDCi motora usaglašenog sa Stepenom-5...
Stuttgartska kompanija predstavila je prvu fotografiju ekskluzivnog modela Mercedes-Benz E63 AMG. Na fotografiji se vidi samo mali otkrivni deo automobila, koji će zvanično biti predstavljen na sajmu automobila u New Yorku...
Odbrojavanje do 47. Međunarodnog sajma automobila je počelo! Po prvi put od ove godine, kompanija Porsche SCG, koja za naše tržište zastupa Audi, Seat, Volkswagen i Porsche eksluzivno je zakupila za svoje brendove celu Halu 5 – izložbeni prostor od oko 3.000 m2. Reč je o potpuno novoj hali u okviru beogradskog sajma (nekada ‘Bazar’ – Hala 12)...
2007. godine, na sajmu automobila u Frankfurtu, kompanija Citroen je predstavila koncept sa zanimljivim imenom C-Cactus. Pre nekoliko dana, na sajmu u Frankfurtu, novim konceptom imena DS3, potvrđen je serijski model, koji se već nalazi u fazi testiranja...
Najnoviji produkt korejske automobilske industrije nosi logo Chevroleta, koji je ovom automobilu podario savremenu tehniku i markentiški "know-how". Iz evropske centrale Chevroleta stigla je još jedna lepa vest: prodaja u Evropi startuje u maju, a osnovni, ali pristojno opremljen model Cruze koštaće nešto manje od 15.000 Eura...