AutoMAGAZIN - Vesti

www.automagazin.rs

Najnovije vesti iz auto industrije

Daimler vodeći u oblasti tehnologija baterija

Daimler vodeći u oblasti tehnologija baterija

Daimler AG je ostvario presudan prodor u oblasti tehnologije baterija. Automobiski proizvođač iz Stutgarta je prvi proizvođač na svetu koji je uspeo da prilagodi litijum-jonsku tehnologiju zahtevnim faktorima koji su neophodni za primenu u automobilskoj industriji. Do danas, tehnologija je korišćena prvenstveno u elektronici. Nova baterija će biti korišćena u serijskoj proizvodnji Mercedes-Benz S 400 BlueHYBRID početkom sledeće godine.

Daimler vodeći u oblasti tehnologija baterija

Ova izuzetna tehnologija je rezultat 25 patenata koji su takođe vlasništvo Daimler-a. Dr. Thomas Weber, član Daimler AG borda direktora i odgovoran za sektor Istraživanja i razvoja Mercedes-Benz Car Grupe, rekao je: “Ovo što ovde imamo je ključna tehnologija i prelomni trenutak u razvoju tehnoloških dostignuća koji će biti odlučujući faktor za buduće uspehe u automobilskoj industriji. Ovo je nagrada za naš dugotrajan istraživački trud, koji sprovodimo još od 1992 godine.” Uspeh inženjera je prevashodno rezultat Daimler-ovog napora u integraciji litijum-jonske baterije u sistem klimatizacije vozila. Ovo osigurava da baterija uvek radi u sistemu optimalne temperature između 15 i 35°C, što joj omogućava dugotrajnost i maksimalne performanse. Glavna prednost koju nudi novo razvijena litijum-jonska baterija su kompaktne dimenzije i njene superiorne performanse u poređenju sa konvencionalnim Ni-Mh (nikl-metal hibrid) baterijama. Odnos Težina/snaga baterije je 1,900 wat po litru (W/L). Još više, baterija ima visoku efikasnost koja se odnosi na dužinu trajanja, duži životni ciklus i izuzetnu pouzdanost, Čak i pri veoma niskim spoljašnim temperaturama. Visok nivo bezbednosti je jednak baterijama koje se danas proizvode u automobilima. Litijum-jonska baterija je idealno oformljena za upotrebu u hibridnim vozilima u cilju smanjenja potrošnje i emisije CO2. U isto vreme, inženjeri Daimler-a istražuju koji stepen ove tehnologije može da se primeni na druge koncepte vozila, kao što gorivne ćelije ili električna vozila.

Daimler vodeći u oblasti tehnologija baterija

S 400 BlueHYBRID — najekonomičnija luksuzna limuzina na svetu S 400 BlueHYBRID troši samo 7.9 litara goriva na 100 km po NEDC merenjima. Ovo rezultuje emisijom CO2 od samo 190 grama po kilometru, što je veoma niska vrednost za vozilo iz ove klase, čineći S 400 BlueHYBRID najekonomičnijom luksuznom limuzinom na svetu – koja je bez konkurencije, bez obzira na to da li se radi o vozilima na gas, dizel ili hibridne sisteme drugih proizvođača. A vozači S 400 BlueHYBRID će i dalje uživati u impresivnim performansama: u kombinaciji sa hibridnim modulom, maksimalna snaga je 220 kW/299 KS a maksimalni obrtni moment je 375Nm. S 400 BlueHYBRID ubrzava od 0 do 100km/h za 7.3 sekundi do maksimalne brzine od 250km/h (elektronski ograničena). Još vise potencijala ponuđeno je u kombinaciji sa čistom BlueTec dizel tehnoligijom sa hibridnim modulom, na pr. kombinacijom koja je korišćena u modelu S 300 BlueTec HYBRID.

Daimler vodeći u oblasti tehnologija baterija

O Daimler-u Daimler AG, stacioniran u Stutgartu, sa proizvodnim programom Mercedes-Benz putničkih vozila, Daimler Kamiona, Daimler Finansijskih Usluga, Mercedes-Benz Transportera, i Daimler Autobusa, je svetski lider u proizvodnji premijum putničkih vozila i najveći svetski proizvođač komercijalnih vozila. Sektor Daimler Finansijskih Usluga nudi široku ponudu finansijskih usluga, uključujući finansiranje, lizing, osiguranje i flotni menadžment. Daimler prodaje svoje proizvode u skoro svim zemljama sveta i ima proizvodne pogone na pet kontinenata. Osnivači kompanije, Gotlib Daimler (Gottlieb Daimler) i Karl Benz (Carl Benz), nastavili su da pišu istoriju automobilizma stvarajući svoje izume, počev od prvog automobila u 1886. Kao pioniri u automobilskoj industriji, Daimler AG rado prihvata obavezu da posluje odgovorno prema društvu i okolini i da se posveti stvaranju budućeg sigurnog i održivog progresa sa naprednom tehnologijom i proizvodima visokog kvaliteta. Trenutni portfolio uključuje najvrednije automobilske brendove, Mercedes-Benz, kao i Smart, Maybach, Freightliner, Sterling, Western Star, Mitsubishi Fuso, Setra, Orion, i Thomas Built Buses. Kompanija se nalazi na Frankfurtskoj, Njujorškoj i Stutgardskoj berzi (pod indeksom DAI). 2007 godine, Grupa je prodala 2.1 milion vozila i zapošljavala je 270,000 ljudi. Prihod je iznosio 99.4 milijardi evra i EBIT od 8.7 milijardi. Daimler je automobilska grupa koja je posvećena savršenstvu u pružanju usluga, sa ciljem da ostvare održivi rast i vođstvo u profitabilnosti u svojoj industriji.

Daimler vodeći u oblasti tehnologija baterija

Goran Sarić - Automagazin

Nova Seat Ibiza - prve zvanične fotografije i info

Nova Seat Ibiza - prve zvanične fotografije i info

Kompanija Seat konačno je "un promet" pustila prve oficijalne fotografije i informacije o novoj Seat Ibizi. Dolazak nove Ibize predstavlja početak ofanzive Seatovih noviteta , koja bi trebala uključiti i dolazak nove luksuzne limuzine i karavana...
Mercedes-Benz na Beotruck 08

Mercedes-Benz na Beotruck 08

Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora nastupa na 46. Medjunarodnom salonu (OICA) komercijalnih vozila, u Beogradu, u Hali 3, u periodu od 1. do 5. aprila 2008 godine.Na preko 2.500 m², Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora predstaviće širok asortiman komercijalnih vozila...
Toyota prvi put na manifestaciji Beotruck

Toyota prvi put na manifestaciji Beotruck

Kompanija Toyota Srbija juče je održala konferenciju za medije povodom prvog učešća na 46. Međunarodnom salonu komercijalnih vozila BEOTRUCK 08. Na štandu od 200 m2 izložena su dva Toyotina komercijalna modela Hiace i Hilux, u dve različite varijante, koje su u ponudi na našem tržištu. Toyota Hilux je sa više od 12 miliona isporučenih primeraka, jedno od deset najprodavanijih automobila na svetu...
Audi sprema odgovor Miniju

Audi sprema odgovor Miniju

BMW-ov Mini uskoro će dobiti ljutog konkurenta iz Ingolstadta, imena Audi A1. Baby Audi temeljiće se na platformi Volkswagen Pola, a pokretaće ga nekoliko benzinskih TSI i dizel TDI agregata manje zapremine. Plan Audija je da 2010. godine model A1 ponudi u više karoserijskih izvedbi, a izgled najmanjeg Audijevog modela biće derivat dobro poznatog koncepta A1 Metroproject...
BMW M -  Kraj atmosfercima, budućnost je u turbu

BMW M - Kraj atmosfercima, budućnost je u turbu

Loš san? Za prave fanove minhenskih sportskih automobila možda jeste. Posle informacije i prekidu razvoja i proizvodnje dizelskih "osmocilindraša", sledi još extremniji šok. Minhenska kompanija, koja je zastupnik atmosferskih agregata, zbog ekoloških razloga prinuđena je da od pomenutog koncepta odustane...
Rođen je Suzuki Swift Sedan

Rođen je Suzuki Swift Sedan

Kompanija Suzuki širi gamu modela Swift, i pored hatsback modela sa troja i petoro vrata, na tržište stiže sedan verzija Swifta. U Suzukiju su primenili istu koncepciju karoserije kao kao i konkurenti poput Renaulta i Škode i na zadnji deo hatcbacka dodat je veći prtljažnik, a zadnji C stub je vidno proširen...
Peugeot 207 - prvi milion je tu

Peugeot 207 - prvi milion je tu

Posle samo dve godine od uvođenja na tržište modela 207, juče je u mestu Poissy, u blizini Pariza, proizveden milioniti primerak ovog atraktivnog automobila. Samo u Evropi prošle godine Peugeot 207 pronašao je put do 440 000 vlasnika i postao najprodavaniji automobil u segmentu...
Porsche Beograd Sever otvoren i zvanično !

Porsche Beograd Sever otvoren i zvanično !

"Porsche Holding", jedan od najvećih evropskih distributera u oblasti automobilske industrije, juče je otvorio u Beogradu (Krnjača) novi prodajno-servisni centar, "Porsche Beograd Sever", vredan oko 7 miliona Eura. Centar zauzima površinu od 20.000 m2, a sama zgrada, u kojoj je predviđeno da radi oko 80 ljudi, ima 4.500 m2 ukupne površine. Ceremoniji zvaničnog otvaranja prisustvovali su visoki funkcioneri Porsche Holdinga, mnogobrojne javne ličnosti i predstavnici medija...
Srednja klasa u Evropi - prodajni rezultati

Srednja klasa u Evropi - prodajni rezultati

U 2007. godini evropsko tržište srednje klase automobila smanjeno je za 6,5%, gde je prodato 1,93 miliona automobila. Najprodavaniji automobil srednje klase u Evropi prošle godine bio je Volkswagen Passat, koji je prodat u 313595 primeraka...
Audi S1 Hoonitron Concept
Slika nedelje