Najnovije vesti iz auto industrije
Honda S2000 „Ultimate Edition”
Objavljeno: 03.02.2009.
Honda je najavila početak prodaje Honde S2000 „Ultimate Edition” (Konačna verzija) za mart 2009. u Evropi. Ograničena serija je proizvedena da bi se time označio kraj proizvodnje ovog višestruko nagrađivanog sportskog automobila...

Hondu S2000 Ultimate Edition" i dalje pokreće VTEC motor zapremine 2,0 litra na 9000 obrtaja u minuti, dok je karoserija bela „Grand Prix” sa naplacima od lake legure grafitno crne boje. Ova kombinacija boja predstavlja podsećanje na prvi Hondin automobil Formule 1 iz 1964. godine i mnoge sportske modele koji su nastali od tada. Boja eksterijera u kombinaciji sa tamnim naplacima od lake legure i jedinstvenim crnim oznakama S2000 daje sveži izgled vanvremenskom obliku roudstera.
Beli eksterijer je dobio odgovarajući enterijer u crvenoj koži, dopunjen jedinstvenim crvenim šavom na navlaci ručice menjača. Modeli iz serije „Ultimate Edition” biće obeleženi pločicama sa jedinstvenim brojem smeštenim na pločici sa brojem šasije i motora, koji označava poziciju automobila u okviru serije.
Sportski dvosed danas ima skoro već deset godina, ali njegov motor snage 240Ks i zapremine 2 litra je i dalje jedan od motora sa najvećim odnosom snage i radne i zapremine i brojem obrtaja ikada proizvedenim. Znak priznanja ovoj neverovatnoj snazi je činjenica da je motor Honde S2000 pet puta tokom svog postojanja osvojio trofej Međunarodnog motora godine (International Engine of the Year) u kategoriji motora od 1,8 to 2,2 litra.

Kao što i samo ime kaže Honda S2000 „Ultimate Edition” (Konačna verzija) će biti poslednja verzija ovog modela pre obustavljanja proizvodnje krajem juna 2009. Od predstavljanja Honde S2000, 1999 godine, pa do kraja 2008. godine, Honda je širom sveta prodala 110.673 primeraka ovog modela, a od toga 19.987 u Evropi.
Prvo predstavljanje „Ultimate Edition” biće na Međunarodnom salonu automobila u Ženevi 2009, počevši od dana za novinare 3. marta.
Delta Automoto PR
Prema istraživanju auto magazina Which?, koje je preneo BBC, vozila marke Škoda najpouzdanija u svojoj klasi u 2008. godini. Studija je obuhvatila 90.000 automobila a vozila marke Škoda su uz proizvođače iz Japana proglašeni za najpouzdanije u svojim kategorijama...
Sledeći član u SUV porodici Audija zvaće se Audi Q3, koji nam dolazi za dve godine. Sve je počelo sa grandioznim modelom Audi Q7, zatim je usledio Audi Q5, a sledeći Audijev SUV biće model Q3, koji će "koplja ukrstiti" sa modelom BMW X1, koji će svetlost dana ugledati veoma brzo...
Lexus IS, sa oznakom F, u Japanu je počeo da se prodaje krajem 2007. godine, i od tada nije preživeo nikakva unapređenja. Prema najnovijim informacijama, to bi se uskoro moglo promeniti, dolaskom nove verzije, sa dodatkom Evolution u imenu...
Za prva tri meseca ove godine, operativni profit kompanije Volkswagen smanjen je zaviše od tri četvrtine, na ukupnih 312 miliona Eura. Najveći evropski proizvođač automobila očekuje isti rend i u predstojećem periodu...
Četiri finansijska investitora u pregovoriuma su sa kompanijom General Motors, koji prema navodima dobro obaveštenih izvora, žele udeo u nemačkoj kompaniji Opel. Agencija Reuters tvrdi da se radi o direktnoj investiciji od pola milijarde Eura...
Po statističkim podacim ugledne analitičke kuće JATO Dynamics, Ford Fiesta je u martu zauzela vodeću poziciju na listi 10 najprodavanijih modela na najznačajnijim tržištima u Evropi. Time je okončana višegodišnja apsolutna dominacija Volkswagenovog hit modela Golf...
Nemačka automobilska kompanija Volkswagen, u utorak je objavila informaciju da je u martu mesecu tekuće godine u Kini prodala 9 procenata više automobila nego u istom mesecu prethodne godine...
U okviru servisne akcije Hyundai Auto Beograda ’’Sa originalnim delovima do besplatnog servisa’’ izvučeni su prvi dobitnici nagrada za najstarije i najmlađe vozilo čiji vlasnici koriste servisne usluge Hyundaja ili kupuju originalne rezervne delove...
I najbrža Škoda Octavia, kao i njen terenski "brat", model Octavia Scout, dočekali su modernizaciju. Octavia RS je znatno "smršala", konkretno 20 kilograma bezinska i 15 kilograma dizel verzija. Pored toga, izmenjena je aerodinamika, poboljšane su vozne osobine, a potrošnja i emisija štetnih materija znatno su smanjeni. Škoda Octavia Scout dobila je izmenjen dizajne prednjeg dela i nove zadnje svetlosne grupe...