Najnovije vesti iz auto industrije
Izvučene nagrade drugog kola zimske OMV nagradne igre
Objavljeno: 09.01.2009.
Čačanin, Mirko Milošević je osvojio Škoda Fabiu, na izvlačenju nagrada drugog kola nagradne igre „Igraj i osvoji! Velika zimska OMV nagradna igra“. Vaso Radojčić iz Šapca dobitnik je druge nagrade, krstarenja Nilom za dvoje. Zimska igra traje od 1. novembra do 31. januara 2009., a oni koji žele da se uključe u igru imaju još dosta vremena da to i urade...
Najsrećnijeg kupca na kraju igre očekuje Škoda Superb, kao glavna nagrada. Spiskovi sa dobitnicima nagrada biće objavljivani u dnevnim novinama Blic i na OMV sajtu.
Da bi se učestvovalo u nagradnoj igri potrebno je sakupiti pet pečata. Pečat se dobija kada OMV mušterija kupi najmanje 15 litara bilo kog goriva za putničko vozilo ili 55 litara goriva za kamione, na nekoj od OMV benzinskih stanica u Srbiji. Posle svake kupovine prodavac na kupon kartici namenjenoj ovoj nagradnoj igri stavlja pečat i izdaje „Kopiju broj 1“ fiskalnog računa. OMV mušterije treba da sakupe pet pečata i tako popunjen kupon prilože sa kopijama fiskalnih računa u kovertu dobijenu na bilo kojoj OMV stanici i ubace je u jasno obeleženu kutiju. Rok za predaju popunjenih kupona je 31. januar 2009..
OMV organizuje izvlačenja mesečnih nagrada, gde je glavna nagrada automobil Škoda Fabia, kao i krstarenje Nilom za dve osobe. OMV mušterije takođe imaju priliku da osvoje neku od utešnih nagrada iz nagradnog fonda ovog zimskog izdanja koji obuhvataju preko 1300 vrednih nagrada. Mesečne nagrade se izvlače svakog 5. u mesecu za prethodni mesec, sve do 5. februara. Svi kuponi koji nisu osvojili nagrade u mesečnim izvlačenjima, su u konkurenciji prilikom izvlačenja Glavne nagrade, Škode Superb. Rezultati nagradne igre biće objavljivani u dnevnim novinama Blic svakog 10. u mesecu. Više detalja o nagradnoj igri i spiskovi sa imenima dobitnika mogu se pronaći i na internet sajtu www.omv.rs .
Action Global Communications
Svetska ekonomska kriza uticala je na povećanje interesovanja za malim automobila, što je rezultiralo povećanjem produkcije motora i menjača u kompaniji Škoda Auto. Početkom godine, Škodini proizvodni kapaciteti pogona za motore i menjače dostigli su maksimum...
U čast 50. rođendana megapopularne lutke Barbie, italijanski proizvođač automobila, Fiat, napravio je posebno izdanje popularnog modela 500. Blještavo ružičasti Fiat 500, ukrašen draguljima, nastao je kao plod saradnje kompanija Fiat Centro Stile i Mattel. Wallpaper možete pogledati klikom na
LINK...
Tigar Trade, najveći komercijalni entitet u okviru Tigar Grupe, pokrenuo je akciju besplatne kontrole pneumatika u svojim servisima širom Srbije, u periodu do 16. aprila. Ovom akcijom vozačima se omogućava da u vreme prelaska sa zimskih na letnje uslove vožnje svoje automobile provere po posebno povoljnim uslovima...
Sajam automobila u Ženevi, koji je završen proteklog vikenda, videlo je 9,3% manje posetilaca nego prošle godine. Ovogodišnje izdanje sajma automobila u Ženevi posetilo je 648.000 posetilaca...
Porsche tvrdi da će model Panamera postati lider u segmentu u oblasti voznih osobina, ali i potrošnje goriva. Prvi Porsche kupe automobil sa pet vrata, biće predstavljen na sajmu automobila u Šangaju, jer je Kina za ovaj model i celu marku tržište sa visoko rastućim potencijalom. Pre premijere, Porsche nas je "počastio" sa nekoliko svetskih premijera u oblasti tehnike...
Dizajner Karim Habib tvorac je novog BMW-a serije 7. Ako sudimo po izgledu nove "sedmice", čini se da je Karim Habib bio izuzetno dobro motivisan. Izgleda da je od konkurentskog Mercedes-Benza stigla bolja ponuda...
Korejski proizvođač automobila, SsangYong, priprema dvadeset modela koje će predstaviti u narednih pet godina. Dizajnerski pravac koji će slediti novi modeli, otkriva nam novi koncept imena Ssangyong C200 Eco Concept...
Volkswagen Golf šeste generacije osvojio je maksimalan učinak na Euro NCAP testovima bezbednosti. I pored novih kriterijuma NCAP-a, novi Volkswagen Golf uspeo je da osvoji 35 bodova za zaštitu odraslih putnika, što je učinak od 97 % i više nego dovoljno za maksimalnih 5 zvezdica za bezbednost...
Kada se kupci sjate kako bi kupili sasvim nov automobil u vreme ekonomske krize, tada se sigurno radi o posebnom vozilu. Do danas je u Evropi naručeno nekih 75.000 Insignia. Premijera trećeg noviteta iz Insignijine linije – Sports Tourera – daje javnosti još jedan razlog za kupovinu evropskog automobila 2009. godine.