AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

GM prodao preko 2 miliona automobila u Evropi u 2008. godini

GM prodao preko 2 miliona automobila u Evropi u 2008. godini

General Motors (GM) prodao je u Evropi 2.04 miliona vozila u 2008., sa tržišnim učešćem od 9.3 odsto. Uprkos izazovnim ekonomskim uslovima, GM je uspeo da proda preko 2 miliona vozila treću godinu za redom u Evropi...

Chevrolet je značajno popravio svoju prodaju i uspeo da dostigne istorijsku brojku od preko pola miliona prodatih vozila u Evropi. I dok je cela autoindustrija suočena sa padom prodaje od oko 5 odsto, Chevrolet je uspeo da poveća svoju prodaju za 11 odsto na evropskom tržištu, prodajući preko 507,000 automobila i tako postavio novi rekord u tržišnom učešću od 2.3 odsto. "Ovo je veliki uspeh u ovako teškim vremenima. Ohrabreni smo rezultatima naše prodaje i ako se suočavamo sa nepredvidivim ekonomskim uslovima usled globalne ekonomske krize." izjavio je Carl-Peter Forster, Predsednik kompanije GM Europe. "Naša odluka da zadržimo jasan fokus na kvalitet i strategiju rasta na tržištima Centralne i Istočne Evrope se nastavlja. I ako smo suočeni sa veoma teškim uslovima poslovanja, siguran sam da je GM Europe tim sposoban da nastavi da uspešno obavlja posao u ovim izazovnim vremenima. Imamo mnogo novih proizvoda uključujući Opel Insigniju, evropski automobil godine 2009., i Chevrolet Cruze – a nastavićemo i da upravljamo našom proizvodnjom i troškovima što je bolje moguće." GM Europe Podpredsednik za, prodaju, marketing i postprodaju, Brent Dewar, naglasio je da je dilerska mreža imala veliku ulogu u odličnim rezultatima prodaje uprkos teškim vremenima: “Veliki je uspeh postići prodaju od preko 2 miliona vozila treću godinu za redom u Evropi. To je pre svega uspeh naše dilerske mreže koja je uspela, iako okružena nepredvidivim ekonomskim uslovima, da postigne značajan rezultat, komunicirajući time jasnu poruku na tržištu naših proizvoda.” Chevrolet prodao preko 500,000 vozila Uprkos padu prodaje automobila na evropskom tržištu Chevrolet je uspeo da poveća svoju prodaju za 11 odsto na evropskom tržištu, prodajući preko 507,000 automobila i tako postavio novi rekord u tržišnom učešću od 2.3 odsto. "Chevrolet kao brend GM-a ima veoma važnu ulogu na evropskom tržištu. Imamo prave automobile za naše kupce na tržištu Centralne i Istočne Evrope i dokazali smo da smo veoma konkurentni u svim segmentima u Zapadnoj Evropi. Sigurni smo u potencijale našeg brenda i sa nestrpljenjem očekujemo lansiranje Chevrolet Cruza na proleće, čime ćemo još više ojačati naš pobednički portfolio." izjavio je Brent Dewar. Opel dostigao rekordnu prodaju u Centralnoj i Istočnoj Evropi Opel je prodao oko 1,459,000 vozla u Evropi što je za 10.5 odsto manje u odnosu na proteklu godinu. Ovo je pre svega rezultat finansijske krize na zapadnoevropskim tržištima, koja je zahvatila celu industriju. I pored toga rezultati prodaje brenda Opel u Centralnoj i Istočnoj Evropi su impresivni. Opel je povećao prodaju u Istočnoj Evropi za 41 odsto, što je skoro 4 puta više od rasta prodaje autoindustrije i prodao 257,000 automobila. U Rusiji, prodaja Opel vozila je porasla za 49 odsto! Goran Sarić - Automagazin

Ferrari 599XX - oficijalne fotografije

Ferrari 599XX - oficijalne fotografije

Konačno. Ferrari nas je konačno počastio serijom fotografija svog ultrabrutalnog supersportskog modela. Ferrari 599XX je nastavak projekta programa Ferrari FXX, kojim Ferrari želi da integriše tehnologiju iz Formule 1 u serijske automobile. Wallpaper možete pogledati u galeriji Automagazin portala, ili klikom na LINK..
Mercedes-Benz na kolektivnom venčanju ”Beograde samo kaži DA“

Mercedes-Benz na kolektivnom venčanju ”Beograde samo kaži DA“

Kompanija Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora je 25. aprila 2009.godine na Trgu Nikole Pašića na Manifestaciji „Beograde samo kaži DA“ izložila svoja vozila. Kolektivno venčanje okupilo je 40 parova i veliki broj Beograđana koji su prisustvovali ovom svečanom događaju. Posetioci, kao i svi mladenci koju su javno rekli DA, mogli su da uživaju u Mercedes-Benz vozilima...
Peugeot RD Concept: trotočkaš za megalopolis budućnosti

Peugeot RD Concept: trotočkaš za megalopolis budućnosti

Francuska kompanija Peugeot, na sajmu automobila u Šangaju, predstavlja koncept gradskog trotočkaša sa imenom RD. Ovaj koncept automobil, koji kombinuje karakteristike skutera sa tri točka i klasičnog automobila, namenjen je korišćenju u megalopolisu budućnosti. Fotografije za Vaš desktop možete pogledati klikom na LINK...
Novi Renault Clio - Dizajn poznat pre vremena

Novi Renault Clio - Dizajn poznat pre vremena

Pre samo jedan dan internetom su prostrujale prve nezvanične "fotografije" nove generacije modela Renault Clio. Predstavljene skice već su registrovane u agendi evropskog zavoda za patente, pa možemo slobodno reći da je pred nama finalni izgled automobila...
Porsche GT3 na Nürburgringu: vreme 7:40

Porsche GT3 na Nürburgringu: vreme 7:40

U bitku za titulu kralja Nürburgringa uključio se neočekivani "igrač", Porsche 911 GT3. Atmosferski Porsche GT3 na dugom Nürburgringu, svojim rezultatom opasno se približio najbržim turbo monstrumima...
Toyota otvorila novi prodajni i servisni centar u Kragujevcu

Toyota otvorila novi prodajni i servisni centar u Kragujevcu

Danas je u Kragujevcu održano svečano otvaranje novog prodajnog i servisnog centra Toyote. Salon se nalazi u Hali Jezero, i objekat ispunjava standarde kvaliteta koje propisuje Toyota. Na površini od 200 m2 izlagaće se šest modela iz Toyotine ponude. Konferenciji su prisustvovali predstavnici preduzeća Sanel - Toyotinog ovlašćenog partnera za grad Kragujevac i region Šumadije, predstavnici Toyota Srbije i Kliničkog centra u Kragujevcu...
PSA koncern - pad prodaje u prvom kvartalu za 25%

PSA koncern - pad prodaje u prvom kvartalu za 25%

I francuski koncern PSA, koji udružuje marke Peugeot i Citroen, objavio je poslovne rezultate za prvi kvartal 2009. godine. Koncern je objavio da je prodaja novih automobila PSA grupacije, ove godine pala za 23,5%, na 619.000 primeraka...
Fiat - gubitak u prvom kvartalu 410 miliona Eura

Fiat - gubitak u prvom kvartalu 410 miliona Eura

Italijanska kompanija Fiat, u prvom tromesečju 2009. godine, zabeležila je gubitak 410 miliona Eura. Ovo je prvi gubitak torinskog proizvođača u prvom tromesečju od 2004. godine. Ukupan prihod kompanije pao je za 25%, na 11,27 miliardi Eura, a čist dug kompanije od kraja 2008. godine porastao je sa 5,9 na 6,6 milijardi Eura...
Mercedes-Benz GLB (2026)
Slika nedelje