BMW M5 prošao fazu podmlađivanja - snaga ostaje ista (FOTO)
Superbrzi sedan srednje više klase, BMW M5, dobio je svoj facelift. Proizvođač iz Minhena odlučio je da nam osveženi M5 predstavi u svojoj najsnažnijoj M5 Competition verziji...
Kao što smo očekivali, promene su kozmetične prirode. Nova je prednja maska i svetlosne grupe sa većim LED komponentama izraženih u obliku slova L. Nove su felne prečnika 19 inča, zadnji difuzor i kod verzije Competetion vidljivo je diskretno zadnje krilo. Uz doplatu se mogu dobiti i felne prečnika 20 inča, koje smo mogli videti na modelu M8.
U enterijer je instalirana najmodernija multimedijalna tehnologija, sa dva displeja dijagonale 12,3 inča. Infotainment podržava konekciju sa pametnim telefonima i obezbeđuje bežično punjenje telefona Apple. Već u standardu je serija sistema asistencije, među kojima su i sistem monitoringa vozila u saobraćajnoj traci, i sistem za izbegavanje sudara uključujući kontrolu upravljanja i kočenja. U pogledu dizajna, najsnažnija verzija otkriva i neke detalje, uključujući i M tastere na volanu.
Pogonska tehnika ostala je praktično nepromenjena. Pod haubom je osmocilindarski agregat zapremine 4,4 litra sa dva turbo punjača, koji razvija 600 KS, što obezbeđuje ubrzanje iz mesta do 100 km/h za samo 3,4 sekunde. Verzija Competetion ima 25 "konja" više i do stotke stiže za desetinku brže. Obe verzije standardno su opremljene osmostepenim automatizovanim menjačem i sistemom pogona na sve točkove xDrive, koji daje i mogućnost prebacivanja u mod sa zadnjim pogonom.
Za bolju agilnost, model M5 Competetion je pozajmio amortizere od M8 modela, a oslanjanje je dodatno podešeno da pruži maksimalan užitak u vožnji.
Automagazin.rs