Najnovije vesti iz auto industrije
Toyota počinje leasing hibridnih vozila sa gorivnom ćelijom
Objavljeno: 10.09.2008.
Toyota Motor Corporation (TMC) objavila je da je 1.septembra počela prodaju svog novog modela hibridnog vozila sa gorivnom ćelijom - “TOYOTA FCHV-adv*” na leasing za Ministarstvo životne sredine Japana...
TMC takođe planira leasing TOYOTA FCHV-adv, koji je poboljšan u smislu dometa vožnje i performansi starta na niskim temperaturama u odnosu na prethodno vozilo “TOYOTA FCHV”, za ostale nacionalne vladine institucije, lokalnu upravu i kompanije u industriji elektroenergetike i srodnim granama. Uslovi leasinga su 840.000 jena (uključujući porez) mesečno na 30 meseci.
Leasingom svojih hibridnih vozila sa gorivnom ćelijom, TMC - prvi svetski proizvođač automobila koji je komercijalizovao vozilo sa gorivnom ćelijom počevši leasing-om TOYOTA FCHV u Japanu, decembra 2002 - mogao bi da dobije povratnu informaciju iz stvarnog sveta za dalji razvoj, uključujući nastojanje da poboljša izdržljivost i smanji troškove svoje patentom zaštićene polimer elektrolit gorivne ćelije visokih performansi, Toyota FC Stack.
Ovaj leasing, kao i učešće TMC u ostalim vidovima saradnje sa vladom, elektroenergetika i ostale grane smatraju velikom pomoći u širenju ideje o sveopštem korišćenju vozila sa gorivnom ćelijom.
Vozilo: | Toyota FCHV-adv |
Dužina / Širina / Visina (mm): | 4.735 /1.815 /1.685 |
Težina (kg): | 1.88 |
Mesta za sedenje: | 5 |
Maksimum dometa vožnje (km): | Približno 830 |
Maksimalna brzina (km/h): | 155 |
Naziv gorivne ćelije: | Toyota FC Stack |
Tip gorivne ćelije: | Polimer elektrolit |
Snaga (kW): | 90 |
Motor: | Permanantni magnet |
Maksimalna snaga (kW): | 90 |
Maksimalni Obrtni moment: | 260 Nm |
Gorivo: | Vodonik |
Sistem skladištenja: | Rezervoar pod visokim pristiskom |
Max. Pritisak skladištenja: | 70 Mpa |
Kapacitet rezervoara (L): | 156 |
Baterija: | Nikl-Metal hidrid |
Period Leasinga: | 30 meseci-840.000 jena mesečno sa porezom na potrošnju |
Kompanija Audi na predstojećem sajmu automobila u Detroitu predstaviće predprodukcijsku verziju luksuznog modela A7, koji će direktno atakovati na tržišni segment luksuznih kupea, u kome sebično vladaju Mercedes CLS ili Passat CC...
Novi Volkswagen Golf šeste generacije dobija pogon na sve točkove uz agregat 2.0 TDI. Sistem 4Motion koristi proverenu Haldex spojnicu, preuzetu od prethodnih generacija Golfa, koja je predstavljena pre deset godina. Nova generacija 4Motion sistema može se pohvaliti nižom potrošnjom, bržom reakcijom na promene uslova trakcije i produženim servisnim intervalom, koji je povećan sa 30 000 na 60 000 pređenih kilometara...
Deda Mraz je ove godine odlučio da svoje irvase zameni Opel Zafirom, kako bi što brže stigao do one dece koja su ove godine bila najbolja i tako zaslužila da prva dobiju poklone...
Subaru je jedini automobilski proizvođač na svetu sa širokom proizvodnom paletom koji je na američkom tržištu uspeo da za prvih 11 meseci prodaje tokom 2008 godine ostvari pozitivan prodajni rezultat u odnosu na prethodnu godinu...
Kompanija z Suzuki Motor Corporation danas je potvrdila da, zbog svetske ekonomske krize, prekida svoje aktivnosti u svetskom reli šampionatu. Japanska ekipa u reli šampionat sveta ušla je 2002. godine, kada je sa modelom Ignis S1600 startovala u kategoriju JWRC...
Aktuelna generacija modela Audi A8 na tržištu se nalazi od 2003. godine, i preživela je samo jedan facelift, koji mu pomaže da se u tržišnoj borbi održi na nivou Mercedesa S klase i BMW-a serije 7. 2010. godine na tržište stiže nova generacija, a pred nama su prve špijunske fotografije...
Ekskluzivno za Automagazin portal,Hondu Accord 2.4 i-VTEC testirao je aktuelni reli šampion Srbije, Vladan Petrović. Izdvojili smo za Vas najznačajnije utiske šestostrukog državnog reli šampiona...
Pred nama su prve zvanične fotografije serijskog modela Aston Martin Rapide, koji se priključuj društvu četvorovratnih luksuznih sportskih kupe modela. Aston Martin planira proizvodnju od najmanje 2000 primeraka Rapida godišnje i to po ceni od 150.000 do 190.000 evra, a prodaja počinje 2010. godine...
Sergio Marchione, prvi čovek koncerna Fiat Group, tvrdi da će aktuelnu veliku ekonomsku krizu preživeti samo šest proizvođača automobila. Takođe, Marchione tvrdi da će u sledećoj deceniji samo jedan koncern biti sposoban da proda više od 5,5 miliona automobila godišnje...