AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Rekordna prodaja Mazde u regionu centralne i jugoistočne Evrope

Rekordna prodaja Mazde u regionu centralne i jugoistočne Evrope

U 2008. godini Mazda CSEE (centralna i jugoistočna Evropa) sa sedištem u Austriji prodala je 31.247 vozila, odnosno 5.416 vozila ili 21 odsto više u poređenju sa 2007. godinom. Ovo je rekord za Mazdu u ovoj regiji, koja broji 14 tržišta – od Češke na severu do Bugarske na jugu...

Mazda beleži rekordnu prodaju u deset zemalja u regiji: u Mađarskoj, Sloveniji, Rumuniji, Bugarskoj, Srbiji, Crnoj Gori, Bosni, Makedoniji, Moldaviji i Albaniji broj prodtih vozila veći je nego ikad... Najdinamičnije tržište u regiji je Rumunija sa 2.537 prodatih modela Mazde, što predstavlja povećanje od 1.509 jedinica ili 147 odsto u odnosu na prethodnu godinu. Proporcionalno veličini tržišta, Srbija zajedno sa Crnom Gorom postigla je izuzetan rast (141 odsto), kao i Albanija (143 odsto). U Češkoj je zabeležen izuzetan prodajni uspeh sa 1.094 vozila više u odnosu na prethodnu godinu, kao i u Mađarskoj (801 vozilo više). Najbolje prodajne rezultate Mazda je postigla u Austrji (13.481 vozilo u 2008. godini), Mađarskoj (3.566), Češkoj (3.214), Hrvatskoj (3.055) i Rumuniji (2.537). Najpopularniji model u regiji centralne i jugoistočne Evrope je Mazda2 sa prodatih 10.399 jedinica, a prate je Mazda6 (7.057) i Mazda3 (6.726). Mazda CX-7 je takođe doživela veliki uspeh sa 1.867 prodatih vozila, ukazujući na porast broja kupaca kada je reč o premijum klasi. "Mazda je odolela turbulencijama na međunarodnom automobilskom tržištu u 2008. godini. Nova paleta vozila okrenuta ekonomičnosti i inovativna na polju očuvanja životne sredine je očigledno bila ključ našeg uspeha." - objašnjava Jozef Šmid (Josef Schmied), regionalni direktor Mazda CSEE. "Uz rastuću mrežu dilera i stalni fokus na brigu o zadovoljstvu naših kupaca, Mazda je postala održiv i moćan brend. Naš cilj za 2009. godinu je da se očuvaju postojeći udeli na tržištima u celoj regiji centralne i jugoistočne Evrope." Mazda PR

Sajam automobila u Tokiju pod znakom pitanja

Sajam automobila u Tokiju pod znakom pitanja

Japanska Asocijacija Automobilskih Proizvođača (JAMA) najavila je mogućnost da ovogodišnji sajam automobila u Tokiju ne bude održan. Razlog je jednostavan: organizator se boji da neće imati šta da izlaže, jer su neki veliki brendovi već otkazali svoje učešće...
Audi će obustaviti proizvodnju na pet dana

Audi će obustaviti proizvodnju na pet dana

Posle Volkswagena i Škode, kompanija Audi je sledeći proizvođač iz velikog koncerna, koji će zbog posledica svetske ekonomske krize uvesti ograničenja u proizvodnji. Obustava proizvodnje planira se u domaćem pogonu u Ingolstadtu...
Škoda Octavia RS Limited Edition

Škoda Octavia RS Limited Edition

Motivisana sjajnim prodajnim rezultatima na tržištu Velike Britanije, kompanija Škoda odlučila je da na tamošnje tržište plasira limitiranu ediciju modela Octavia RS. Model Škoda Octavia RS na tržištu Velike Britanije je veoma popularan...
Alfa Romeo MiTo GTA spremna za Ženevu

Alfa Romeo MiTo GTA spremna za Ženevu

Špekulacije su na kraju potvrđene. Alfa Romeo će svoj "nabrijani" model MiTo GTA javnosti prvi put predstaviti na sajmu automobila u Ženevi. Vrhunsku verziju modela MiTo pokretaće 1,75-litarski agregat snage 240 konjskih snaga, a snagu će prenositi preko blokirajućeg diferencijala Q2...
Kia Motors i Australian Open zajedno do 2013. godine

Kia Motors i Australian Open zajedno do 2013. godine

Korejska kompanija Kia objavila je detalje o osmom uzastopnom sponzorstvu grand slam turnira Australian Open 2009. Kia se obavezala o sponzorstvu ovog turnira do 2013. godine, a produžen je i ugovor sa trenutno najboljim igračem na svetu, Rafael Nadalom...
Partnerstvo Fiata i Chryslera - novi detalji

Partnerstvo Fiata i Chryslera - novi detalji

Fiat S.p.A., Chrysler LLC (Chrysler) i Cerberus Capital Management L.P., većinski vlasnik privatnog kapitala kompanije Chrysler LLC, objavili su danas potpisivanje rešenja o sporazumu o osnivanju globalnog strateškog saveza...
TOYOTA - Rezultati prodaje u kalendarskoj 2008. godini

TOYOTA - Rezultati prodaje u kalendarskoj 2008. godini

Iako je kompanija Toyota u kalendarskoj 2008. godini zabeležila pad prodaje automobila od 4%, japanski proizvođač je najveći proizvođač autombila na planeti. Sa prodatih 8,972 miliona automobila, prostom računicom dobijamo podatak da je Toyota prošle godine prodavala prosečno 24.580 automobila DNEVNO!!!
Audi A5 Avant (2025)
Slika nedelje