AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Volkswagen Golf BiFuel - Prvi Volkswagen na LP gas

Volkswagen Golf BiFuel - Prvi Volkswagen na LP gas

Svojim nastupom na "Bologna Motor Show", Volkswagen nas je iznenadio predstavljanjem, za ovu marku, netradicionalnog pogona. Na sajmu automobila u Bolonji Volkswagen je predstavio Golf BiFuel, prvi Volkswagen koji će sa proizvodnih traka silaziti u verziji pogona na LP gas (propan-butan). Volkswagen Golf BiFuel sposoban je da za pogon koristi benzin ili LPG (Liquefied Petroleum Gas)...

Volkswagen Golf BiFuel - Prvi Volkswagen na LP gas

Volkswagen Golf BiFuel opremljen je konvencionalnim benzinskim četvorocilindričnim motorom zapremine 1.6 litra, čija snaga je smanjena na 96 konjskih snaga. U kombinovanom režimu vožnje, agregat beleži potrošnju od 7,1 litar benzina ili 9,2 litra LPG-a, pri čemu produkuje 149, odnosno 169 grama CO2 po pređenom kilometru. Automobil raspolaže sa rezervoarom zapremine 55 litara benzina i rezervoarom za LPG zapremine 41 litar, čija autonomija iznosi 1.100 kilometara. Sa jednim rezervoarom LP gasa, Volkswagen Golf BiFuel sposoba je da pređe 420 kilometara.

Volkswagen Golf BiFuel - Prvi Volkswagen na LP gas

Volkswagen Golf BiFuel pretrpeo je nekoliko izmena, kako bi se optimizovao za korišćenje LPG-a, što je rezultiralo smanjenjem snage. Volkswagen navodi da je time produžen "životni vek" agregata. Agregat je opremljen najnovijom generacijom sekvencijalnog ubrizgavanja, koje je elektronski kontrolisano.

Volkswagen Golf BiFuel - Prvi Volkswagen na LP gas

Goran Sarić - Automagazin

Audi Q3 oficijalno potvrđen - stiže 2011. godine

Audi Q3 oficijalno potvrđen - stiže 2011. godine

Sledeći član u SUV porodici Audija zvaće se Audi Q3, koji nam dolazi za dve godine. Sve je počelo sa grandioznim modelom Audi Q7, zatim je usledio Audi Q5, a sledeći Audijev SUV biće model Q3, koji će "koplja ukrstiti" sa modelom BMW X1, koji će svetlost dana ugledati veoma brzo...
Lexus IS F Evolution: više snage, manje kilograma

Lexus IS F Evolution: više snage, manje kilograma

Lexus IS, sa oznakom F, u Japanu je počeo da se prodaje krajem 2007. godine, i od tada nije preživeo nikakva unapređenja. Prema najnovijim informacijama, to bi se uskoro moglo promeniti, dolaskom nove verzije, sa dodatkom Evolution u imenu...
Volkswagen - pad profita za 76%!

Volkswagen - pad profita za 76%!

Za prva tri meseca ove godine, operativni profit kompanije Volkswagen smanjen je zaviše od tri četvrtine, na ukupnih 312 miliona Eura. Najveći evropski proizvođač automobila očekuje isti rend i u predstojećem periodu...
Za Opel zainteresovana četiri investitora

Za Opel zainteresovana četiri investitora

Četiri finansijska investitora u pregovoriuma su sa kompanijom General Motors, koji prema navodima dobro obaveštenih izvora, žele udeo u nemačkoj kompaniji Opel. Agencija Reuters tvrdi da se radi o direktnoj investiciji od pola milijarde Eura...
Ford Fiesta najtraženiji automobil u Evropi !

Ford Fiesta najtraženiji automobil u Evropi !

Po statističkim podacim ugledne analitičke kuće JATO Dynamics, Ford Fiesta je u martu zauzela vodeću poziciju na listi 10 najprodavanijih modela na najznačajnijim tržištima u Evropi. Time je okončana višegodišnja apsolutna dominacija Volkswagenovog hit modela Golf...
Volkswagen beleži rast prodaje u Kini

Volkswagen beleži rast prodaje u Kini

Nemačka automobilska kompanija Volkswagen, u utorak je objavila informaciju da je u martu mesecu tekuće godine u Kini prodala 9 procenata više automobila nego u istom mesecu prethodne godine...
Škoda Octavia RS i Škoda Octavia Scout: facelift

Škoda Octavia RS i Škoda Octavia Scout: facelift

I najbrža Škoda Octavia, kao i njen terenski "brat", model Octavia Scout, dočekali su modernizaciju. Octavia RS je znatno "smršala", konkretno 20 kilograma bezinska i 15 kilograma dizel verzija. Pored toga, izmenjena je aerodinamika, poboljšane su vozne osobine, a potrošnja i emisija štetnih materija znatno su smanjeni. Škoda Octavia Scout dobila je izmenjen dizajne prednjeg dela i nove zadnje svetlosne grupe...
Nova Opel Insignia ecoFLEX: ekonomičnost bez kompromisa

Nova Opel Insignia ecoFLEX: ekonomičnost bez kompromisa

Nova Insignia ecoFLEX pruža istinski užitak u vožnji uz nisku emisiju izduvnih gasova po pristupačnoj ceni. Uz emisiju ugljen-dioksida od samo 136 grama i potrošnjom od 5.2 l/100 km u MVEG/NEDC ciklusu, obeležje Insignije ecoFLEX je snažan turbodizel motor zapremine 2 litre i snage 118 kW/160 KS i maksimum od 380 Nm obrtnog momenta uz „overboost“...
Porsche Cayenne Turbo Electric (2026)
Slika nedelje