AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Porsche 911 Targa - facelift

Porsche 911 Targa - facelift

Kako bi produžio tržišni život svojih modela, kompanija Porsche predstavila je diskretan facelift svog kultnog modela 911 u Targa i 4S izvedbi. Ovim potezom Porsche je kompletirao izmene na najbržoj generaciji modela 911 ikada proizvedenoj...

Porsche 911 Targa - facelift

Osveženi Porsche 911 pokreću dva motora s direktnim ubrizgavanjem goriva DFI (Direct Fuel Injection), koji istovremeno pružaju bolje performanse uz nižu potrošnju goriva (do 11,2%) i manju emisiju CO2 (do 13,6%). Porsche 911 Targa 4 je verzija koju pokreće 3,6-litarski šestocilindrični agregat najveće snage 345 konjskih snaga, što je dovoljno za maksimalnu brzinu od 284 km/h. Model Porsche 911 Targa 4S pokreće veći, 3,8-litarski motor najveće snage 385 konjskih snaga, što je dovoljno za maksimalnu brzinu od oko 300 km/h. Sa ručnim šestostepenim menjačem Porsche 911 Targa 4S ubrzava iz mesta do "stotke" za 4,9 sekunde. Uz doplatu se može dobiti Porscheov menjač sa dve lamele, što ubrzanje iz mesta do 100 km/h poboljšava za 0,2 sekunde.Pomenuti PDK menjač zameniće dosadašnji Tiptronic S automatski menjač.

Porsche 911 Targa - facelift

Što se tiče pogona na sve točkove, 4S, Porsche napušta sistem viskozne spojnice i u facelift model se ugrađuje potpuno novi Porsche Traction Management (PTM), specijalno razvijen za model 911 Turbo, a koji je za potrebe modela 911 targa blago modifikovan. Oba modela, 911 Targa 4 i Targa 4S u ponudi će biti isključivo sa pogonom na sve točkove. Podsetimo, Porsche je u dalekoj prošlosti imao čvrsti krov koji se mogao skidati, a danas se može pohvaliti sistemom staklenog krova sa kliznim mehanizmom. Stakleni krov je površine 1,54 m2 i napravljen je iz dva dela: elegantnog kliznog staklenog krova iznad putnika i fiksnog dela staklenog krova. Za otvaranje kliznog dela površine 0,45 m2 potrebno je samo 7 sekundi. Uz stakleni krov dolazi i elektro sistem protiv UV zračenja.

Porsche 911 Targa - facelift

Predstavljanje Targa modela najavljeno je za salon automobila u Parizu, koji se održava u oktobru mesecu. Prodaja u Nemačkoj počinje 25. oktobra, po ceni od 97.907 evra koliko košta model 911 Targa 4, odnosno 108.855 evra, koliko je potrebno izdvojiti za model 911 Targa 4S. Goran Sarić - Automagazin

Mazda 6 -  Automobil 2009. godine u Srbiji

Mazda 6 - Automobil 2009. godine u Srbiji

Žiri Asocijacije automobilskih novinara Srbije proglasio je Mazdu 6 za Automobil godine u Srbiji. Popularna "šestica" ubedljivo je trjumfovala sa 32 osvojena poena, ispred Citroena C5, koji je dobio 22 poena i Ford Fieste sa sakupljenih 16 poena...
Audi A4 Allroad - Špijunske fotografije

Audi A4 Allroad - Špijunske fotografije

Meta špijunskih fotografa ovoga puta bio je Audi A4 Allroad, koji će tržišnu premijeru imati u leto sledeće godine. Iako je na testiranju snimljena predprodukcijska verzija, mnogi detalji figuriraće i na serijskom modelu...
Kanada odobrila pomoć Chrysleru i General Motorsu

Kanada odobrila pomoć Chrysleru i General Motorsu

Kada bi takozvana "Velika trojka" (General Motors, Ford i Chrysler) prepolovila svoju produkciju u kanadskim proizvodnim pogonima, to bi za Kanadu značilo ukidanje preko 157 000 radnih mesta. Iz tog razloga, Kanađani su Chrysleru i GM-u odobrili pozajmicu od 4 milijarde kanadskih dolara...
Hyundai: Novi šestostepeni automatski menjač

Hyundai: Novi šestostepeni automatski menjač

Hyundai je treća automobilska kompanija koja je razvila sopstveni šestostepeni automatski menjač. Nova konstrukcija prvi put pojaviće se u modelima za 2009. godinu. U poređenju sa petostepenom automatikom, novi menjač obezbediće manju potrošnju i manju masu...
Toyota traži smanjenje cene čelika

Toyota traži smanjenje cene čelika

Najveći svetski proizvođač automobila, kompanija Toyota, počela je pregovore sa kompanijom Nippon Steel o smanjenju cene čelika za približno 30 %. S obzirom da je Toyota najveći potrošač čelika u Japanu, ovo bi moglo biti prvo značajno smanjenje cene čelika za poslednjih sedam godina...
Automobil na parni pogon hita ka rekordnih 322 km/h

Automobil na parni pogon hita ka rekordnih 322 km/h

Da li znate kada je postavljen brzinski rekord parovoza od 205 km/h? To se dogodilo 26. januara 1906. godine, kada je Amerikanac Fred Marriott u svom specijalno pripremljenom Stanley Rocket Racer rekord postavio na plaži Ormond u SAD-u. British Steam Car Team, sledeće godine, pokušaće da obori ovaj rekord...
Nova Lancia Ypsilon - špijunske fotografije

Nova Lancia Ypsilon - špijunske fotografije

Da, u pravu ste. Prvi pogled na fotografije nije Vas iznenadio, jer na fotografijama nije prikazana nova generacija Lancie Ypsilon, već aktuelna Fiat Panda. Lancia je za testiranje novih elemenata nove generacije modela Ypsilon iskoristila karoseriju Fiat Pande...
Renault Symbioz
Slika nedelje