Najnovije vesti iz auto industrije
Volvo DRIVe stiže u Pariz
Objavljeno: 11.09.2008.
Kompanija Volvo će na sajmu automobila u Parizu predstaviti modele C30, S40 i V50 u verziji DRIVe, opremljene motorom 1.6D koji beleži kombinovanu potrošnju goriva od 4,4 do 4,5 L/100 km i emisiju CO2 ispod 120 grama po pređenom kilometru...
Tri modela razvijena su na bazi koncepta C30 Efficiency, koji je predstavljen prošle godine na sajmu automobila u Frankfurtu. Serijske verzije modela sa oznakom Volvo DRIVe imaće premijeru na predstojećem sajmu automobila u Parizu, a u serijsku proizvodnju startuju krajem godine. Sva tri modela imaju zatvorenu masku hladnjaka, deflektore pred prednjim točkovima i visinu smanjenu za 10 mm. Na Volvo C30 DRIVe instaliran je i atraktivni spojler i poseban zadnji branik. Modeli S40 DRIVe i V50 DRIVe imaju prednji spojler od verzije T5, a model S40 DRIVe ima i zadnji spojler "pozajmljen" od modela T5.

DRIVe verzije opremljene su pneumaticima Michelin sa smanjenim otporom kotrljanja, obuvene u specijalne 15-inčne i 16-inčne felne izrađene od lakih materijala. Menjač ima produžen treći, čevtrti i peti stepen prenosa, a hladnjaci i servo pojačivač izmenjeni su kako bi koristili što manje energije. Rezultat je kombinovana potrošnja goriva od 4,5 L/100 km kod modela S40 i V50, dok je C30 sposoban prosečno da troši 4,4 L/100 km. Volvo tvrdi da je model C30 DRIVe ostvario minimalnu potrošnju od 3,7 L/100 km, što je za 0,5 litra manja potrošnja od standardne verzije opremljene 1,6D motorom.
Plan je da već sledeće godine Volvo proda 20.000 primeraka modela sa oznakom DRIVe. Najveća tržišta za ove modele biće Francuska, Španija i Švedska. Prodaja modela sa oznakom DRIVe počinje krajem godine, a doplata za DRIVe modele iznosiće od 150 do 450 Eura.
Goran Sarić - Automagazin
Na ovogodišnjem 47. Međunarodnom salonu automobila u Beogradu, Toyota Srbija premijerno će izložiti sledeće modele: novi Toyota iQ, novi Toyota Urban Cruiser, novi Toyota Verso, novi Toyota Avensis (Sedan i Wagon) i redizajnirane Toyota modele Aygo, Yaris, Rav4 i Hilux...
Delta Generali Osiguranje generalni je sponzor 47. Međunarodnog salona automobila MSA (OICA), koji se od 27. marta do 5. aprila održava u Beogradu. Na štandu kompanije u Hali 1 Beogradskog sajma svi posetioci salona moćiće da se upoznaju sa raznovrsnom ponudom u osiguranju motornih vozila koju ima Delta Generali Osiguranje.
Međunarodni salon automobila, najprofitabilnija, najkomercijalnija i najduža manifestacija na Beogradskom sajmu, biće ove godine organizovana od 27. marta do 5. aprila u halama 1, 2, 3, 4 i 5 Beogradskog sajma, uz učešće više od 500 izlagača na površini od 40.000 kvadratnih metara izlagačkog prostora. Prvi put ove godine Međunarodni salon automobila biće otvoren za posetioce do 21h, a cena ulaznica ostala je na prošlogodišnjem nivou...
U okviru 11. Sajamskog pres relija, održanog u subotu, 21.03.2009. godine na Beogradskom sajmu, u organizaciji ASK „YU PRESS“, učestvovalo je 50 takmičara, predstavnika medija, iz cele Srbije.
Najbolje prodavana evropska gama Fordovih vozila, kompaktan Focus, nastavlja da jača uz dostupnost novog „Ford Individual“ programa personalizacije vozila, opcione kamere na zadnjoj strani vozila, i 1.6-litarskog Duratorq TDCi motora usaglašenog sa Stepenom-5...
Stuttgartska kompanija predstavila je prvu fotografiju ekskluzivnog modela Mercedes-Benz E63 AMG. Na fotografiji se vidi samo mali otkrivni deo automobila, koji će zvanično biti predstavljen na sajmu automobila u New Yorku...
Odbrojavanje do 47. Međunarodnog sajma automobila je počelo! Po prvi put od ove godine, kompanija Porsche SCG, koja za naše tržište zastupa Audi, Seat, Volkswagen i Porsche eksluzivno je zakupila za svoje brendove celu Halu 5 – izložbeni prostor od oko 3.000 m2. Reč je o potpuno novoj hali u okviru beogradskog sajma (nekada ‘Bazar’ – Hala 12)...
2007. godine, na sajmu automobila u Frankfurtu, kompanija Citroen je predstavila koncept sa zanimljivim imenom C-Cactus. Pre nekoliko dana, na sajmu u Frankfurtu, novim konceptom imena DS3, potvrđen je serijski model, koji se već nalazi u fazi testiranja...
Najnoviji produkt korejske automobilske industrije nosi logo Chevroleta, koji je ovom automobilu podario savremenu tehniku i markentiški "know-how". Iz evropske centrale Chevroleta stigla je još jedna lepa vest: prodaja u Evropi startuje u maju, a osnovni, ali pristojno opremljen model Cruze koštaće nešto manje od 15.000 Eura...