Najnovije vesti iz auto industrije
Uspešan početak godine za Mercedes-Benz
Objavljeno: 08.02.2008.
Sektor putničkih vozila Mercedes-Benz Cars je kupcima širom sveta isporučio 90,400 vozila u januaru 2008 (januar 2007: 77,700). Prodaja brendova Mercedes-Benz, AMG, Maybach, i Smart je rastom od 16 procenata postavila novi rekord. Samo je Mercedes-Benz brend u januaru 2008 isporučio rekordnih 82,300 putničkih vozila...
| januar 2008. | januar 2007. | Povećanje u % |
| | | |
Mercedes-Benz | 82 300 | 73 500 | 12.1 |
Smart | 8 100 | 4 200 | 91.2 |
| | | |
Mercedes-Benz | 90 400 | 77 700 | 16.4 |
Zapadna Evropa | 50 400 | 42 400 | 18.8 |
Nemačka | 17 100 | 14 400 | 18.5 |
NAFTA | 20 800 | 18400 | 12.8 |
SAD | 18 300 | 17 100 | 17.1 |
Asia/Pacific | 11 800 | 10 000 | 17.4 |
Japan | 2 300 | 2400 | -4.3 |
Ovaj rezultat predstavlja porast od 12 procenata u odnosu na januar 2007 godine, kada je isporučeno 73,500 vozila. Kao što se i pretpostavljalo, pravi tržišni bum napravila je nova Merceses-Benz C klasa. U januaru tekuće godine nova C klasa pronašla je put do 26 800 vlasnika, što je rezultat duplo bolji od onog iz istog perioda prošle godine, kada je prodato 13 400 Mercedes-Benz C klasa. Prodaja modela A i B klase, takođe, zabeležila je međugodišnji rast prodaje od 3%, na 16 500 vozila. Model Smart Fortwo, takođe, zabeležio je veliki rast prodaje u 2008. godini. Smart je u januaru 2008. godine prodao 8 000 jedinica modela Fortwo, što predstavlja porst od velikih 134% u odnosu na 3 400 prodatih vozila u istom periodu prošle godine. Povećanje ukupne prodaje Smarta u januaru tekuđe godine iznosi 91,2%.
Mercedes-Benz i na početku ove godine nastavio je sa odličnom prodajom u SAD-u. U Sjedinjenim Američkim Državama Mercedes-Benz zabeležio je međugodišnji rast prodaje od 7%, prodavši 18 300 automobila, u odnosu na januar prošle godine, kada je prodato 17 100 vozila ove marke. U Azijsko-Pacifičkom regionu Mercedes-Benz zabeležio je novi prodajni rekord: 11 700 prodatih automobila u januaru, što predstavlja rast od 19% u odnosu na rezultat iz januara prošle godine.
Goran Sarić - Automagazin
Posle više od sedam godina, završena je produkcija legendarnog rednog "šestocilindraša". Veoma hvaljeni atmosferski redni šestocilindrični motor sa kodnom oznakom S54B32 narednih dana prestaće da se proizvodi...
Kompanija KW Automotive, koja se bavi razvojem i proizvodnjom sportskih komponenti, svoj portfolio obogatila je novim proizvodom specijalno pripremljenim za šestu generaciju modela Volkswagen Golf...
Pred nama su špijunske fotografije modela BMW CS, koji će biti direktan konkurent modelima kao što su Maserati Quattroporte, Porsche Panamera, Aston Martin Rapide. Test model snimljen je na testiranju u Minhenu, a kada je vozač ugledao fotografa, odmah je okrenuo automobil i nestao...
Donosimo Vam pregled međunarodnih sajmova automobila u 2009. godini, koji se održavaju pod "patronatom" Međunarodne organizacije proizvođača automobila (OICA). U zvaničnom kalendaru nalazi se 22 manifestacije, a među njima je i sajam automobila u Beogradu, koji će biti održan od 26. marta do 5. aprila...
Svet se okrenuo naopačke. Najbolji golfer sveta je crnac, najbolji reper belac, a Porsche pogoni Audijev turbodizel agregat 3.0 TDI. Još pre početka 2009. godine kompanija Porsche u Lajpcigu je počela ugradnju 3.0 TDI motora u model Cayenne...
Beogradski Auto sistem, kompanija koja se 12 godina bavi uvozom i velikoprodajom opreme i kozmetike za putnička i komercijalna vozila, nudi jedinstven proizvod na našem tržištu – «čarapu» za montažu na pogonske točkove automobila, terenaca i lakih kombija, koja ima brojne prednosti u odnosu na klasične lance...
Ivestitor i milijarder, Kirk Kerkorian, prodao je svoj paket akcija u američkoj automobilskoj kompaniji Ford Motor Co. Kerkorian je tako okončao svoju investiciju vrednu nekoliko stotina miliona dolara, što još jednom dokazuje loše signale poslovanja američkih automobilskih kompanija...
2010. godine na tržištu će se pojaviti novi veliki sedan kompanije Kia. Špijunskim fotografima pošlo je za rukom da snime automobil prilikom testiranja, sa minimalno zamaskiranim detaljima...
Prilikom otkrivanja svojih novina, automobilske kompanije koriste razne načine da privuku pažnju. Neke svoje novine otkrivaju na tamnim fotografijama, a neke otkrivaju parcijalno njegove delove. BMW nam, prilikom otkrivanja nove "petice", nije priredio puno radosti...