AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Honda Accord - Maksimalnih 5 Euro NCAP zvezdica za bezbednost

Honda Accord - Maksimalnih 5 Euro NCAP zvezdica za bezbednost

Honda Accord je ostvarila najbolje sveukupne rezultate za kombinovanu bezbednost u svojoj klasi, ocenjene sa pet zvezdica za zaštitu odraslih putnika, sa četiri zvezdice za zaštitu dece i tri zvezdice za zaštitu pešaka...

Honda Accord - Maksimalnih 5 Euro NCAP zvezdica za bezbednost

"Oduševljeni smo rezultatima testova EuroNCAP-a koji potvrđuju da je novi Accord vodeći u kombinovanoj zaštiti odraslih putnika, dece i pešaka u klasi velikih porodičnih automobila. Ako se tome dodaju i napredne bezbednosne karakteristike Accord-a, kupci mogu uživati blagodeti najefikasnijih bezbednosnih tehnologija primenjenih sa ciljem pružanja bezbednosti svima." - izjavio je Ken Keir, potpredsednik Honda Motor Europe. Pored toga, EuroNCAP je po prvi put objavio rejting uticaja trzaja za prednja sedišta, i Accord je postigao rezultat od 2,26 bodova od moguća 4. Bezbednosni profil Honde Accord Dopunu čitavog niza pasivne bezbednosne opreme predstavlja izuzetan asortiman dinamičkih sistema, što omogućava veću bezbednost nego ikada. Sistem VSA (Vehicle Stability Assist) predstavlja standardnu opciju kod svih modela i konstruisan je tako da pomaže vozaču da zadrži kontrolu tokom savladavanja krivina, ubrzavanja i naglih manevara aktiviranjem kočnica na levim ili desnim točkovima u slučaju potrebe, kao i prilagođavanjem obrtnog momenta motora, u slučaju da je neophodno.

Honda Accord - Maksimalnih 5 Euro NCAP zvezdica za bezbednost

Servo upljavljač prilagođen kretanju Novi Accord je opremljen i inovativnim sistemom u kome su integrisane mogućnosti sistema VSA (Vehicle Stability Assist) i servo upravljača. Sistem nazvan Servo upravljač prilagođen kretanju (Motion Adaptive EPS), otkriva nestabilnosti i klizave uslove puta tokom skretanja i kočenja, automatski inicirajući reakcije upravljača čiji je cilj da upute vozača da okrene upravljač u odgovarajućem pravcu. Intervencije su jedva primetne i kontrola upravljanja je sve vreme u rukama vozača, ali je snaga okretanja upravljača dovoljna da ga navede na intuitivnu reakciju, što omogućava da se povrati stabilnost ili da se skrati putanja kočenja, omogućavajući time održavanje kontrole. ADAS- Napredni sistem pomoći u vožnji (opciono dostupan) Hondin napredni sistem pomoći u vožnji (Advanced Driving Assist System - ADAS) opciono je dostupan kod eksekutivnih modela sa motorima 2.2 i-DTEC i 2.4 i-VTEC. To je sistem koji kombinuje tri revolucionarne tehnologije i koji podiže bezbednost na novi nivo. Prvi je LKAS (Lane Keeping Assist System) koji uz pomoć kamere otkriva skretanje vozila iz kolovozne trake kojom se kreće i vrši odgovarajuće ispravke kada je to neophodno, smanjujući time opterećenje vožnje auto-putem, istovremeno povećavajući bezbednost. Prilagodljivi tempomat (AAC- Adaptive Cruise Control) se služi radarom milimetarskog opsega da bi održao odgovarajuće rastojanje od vozila ispred, radi opuštenije i manje naporne vožnje. Sistem kočenja radi izbegavanja sudara (CMBS- Collision Mitigation Brake System) prati odstojanje između Accord-a i automobila koji se nalazi direktno ispred njega, upozoravajući vozača u slučajevima kada postoji mogćnost da dođe do sudara i pomažući da se udarna sila smanji u slučajevima kada sudar postane neizbežan.

Honda Accord - Maksimalnih 5 Euro NCAP zvezdica za bezbednost

Ovi sistemi dopunjuju Accord-ovu pasivnu bezbednosnu opremu, u koju spadaju pred-utezači i sistem ograničenja opterećenja pojaseva na prednjim sedištima, prednji vazdušni jastuci sa dvostepenim naduvavanjem, bočni vazdušni jastuci za vozača i suvozača, vazdušne zavese čitavom dužinom vozila, kao i ISOFIX kopče za povezivanje sedišta za decu na svim modelima. Tu spadaju i aktivni nasloni za glavu koji se aktiviraju ako putnik bude snažno gurnut u sedište u slučaju udarca otpozadi, pri čemu se naslon pomera unapred da prihvati glavu. ACE- Struktura karoserije konstruisana po Inženjeringu napredne kompatibilnosti Sve više primenjivana kroz Hondinu gamu vozila, karoserije projektovana po Inženjeringu napredne kompatibilnosti (Advanced Compatibility Engineering ACE) značajno povećava zaštitu vozača i putnika u različitim situacijama sudara.

Honda Accord - Maksimalnih 5 Euro NCAP zvezdica za bezbednost

Prednja poligonalna noseća konstrukcija je osmišljena tako da predupredi deformacije kabine, razlažući sile u više pravaca, dalje od dela u kome su putnici. Ovo je posebno bitno u slučajevima kada dođe do sudara dva vozila različitih visina, težina ili konstrukcija. Da bi postigli najviši nivo bezbednosti prilikom bočnih sudara, Hondini inženjeri su pojačali bočne delove konstrukcije i odabrali najkvalitetnije materijale da bi obezbedili nivo krutosti i snage u kritičnim delovima bez dodavanja nepotrebne težine. Novi Accord poseduje i mnoge karakteristike namenjene zaštiti pešaka, uključujući tu nosače krila koji apsorbuju energiju udarca, kao i šarke poklopca motora smeštene tako da omogućavaju više prostora za deformaciju. Delta Automoto PR

Mercedes-Benz SplitView - Dve slike na jednom displeju

Mercedes-Benz SplitView - Dve slike na jednom displeju

Model S klasa poznata je po tome što je Mercedes-Benz često koristi kao platformu za predstavljanje novih inovativnih tehnologija. Ovoga puta, Mercedes-Benz i kompanija Bosch predstavljaju sistem SplitView, koji omogućava vozaču i suvozaču da istovremeno prate dve slike na displeju...
Mitsubishi Lancer EVO X za britansku policiju

Mitsubishi Lancer EVO X za britansku policiju

Vozni park policije u britanskom Yorkshiru obogaćen je za nekoliko novih službenih "uličnih trkača" Mitsubishi Lancer Evolution X. Specijalno pripremljen Lancer u policiji će imati ulogu "presretača", ali će sigurno pomoći i u hvatanju dilera droge...
Deset najboljih motora za 2010. godinu

Deset najboljih motora za 2010. godinu

Prestižni američki magazin "Ward's Auto" objavio je rezultate tradicionalne ankete za najbolji motor na američkom tržištu. Ovo je već petnaesta godina zaredom, u kojoj najpoznatiji američki magazin sprovodi anketu sa istim pitanjem...
Ford Focus RS - prve fotografije serijskog modela

Ford Focus RS - prve fotografije serijskog modela

Kompanija Ford "u promet" je pustila oficijalne fotografije produkcijskog modela Focus RS. Fotografije Ford Focusa RS, koje smo ranije imali prilike da vidimo, takođe su bile zvanične, ali nisu prikazivale serijski primerak...
Honda Accord 2.4 i-VTEC - galerija fotografija

Honda Accord 2.4 i-VTEC - galerija fotografija

Predstavljamo Vam najinteresantnije fotografije snimljene prilikom testiranja nove generacije Accord-a 2.4 i-VTEC, Hondinog predstavnika u srednjoj klasi. Kompletan foto album sa Hondom Accord u glavnoj ulozi možete pogledati u galeriji portal ili klikom na LINK...
Opel Antara dolazi i sa prednjim pogonom

Opel Antara dolazi i sa prednjim pogonom

Nemačka kompanija Opel obogaćuje svoj model Antara verzijom sa pogonom na prednje točkove (4X2). Opelov atraktivan SUV model od sada će biti jeftiniji, manje će trošiti, a odnos cena-ponuđeno biće u samom vrhu segmenta...
Ključ BMW-a uskoro i kao platna kartica

Ključ BMW-a uskoro i kao platna kartica

Kompanija BMW trenutno radi na razvoju revolucionarnog inteligentnog ključa, koji je sposoban da skladišti i reprodukuje seriju informacija dragocenih za naše dnevne aktivnosti. Prema BMW-u, nije daleko vreme kada ćemo ključ koristiti u kupovini, kao platnu karticu ili u funkciji plaćanja parking mesta...
Carlos Ghosn imenovan za predsednika ACEA

Carlos Ghosn imenovan za predsednika ACEA

Od Nove godine funkciju predsednika Asocijacije evropskih proizvođača (ACEA) preuzeće Carlos Ghosn, izvršni direktor alijanse Renault/Nissan. Na čelo ACEA Ghosn je izabran u petak, 5. decembra u Briselu, i čeka ga težak posao jer se većina automobila nalazi u krizi. Ko je Carlos Ghosn i šta od Ghosna možemo očekivati?
Rally Croatia 2024 - Sebastien Ogier
Slika nedelje