Najnovije vesti iz auto industrije
Porsche 911 Targa - facelift
Objavljeno: 29.07.2008.
Kako bi produžio tržišni život svojih modela, kompanija Porsche predstavila je diskretan facelift svog kultnog modela 911 u Targa i 4S izvedbi. Ovim potezom Porsche je kompletirao izmene na najbržoj generaciji modela 911 ikada proizvedenoj...
Osveženi Porsche 911 pokreću dva motora s direktnim ubrizgavanjem goriva DFI (Direct Fuel Injection), koji istovremeno pružaju bolje performanse uz nižu potrošnju goriva (do 11,2%) i manju emisiju CO2 (do 13,6%). Porsche 911 Targa 4 je verzija koju pokreće 3,6-litarski šestocilindrični agregat najveće snage 345 konjskih snaga, što je dovoljno za maksimalnu brzinu od 284 km/h. Model Porsche 911 Targa 4S pokreće veći, 3,8-litarski motor najveće snage 385 konjskih snaga, što je dovoljno za maksimalnu brzinu od oko 300 km/h. Sa ručnim šestostepenim menjačem Porsche 911 Targa 4S ubrzava iz mesta do "stotke" za 4,9 sekunde. Uz doplatu se može dobiti Porscheov menjač sa dve lamele, što ubrzanje iz mesta do 100 km/h poboljšava za 0,2 sekunde.Pomenuti PDK menjač zameniće dosadašnji Tiptronic S automatski menjač.
Što se tiče pogona na sve točkove, 4S, Porsche napušta sistem viskozne spojnice i u facelift model se ugrađuje potpuno novi Porsche Traction Management (PTM), specijalno razvijen za model 911 Turbo, a koji je za potrebe modela 911 targa blago modifikovan. Oba modela, 911 Targa 4 i Targa 4S u ponudi će biti isključivo sa pogonom na sve točkove. Podsetimo, Porsche je u dalekoj prošlosti imao čvrsti krov koji se mogao skidati, a danas se može pohvaliti sistemom staklenog krova sa kliznim mehanizmom. Stakleni krov je površine 1,54 m2 i napravljen je iz dva dela: elegantnog kliznog staklenog krova iznad putnika i fiksnog dela staklenog krova. Za otvaranje kliznog dela površine 0,45 m2 potrebno je samo 7 sekundi. Uz stakleni krov dolazi i elektro sistem protiv UV zračenja.
Predstavljanje Targa modela najavljeno je za salon automobila u Parizu, koji se održava u oktobru mesecu. Prodaja u Nemačkoj počinje 25. oktobra, po ceni od 97.907 evra koliko košta model 911 Targa 4, odnosno 108.855 evra, koliko je potrebno izdvojiti za model 911 Targa 4S.
Goran Sarić - Automagazin
Svet se okrenuo naopačke. Najbolji golfer sveta je crnac, najbolji reper belac, a Porsche pogoni Audijev turbodizel agregat 3.0 TDI. Još pre početka 2009. godine kompanija Porsche u Lajpcigu je počela ugradnju 3.0 TDI motora u model Cayenne...
Beogradski Auto sistem, kompanija koja se 12 godina bavi uvozom i velikoprodajom opreme i kozmetike za putnička i komercijalna vozila, nudi jedinstven proizvod na našem tržištu – «čarapu» za montažu na pogonske točkove automobila, terenaca i lakih kombija, koja ima brojne prednosti u odnosu na klasične lance...
Ivestitor i milijarder, Kirk Kerkorian, prodao je svoj paket akcija u američkoj automobilskoj kompaniji Ford Motor Co. Kerkorian je tako okončao svoju investiciju vrednu nekoliko stotina miliona dolara, što još jednom dokazuje loše signale poslovanja američkih automobilskih kompanija...
2010. godine na tržištu će se pojaviti novi veliki sedan kompanije Kia. Špijunskim fotografima pošlo je za rukom da snime automobil prilikom testiranja, sa minimalno zamaskiranim detaljima...
Prilikom otkrivanja svojih novina, automobilske kompanije koriste razne načine da privuku pažnju. Neke svoje novine otkrivaju na tamnim fotografijama, a neke otkrivaju parcijalno njegove delove. BMW nam, prilikom otkrivanja nove "petice", nije priredio puno radosti...
Kompanija Rolls-Royce pripremila je, za svoje verne kupce, novu specijalno izrađenu ediciju limuzine Phantom. Posle perl, wolframove i srebrne edicije, javnosti će biti predstavljena safir edicija ekskluzivnog modela...
Ana Milojković i Goran Svilar, novinari beogradskog dnevnog lista Blic, pobednici su ovogodišnjeg konkursa OMV Move & Help (Pokreni se i pomozi) za najbolji novinski članak/TV reportažu sa temom bezbednost dece u saobraćaju...
Kompanija Morgan već godinama je poznata po proizvodnji klasičnih modela, koji u drvenom ramu skrivaju turbo osmocilindrične monstrume. Još 1909. godine, kada je automobilska industrija još uvek bila u povoju, Morgan je počeo sa proizvodnjom trokolica, koje su za pogon koristila motor iz motocikla...
Mini Cooper S je prava mala "ljuta papričica". Vrući zavodnik, prema Amerikancima, ponekad je toliko vreo da se na vašoj nozi može pojaviti nepoželjan pečat. To se dogodilo nekim vlasnicima modela Mini Cooper S u Americi...