Volvo istražuje nove bezbednosne i dizajnerske ideje

Volvo Car grupacija (Volvo automobili) uspostavila je partnerstvo sa švedskom kompanijom POC koja razvija zaštitnu opremu za razne sportske aktivnosti. Dve kompanije će razmeniti znanje s ciljem istraživanja novih ideja na području bezbednosti i dizajna...

Pogledajte vest: Najbolje reklame za bezbednu vožnju.
„POC proizvodi spajaju funkcionalan dizajn s ultralaganim, ali izdržljivim materijalima koji daju ultimativan osećaj slobode i zaštite. To je savršeno usklađeno s našim ciljem koji nalaže da funkcionalnost i bezbednost učinimo emocionalnim doživljajem. Baš kao i oprema POC-a, i naši automobili spajaju sofisticiran dizajn s čvrstim materijalima i inteligentnim mogućnostima. Posedovanje prave opreme, u ovom slučaju automobila, stvara osećaj smirenosti i poverenja. To u završnici omogućava maksimalno uživanje u vožnji“, ističe Thomas Ingenlath, stariji potpredsednik za dizajn pri Volvo Cars.
Pogledajte fotografije Neverovatne saobraćajne nesreće.
Prvobitni fokus na automobilima i biciklistima
Novo partnerstvo istražiće i iskoristiće mogućnosti za povećanje bezbednosnog znanja i ponude Volvo automobila, ali i POC opreme. Prvi rezultati biće predstavljeni u drugoj polovini 2014. godine. Prvobitni razvojni projekt temelji se na komunikaciji između automobila i biciklista.
„Komunikacija s biciklistima u blizini automobila nudi moguće proširenje naše vrhunske tehnologije otkrivanja pešaka i biciklista. Informisanje bicikliste o tome da je prepoznat od strane automobila može da omogući ugodniju i sigurniju interakciju automobila i biciklista u urbanim sredinama“, napominje Jan Ivarsson, stariji menadžer za bezbednosnu strategiju pri Volvo Cars kompaniji.

Pogledajte vest: Nova „cloud“ rešenja iz Volvoa nude potpunu povezivost.
Zajednička vizija
„S POC-ovom misijom stvaranja najboljih proizvoda imamo mogućnost da spasimo živote i smanjimo posledice nezgoda. Volvo ima viziju, znanje i iskustvo i vodeći je u bezbednosni na putu duže od 80 godina“, izjavio je Stefan Ytterborn, direktor i osnivač kompanije POC.
Inspiracija za novi konceptni automobil
Dizajn novog Volva Concept XC Coupéa, koji će debitovati ove godine na North American International Auto Show u Detroitu, nadahnut je dizajnom moderne sportske opreme. „Nekoliko narandžastih detalja i spoljna grafika kombinovanih s gumenim štitnicima doprinose funkcionalnom utisku dizajna“, ističe Thomas Ingenlath.
Repozicioniranje podrške
Volvo Concept XC Coupé poseduje jaku povezanost s aktivnim životnim stilom, a Volvo istovremeno želi da kupcima ponudi vrhunsku bezbednost i maksimalnu podršku.
„Za POC partnerstvo će biti inspirativno i plodno. Obe naše kompanije imaju jaku posvećenost bezbednosti i zaštiti. POC nas može nadahnuti da stvorimo siguran i emocionalan doživljaj vožnje, kao i da stvorimo još poželjnije automobile“, zaključuje Thomas Ingenlath.
PR