AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

GM prodao preko 2 miliona automobila u Evropi u 2008. godini

GM prodao preko 2 miliona automobila u Evropi u 2008. godini

General Motors (GM) prodao je u Evropi 2.04 miliona vozila u 2008., sa tržišnim učešćem od 9.3 odsto. Uprkos izazovnim ekonomskim uslovima, GM je uspeo da proda preko 2 miliona vozila treću godinu za redom u Evropi...

Chevrolet je značajno popravio svoju prodaju i uspeo da dostigne istorijsku brojku od preko pola miliona prodatih vozila u Evropi. I dok je cela autoindustrija suočena sa padom prodaje od oko 5 odsto, Chevrolet je uspeo da poveća svoju prodaju za 11 odsto na evropskom tržištu, prodajući preko 507,000 automobila i tako postavio novi rekord u tržišnom učešću od 2.3 odsto. "Ovo je veliki uspeh u ovako teškim vremenima. Ohrabreni smo rezultatima naše prodaje i ako se suočavamo sa nepredvidivim ekonomskim uslovima usled globalne ekonomske krize." izjavio je Carl-Peter Forster, Predsednik kompanije GM Europe. "Naša odluka da zadržimo jasan fokus na kvalitet i strategiju rasta na tržištima Centralne i Istočne Evrope se nastavlja. I ako smo suočeni sa veoma teškim uslovima poslovanja, siguran sam da je GM Europe tim sposoban da nastavi da uspešno obavlja posao u ovim izazovnim vremenima. Imamo mnogo novih proizvoda uključujući Opel Insigniju, evropski automobil godine 2009., i Chevrolet Cruze – a nastavićemo i da upravljamo našom proizvodnjom i troškovima što je bolje moguće." GM Europe Podpredsednik za, prodaju, marketing i postprodaju, Brent Dewar, naglasio je da je dilerska mreža imala veliku ulogu u odličnim rezultatima prodaje uprkos teškim vremenima: “Veliki je uspeh postići prodaju od preko 2 miliona vozila treću godinu za redom u Evropi. To je pre svega uspeh naše dilerske mreže koja je uspela, iako okružena nepredvidivim ekonomskim uslovima, da postigne značajan rezultat, komunicirajući time jasnu poruku na tržištu naših proizvoda.” Chevrolet prodao preko 500,000 vozila Uprkos padu prodaje automobila na evropskom tržištu Chevrolet je uspeo da poveća svoju prodaju za 11 odsto na evropskom tržištu, prodajući preko 507,000 automobila i tako postavio novi rekord u tržišnom učešću od 2.3 odsto. "Chevrolet kao brend GM-a ima veoma važnu ulogu na evropskom tržištu. Imamo prave automobile za naše kupce na tržištu Centralne i Istočne Evrope i dokazali smo da smo veoma konkurentni u svim segmentima u Zapadnoj Evropi. Sigurni smo u potencijale našeg brenda i sa nestrpljenjem očekujemo lansiranje Chevrolet Cruza na proleće, čime ćemo još više ojačati naš pobednički portfolio." izjavio je Brent Dewar. Opel dostigao rekordnu prodaju u Centralnoj i Istočnoj Evropi Opel je prodao oko 1,459,000 vozla u Evropi što je za 10.5 odsto manje u odnosu na proteklu godinu. Ovo je pre svega rezultat finansijske krize na zapadnoevropskim tržištima, koja je zahvatila celu industriju. I pored toga rezultati prodaje brenda Opel u Centralnoj i Istočnoj Evropi su impresivni. Opel je povećao prodaju u Istočnoj Evropi za 41 odsto, što je skoro 4 puta više od rasta prodaje autoindustrije i prodao 257,000 automobila. U Rusiji, prodaja Opel vozila je porasla za 49 odsto! Goran Sarić - Automagazin

Grand Motors - Proširena ponuda Ford Transita

Grand Motors - Proširena ponuda Ford Transita

Grand Motors, generalni uvoznik Forda, od nedavno u ponudi ima još jednu verziju Transita – 350 MWB Putar. Već iz oznake se nazire njegova namena, ali se ovakvo vozilo može koristiti i za sve delatnosti u kojima se, osim tereta, prevozi i posada, kao što su, recimo, intreventne ekipe za popravku i održavanje vodovodne, kanalazacione ili elektro mreže, mašina na gradilištima, površinskim kopovima ili za druge, slične namene...
Smart - Novi brend na tržištu Srbije

Smart - Novi brend na tržištu Srbije

Povodom uvođenja novog brenda na tržište i početka Međunarodnog salona automobila, kompanija Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora organizovala je događaj pod sloganom „smart meets Srbia“ i pozvala kolege iz Italije i Grčke zajedno sa novinarima da posete Beograd...
Nova Mercedes-Benz E klasa - premijerno na sajmu u Beogradu

Nova Mercedes-Benz E klasa - premijerno na sajmu u Beogradu

Kompanija Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora je u četvrtak, 26. marta organizovala svečanu promociju nove E-Klase u Hali 3 Beogradskog sajma. Uz prisustvo velikog broja uglednih zvanica, predstavnika diplomatskog kora, medija i poslovnih partnera, kompanija je predstavila novu E-Klasu i E-Klasu Kupe, jedinstvo neprikosnovenog dizajna, bezbednosti i udobnosti...
Sajam automobila u Beogradu - devojke

Sajam automobila u Beogradu - devojke

Sajam automobila u Beogradu zasijao je punim sjajem, a najlepši deo sigurno su šarmantne i atraktivne devojke, koje su se rado osmehivale našim fotografima i publici. Najzanimljivije fotografije možete pogledati u galeriji Automagazin portala, ili klikom na LINK...
Fiesta uz tango na Beogradskom festivalu igre

Fiesta uz tango na Beogradskom festivalu igre

Posetioci prve večeri 6. beogradskog festivala igre (Sava centar, 1. april u 20h) će biti u prilici da uživaju u nastupu vrhunske trupe baleta Monte Karla, ali i u vatrenom duhu Latinske Amerike, nakratko prenetom u beogradski ambijent. Ujedno će im se ukazati i mogućnost da osvoje tromesečni kurs latinoameričkih i standardnih plesova...
Audi na sajmu automobila - odlični prodajni uslovi, tri premijere

Audi na sajmu automobila - odlični prodajni uslovi, tri premijere

Svečano otvaranje Hale 5, u kojoj nastupaju brendovi kompanije Porsche SCG, obeležen je glamuroznim predstavljanjem tri nova Audi modela: Audi A5 Cabriolet, Audi Q7 V12 i A4 Allroad. Audi je pripremio odlične prodajne uslove, sa popustima na sve modele od 5% do 30%. Za modele Audi A3, A4, A6, Q7 mogu se ostvariti uštede od 4.000 do 20.000 evra...
Porsche SCG - Prvi put samostalno u Hali 5

Porsche SCG - Prvi put samostalno u Hali 5

U četvrtak je je, presecanjem crvene trake, svečano otvorena Hala 5 beogradskog sajma. Time je označen i početak 47. Međunarodnog sajma automobila. Po prvi put od ove godine, kompanija Porsche SCG, koja za naše tržište zastupa Volkswagen, Audi, Porsche i SEAT eksluzivno je zakupila za svoje brendove celu Halu 5 – izložbeni prostor od oko 3.000 m2.
YANGWANG U9 Xtreme
Slika nedelje