AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Restilizovana Honda Legend

Restilizovana Honda Legend

Na moskovskom salonu automobila, Honda je po prvi put u Evropi prikazala restilizovanu Hondu Legend. Unapređeni model daje novi i snažniji karakter vodećem modelu Honde i predstavlja odgovor na reakcije kupaca na prethodnu verziju modela...

Restilizovana Honda Legend

Najupečatljivije su izmene eksterijera Legend-a, jer su restilizovana velika sveta, prednja krila i branici i dodati naplatci prečnika 18 inča u standardnoj verziji. Ispod restilizovane haube, nalazi se jedan od najsnažnijih V6 motora u ovom segmentu sa snagom koja odgovara motoru V8, ali istovremeno i sa mirnoćom rada i potrošnjom goriva koje odgovaraju njegovoj konfiguraciji. • Novi V6 motor radne zapremine 3,7 litara sa povećanim obrtnim momentom, smanjenom emisijom CO2 i potrošnjom goriva • Bolje ubrzanje • Značajne izmene u izgledu • Revidirani automatski menjač sa kraćim odzivom promene brzine, kao i znatno osetljivija krilca za promenu brzine • Povećana absorpcija buke postignuta unapređenjem Aktivnog sistema smanjenja buke (Active Noise Cancellation system)

Restilizovana Honda Legend

Radna zapremina novog motora je povećana za 200 cm3, što daje novom Legend-u značajno veći obrtni momenat pri svakom broju obrtaja. Pored ovog povećanja zapremine, V6 motor je opremljen i sistemom VTEC (Promenljivo tajmiranje ventila i eletronska kontrola podizača - Variable Valve Timing and Lift Electronic Control) i na izduvnim ventilima, što je na prethodnoj verziji bilo učinjeno samo sa usisnim ventilima. Ovo je dovelo do povećanja obrtnog momenta za 20% na srednjem rasponu broja obrtaja. Posledica je povećano osećanje snage motora, kao i poboljšano ubrzanje.

Restilizovana Honda Legend

Pored unapređenog motora, tu je i novi petostepeni menjač koji pruža vozaču mogućnost veće iskorišćenosti i uživanja u pogonskoj jedinici. Novi menjač je opremljen izmenjenom ručicom pravog hoda i omogućava vozaču poboljšanu kontrolu nad izborom stepena prenosa, uz pomoć unapređenih krilaca za menjanje brzine smeštenih na volanu i novog softvera za promenu brzine. Novi menjač reaguje brže na komande vozača čak i u običnom automatskom režimu rada i pruža pristup snazi motora koja je najpovoljnija. Udruženi efekti unapređene transmisije i povećanog obrtnog momenta doveli su do toga da novi Legend postiže ubrzanje od 0 do 100 km/h za 7,1 sekundu, odnosno 0,2 sekunde brže nego ranije. Potrošnja goriva i emsija CO2 su takođe smanjeni u odnosu na prethodnu verziju modela.

Restilizovana Honda Legend

U središtu koncepta novog Legend-a nalazi se oprema kabine usmerena ka smanjenju napora prilikom vožnje u najrazličitijim uslovima. Ovaj automobil opremljen je čitavim nizom NVH (Noise, Vibration and Harshness – Buka, vibracije i udarci) tehnologija. Najnapredniji među njima je Aktivni sistem smanjenja buke (Active Noise Cancellation system - ANC), koji smanjuje buku niske frekvencije, emitujući suprotne zvučne talase putem ’Bose’ muzičkog sistema. Potpuno nova u ovom modelu je i podloga povećanih svojstava prigušenja buke, a koja je istovremeno lakša od uobičajene. Akustički vetrobran i unapređeni silen blokovi doprinose još većem komforu i udobnosti.

Bezbednost je jedna od najbitnijih odlika Legend-a, a skupu bezbednosne opreme koji je i do sada bio upečatljiv dodati su i aktivni nasloni za glavu. Novi nasloni za glavu su po principu rada slični onima koji se mogu naći kod modela Civic i Accord, a upotpunjeni su i sistemom ACE (Inženjering napredne kompatibilnosti - Advanced Compatibility Engineering) koji je korišćen u izradi strukture karoserije. Na pojedinim tržištima je kao opcioni deo opreme u ponudi Adatpibilni tempomat (Adaptive Cruise Control) i sistem CMBS (Collision Mitigation Braking System – Sistem kočenja za izbegavanje sudara) koji koristi radar milimetarskog opsega sa ciljem otkrivanja i smanjenja rizika od sudara. Šasiji Legend-a je takođe posvećena pažnja u cilju poboljšanja njegovog neverovatno stabilnog, a u isto vreme i živahnog držanja na putu. Iako napredni sistem pojačane stabilnosti sa pogonom na svim točkovima (SH-AWD - Super Handling – all Wheel Drive) nije pretpreo nikakve promene, sistem oslanjanja je poboljšan kako bi se postigla udobnija vožnja i bolje upravljanje. Legend, koji je i do sada bio bogato opremljen, u novoj verziji je dobio još nekoliko dodataka. Putnici sada mogu uživati na zadnjim sedištima sa grejačima, dok je ’Bose’ muzički sistem sada opremljen i USB priključkom, za lako priključivanje iPod-a. Delta Automoto PR

Toyota Prius 3 - Nove (ne)zvanične fotografije i informacije

Toyota Prius 3 - Nove (ne)zvanične fotografije i informacije

Na internet forumu ljubitelja i vlasnika Toyote Prius, "Prius Chat", pojavile su se nove fotografije treće generacije hibridnog modela Toyota Prius. Iako je zvanična premijera zakazana za sajam automobila u Detroitu, pred nama su nove fotografije eko Toyote, potvrđene i od predstavnika Toyote...
Volkswagen Golf BiFuel - Prvi Volkswagen na LP gas

Volkswagen Golf BiFuel - Prvi Volkswagen na LP gas

Svojim nastupom na "Bologna Motor Show", Volkswagen nas je iznenadio predstavljanjem, za ovu marku, netradicionalnog pogona. Na sajmu automobila u Bolonji Volkswagen je predstavio Golf BiFuel, prvi Volkswagen koji će sa proizvodnih traka silaziti u verziji pogona na LP gas (propan-butan). Volkswagen Golf BiFuel sposoban je da za pogon koristi benzin ili LPG (Liquefied Petroleum Gas)...
Toyota Yaris Facelift - novi motor 1,33 Dual VVT-i i manja potrošnja

Toyota Yaris Facelift - novi motor 1,33 Dual VVT-i i manja potrošnja

Toyota je u Bolonji predstavila nekoliko manjih svetskih premijera. Tu je najzanimljiviji inovativni Yaris, koji nam dolazi sa nekoliko tehničkih novina. Podsetimo, Toyota je u okviru programa "Toyota Optimal Drive" krenula u smanjenje potrošnje svojih modela. Prve ovacije doživeo je novi Avensis, a tu su i sledeći koraci...
SloRacing - Online takmičenja

SloRacing - Online takmičenja

Slovenačka internet stranica SloRacing poziva sve virtualne trkače Automagazina, da se pridruže online takmičenju. Trke se održavaju u sledećim disciplinama: F1, STCC, ClioCUP, WTCC i GTR2 i svi zainteresovani su dobrodošli...
Grand Motors: Ford proširuje prodajno – servisnu mrežu

Grand Motors: Ford proširuje prodajno – servisnu mrežu

Zbog povećanog obima posla i interesovanja za kupovinu Fordovih vozila, a s namerom da prodajne i servisne aktivnosti locira što bliže mestu stanovanjanja budućih i sadašnjih vlasnika, Grand Motors poziva preduzeća i preduzetnike u Srbiji da se priključe u dilerskoj mreži poznate marke...
Mercedes-Benz Kamioni EconoDrive Trening

Mercedes-Benz Kamioni EconoDrive Trening

Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora, je od 28. do 30. novembra 2008, u Centru komercijalnih vozila Mercedes-Benz Beograd u Krnješevcima organizovao obuku za vozače teretnih vozila sa naglaskom na smanjenje potrošnje goriva...
Chevrolet prodajna akcija – specijalna cena, ograničena količina

Chevrolet prodajna akcija – specijalna cena, ograničena količina

Samo do kraja decembra Chevrolet je obezbedio specijalne uslove kupovine na sve modele automobila i uštede pri kupovini do čak 7980eura! U svim Chevroletovim prodajnim centrima čeka vas Chevrolet Spark sada jeftiniji za 1000eura, zatim Chevrolet Captiva prilikom čije kupovine možete uštedeti od 2300 do 7980eura...
Honda Insight - Prve informacije i foto serijskog modela

Honda Insight - Prve informacije i foto serijskog modela

Honda je juče po prvi put dala uvid u serijsku verziju potpuno novog Insight Hibrida, modela 2010, koji će svoj svetski debi imati u januaru 2009. na Detroitskom salonu automobila. Prva verzija Hondinog najnovijeg hibrida, prvi put prikazanog u Parizu u oktobru 2008, biće transformisana u aerodinamički inspirisan drumski automobil atletskog izgleda...
Rally Sweden 2024 - Thierry Neuville
Slika nedelje