Najnovije vesti iz auto industrije
Volvo DRIVe stiže u Pariz
Objavljeno: 11.09.2008.
Kompanija Volvo će na sajmu automobila u Parizu predstaviti modele C30, S40 i V50 u verziji DRIVe, opremljene motorom 1.6D koji beleži kombinovanu potrošnju goriva od 4,4 do 4,5 L/100 km i emisiju CO2 ispod 120 grama po pređenom kilometru...
Tri modela razvijena su na bazi koncepta C30 Efficiency, koji je predstavljen prošle godine na sajmu automobila u Frankfurtu. Serijske verzije modela sa oznakom Volvo DRIVe imaće premijeru na predstojećem sajmu automobila u Parizu, a u serijsku proizvodnju startuju krajem godine. Sva tri modela imaju zatvorenu masku hladnjaka, deflektore pred prednjim točkovima i visinu smanjenu za 10 mm. Na Volvo C30 DRIVe instaliran je i atraktivni spojler i poseban zadnji branik. Modeli S40 DRIVe i V50 DRIVe imaju prednji spojler od verzije T5, a model S40 DRIVe ima i zadnji spojler "pozajmljen" od modela T5.

DRIVe verzije opremljene su pneumaticima Michelin sa smanjenim otporom kotrljanja, obuvene u specijalne 15-inčne i 16-inčne felne izrađene od lakih materijala. Menjač ima produžen treći, čevtrti i peti stepen prenosa, a hladnjaci i servo pojačivač izmenjeni su kako bi koristili što manje energije. Rezultat je kombinovana potrošnja goriva od 4,5 L/100 km kod modela S40 i V50, dok je C30 sposoban prosečno da troši 4,4 L/100 km. Volvo tvrdi da je model C30 DRIVe ostvario minimalnu potrošnju od 3,7 L/100 km, što je za 0,5 litra manja potrošnja od standardne verzije opremljene 1,6D motorom.
Plan je da već sledeće godine Volvo proda 20.000 primeraka modela sa oznakom DRIVe. Najveća tržišta za ove modele biće Francuska, Španija i Švedska. Prodaja modela sa oznakom DRIVe počinje krajem godine, a doplata za DRIVe modele iznosiće od 150 do 450 Eura.
Goran Sarić - Automagazin
Naš jedini predstavnik na internacionalnoj reli sceni suvozač Aleksandar Jeremić sa slovenačkim vozačem Boris Požegom na Lavanttal reliju u Austriji morao je da odustane na početku drugog dana takmičenja. Uzrok odustajanja je kvar turbo ventila...
Povodom uvođenja novog brenda na tržište i početka Međunarodnog salona automobila, kompanija Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora organizovala je događaj pod sloganom „smart meets Srbia“ i pozvala kolege iz Italije i Grčke zajedno sa novinarima da posete Beograd...
Kompanija Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora je u četvrtak, 26. marta organizovala svečanu promociju nove E-Klase u Hali 3 Beogradskog sajma. Uz prisustvo velikog broja uglednih zvanica, predstavnika diplomatskog kora, medija i poslovnih partnera, kompanija je predstavila novu E-Klasu i E-Klasu Kupe, jedinstvo neprikosnovenog dizajna, bezbednosti i udobnosti...
Seat u svojoj ponudi ima Leon FR TDI, Škoda ima model Octavia RS TDI, pa tako ni Volkswagen Golf ne može u tržišnu bitku bez snažne dizelske verzije. Volkswagen Golf GTD pokreće 2.0 TDI agregat snage 170 KS...
Sajam automobila u Beogradu zasijao je punim sjajem, a najlepši deo sigurno su šarmantne i atraktivne devojke, koje su se rado osmehivale našim fotografima i publici. Najzanimljivije fotografije možete pogledati u galeriji Automagazin portala, ili klikom na
LINK...
Posetioci prve večeri 6. beogradskog festivala igre (Sava centar, 1. april u 20h) će biti u prilici da uživaju u nastupu vrhunske trupe baleta Monte Karla, ali i u vatrenom duhu Latinske Amerike, nakratko prenetom u beogradski ambijent. Ujedno će im se ukazati i mogućnost da osvoje tromesečni kurs latinoameričkih i standardnih plesova...
Svečano otvaranje Hale 5, u kojoj nastupaju brendovi kompanije Porsche SCG, obeležen je glamuroznim predstavljanjem tri nova Audi modela: Audi A5 Cabriolet, Audi Q7 V12 i A4 Allroad. Audi je pripremio odlične prodajne uslove, sa popustima na sve modele od 5% do 30%. Za modele Audi A3, A4, A6, Q7 mogu se ostvariti uštede od 4.000 do 20.000 evra...
U četvrtak je je, presecanjem crvene trake, svečano otvorena Hala 5 beogradskog sajma. Time je označen i početak 47. Međunarodnog sajma automobila. Po prvi put od ove godine, kompanija Porsche SCG, koja za naše tržište zastupa Volkswagen, Audi, Porsche i SEAT eksluzivno je zakupila za svoje brendove celu Halu 5 – izložbeni prostor od oko 3.000 m2.
-
www.newmazda3.com/rs-RS/ – to je najnovija srpska internet adresa kompanije Mazda. Nova Mazda3 dobila je svoju zasebnu adresu, na kojoj svi ljubitelji modela premijerno predstavljenog na ovogodišnjem Sajmu automobila u Beogradu mogu da dobiju informacije o dizajnu, performansama i svim novinama vezanim za Mazdu3...