Najnovije vesti iz auto industrije
Mazda u Srbiji i Crnoj Gori - Odličan start godine
Objavljeno: 03.02.2009.
Početak 2009. godine za Mazdu označen je dobrim brojkama kada je reč o prodaji: uprkos nestabilnim ekonomskim prilikama i iščekivanju detalja o novim carinskim propisima, tokom januara 40 Mazdinih modela stiglo je do kupaca, što predstavlja povećanje od 18% u odnosu na isti period prošle godine...
Opravdavši reputaciju jednog od najdinamičnijih brendova na tržištu Srbije i Crne Gore, Mazda je u januaru prodala čak 26 modela Mazde2, što predstavlja povećanje od čitavih 160% u odnosu na isti period prošle godine. Mazda5 je na drugom mestu po broju prodatih jedinica (7), a za njima slede Mazda3 i Mazda6, Automobil godine za 2009. godinu u Srbiji.
Veljko Stojanović, generalni direktor Mazda Srbija, komentariše dobre početne rezultate u 2009. godini: "Mazda će ove godine učiniti niz koraka da kupcima pojednostavi odluku da dođu do omiljenih modela. Uprkos ekonomskim previranjima, trend od prošle godine pokazuje da ovo tržište za Mazdu ima veliki potencijal, a januarski rezultati dokazuju da su naša očekivanja u pogledu poslovnog uspeha u 2009. godini opravdani."
Kupci će tokom 2009. godine ostati fokus poslovne strategije kompanije Mazda Srbija i Crna Gora, pa će tako u prvoj polovini godine dilerska mreža biti proširena salonom u Kragujevcu. Do kraja godine, Mazdinu dilersku mrežu činiće osam prodajnih salona širom Srbije i Crne Gore.
Mazda Srbija PR
Kompanija BMW je brzinom munje odreagovala na dvanaestocilindrični Mercedes-Benz S 600. U javnost su puštene prve fotografije i informacije o superbrzoj limuzini BMW 760i i produženoj verziji 760 iL...
Međunarodni žiri izbora "World Car Of The Year", organizovan od strane WCSC (World Car Steering Committee) juče, na sajmu automobila u New Yorku, proglasio je pobednika. Svetski automobil 2009. godine postao je Volkswagen Golf VI...
TOYOTA MOTOR CORPORATION (TMC) objavila je u Japanu lansiranje redizajniranog automobila “Crown Majesta” Peta generacija Crown Majesta - vrhunski sedan Toyota brenda - odlikuje se enterijerom visokog kvaliteta sa još većim komforom i bezbednosnim karakteristikama, a sve je dizajnirano tako da pruži najviši nivo zadovoljstva kako vozačima tako i putnicima...
Četiri godine je prošlo od predstavljanja aktuelne generacije modela Mercedes-Benz S klasa, i sada je došlo vreme za "podmlađivanje". Kod limuzine iz Stuttgarta to znači zatezanje bora, ugradnju hibridnog pogona i svih novina koje su predstavljene na novoj E klasi...
Dizajnerske linije Insignie, moderna tehnika, novi motori i veće dimenzije od prethodnika - to je nova Opel Astra. Posle premijere, koju će doživeti na sajmu automobila u Frankfurtu, nova generacija modela Opel Astra u prodaju kreće početkom sledeće godine. Nova Opel Astra (5 vrata) je za 15 centimetara duža od prethodnika, sa međuosovinskim rastojanjem od 2,7 metara, dok je širina povećana na 1,8 metara...
Kompaktni model francuske kompanije, Peugeot 207, ostao je na čelnoj poziciji po broju prodatih primeraka u svom segmentu u Evropi. Konkurent malih automobila nastavlja tradiciju uspešnog modela Peugeot 206...
Kia Motors je na salonu automobila u Seulu (Koreja) uz svoju novu limuzinu Forte predstavila posebnu seriju ekološki prihvatljivijih vozila pod imenom ‘Eco Dynamics’ i hibrid LPI (tečni naftni gas – engl. Liquefied Petroleum Gas)...
GM Motors Corp. i Segway predstavili su novu vrstu vozila koje bi moglo promeniti način kretanja u gradovima. Iza projekta nazvanog P.U.M.A. (Personal Urban Mobility and Accessibility) krije se električni prototip vozila sa dva sedišta koji ima samo dva točka i koji će omogućiti brži, sigurniji, tiši i čistiji transport ljudi uz niži ukupni trošak...
Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora je na ovogodišnjem Salonu automobila, objavio ulazak novog brenda na trzištu Srbije – smart. Nakon deset dana Salona, predstavnici brenda smart izuzetno su zadovoljni interesovanjem za ovo vozilo i svime što ovaj najkraći automobil na svetu može da pruži građanima Srbije...