Najnovije vesti iz auto industrije
BMW M3 Cabrio - prve zvanične fotografije
Objavljeno: 14.01.2008.
Dok NAIAS u Detroitu pršti od noviteta, internetom su prostrujale fotografije automobila koji će, pored sofisticirane tehnike iz BMW Motorsport odelenja, svojim vlasnicima omogućiti i vetar u kosi. Posle M3 Coupe i Sedan izvedbe, pred nama su prve fotke modela BMW M3 Cabrio...
Već na prvi pogled zaključujemo da će BMW M3 Cabrio, isto kao coupe, imati agregesivnu masku hladnjaka, poklopac motora sa otvorima za hlađenje, šire branike i broj izduvnic cevi deljiv sa 2 (4 izduvne cevi, kao i na Coupe i Sedan izvedbi). Iako su prve fotke pred nama, moraćemo da sačekamo sajam automobila u Ženevi, kada ćemo saznati zvanične tehničke podatke o modelu M3 Cabrio.
Agregat je, očekivano, identičan verzijama Coupe i Sedan. Radi se o 4-litarskom V8 agregatu koji razvija velikih 420 konjskih snaga. Ipak, podsetimo se, jedan od najvažnijih zahteva postavljenih pred stručnjake u BMW Motorsportu bio je učiniti Cabriolet jednako sportskim i agilnim kao i Coupe verziju. Ovom cilju mogla bi se isprečiti povećana masa kabrioleta (zbog dodatnih ojačanja karoserije koja su potrebna zbog nedostatka krova).
M3 Cabrio će iz mesta do 100 km/h ubrzavati za 5,3 sekunde (0,4 sekunde sporije od M3 Coupea), što je posledica njegove veće težine. Za sada se ne zna za koliko će M3 Cabrio biti teži od M3 Coupea (ima 1655 kg) ali kao reper može da posluži i podatak da je 335i Cabrio od 335i Coupea teži za čitavih 285 kg. Ali, ipak treba istaći da je "M Technic" uvek bio biser među perlama u odnosu na ostale BMW modele, i nadamo se da će tako i ostati.
Goran Sarić - Automagazin
Kompanija Audi na predstojećem sajmu automobila u Detroitu predstaviće predprodukcijsku verziju luksuznog modela A7, koji će direktno atakovati na tržišni segment luksuznih kupea, u kome sebično vladaju Mercedes CLS ili Passat CC...
Novi Volkswagen Golf šeste generacije dobija pogon na sve točkove uz agregat 2.0 TDI. Sistem 4Motion koristi proverenu Haldex spojnicu, preuzetu od prethodnih generacija Golfa, koja je predstavljena pre deset godina. Nova generacija 4Motion sistema može se pohvaliti nižom potrošnjom, bržom reakcijom na promene uslova trakcije i produženim servisnim intervalom, koji je povećan sa 30 000 na 60 000 pređenih kilometara...
Deda Mraz je ove godine odlučio da svoje irvase zameni Opel Zafirom, kako bi što brže stigao do one dece koja su ove godine bila najbolja i tako zaslužila da prva dobiju poklone...
Subaru je jedini automobilski proizvođač na svetu sa širokom proizvodnom paletom koji je na američkom tržištu uspeo da za prvih 11 meseci prodaje tokom 2008 godine ostvari pozitivan prodajni rezultat u odnosu na prethodnu godinu...
Kompanija z Suzuki Motor Corporation danas je potvrdila da, zbog svetske ekonomske krize, prekida svoje aktivnosti u svetskom reli šampionatu. Japanska ekipa u reli šampionat sveta ušla je 2002. godine, kada je sa modelom Ignis S1600 startovala u kategoriju JWRC...
Aktuelna generacija modela Audi A8 na tržištu se nalazi od 2003. godine, i preživela je samo jedan facelift, koji mu pomaže da se u tržišnoj borbi održi na nivou Mercedesa S klase i BMW-a serije 7. 2010. godine na tržište stiže nova generacija, a pred nama su prve špijunske fotografije...
Ekskluzivno za Automagazin portal,Hondu Accord 2.4 i-VTEC testirao je aktuelni reli šampion Srbije, Vladan Petrović. Izdvojili smo za Vas najznačajnije utiske šestostrukog državnog reli šampiona...
Pred nama su prve zvanične fotografije serijskog modela Aston Martin Rapide, koji se priključuj društvu četvorovratnih luksuznih sportskih kupe modela. Aston Martin planira proizvodnju od najmanje 2000 primeraka Rapida godišnje i to po ceni od 150.000 do 190.000 evra, a prodaja počinje 2010. godine...
Sergio Marchione, prvi čovek koncerna Fiat Group, tvrdi da će aktuelnu veliku ekonomsku krizu preživeti samo šest proizvođača automobila. Takođe, Marchione tvrdi da će u sledećoj deceniji samo jedan koncern biti sposoban da proda više od 5,5 miliona automobila godišnje...