Najnovije vesti iz auto industrije
Hyundai Auto Beograd - Hyundai bojice za bezbednije ulice
Objavljeno: 17.10.2008.
16. oktobra u prodajnom centru Hyundai Auto Beograda, u ulici Milutina Milankovića 7V na Novom Beogradu, odžana je manifestacija posvećena bezbednosti dece u saobraćaju.Deca iz dve beogradske škole su imala zadatak da nacrtaju crtež na temu bezbednosti u saobraćaju i tako pokažu na koji način razmišljaju i koliko znaju o ovoj veoma bitnoj temi...
Od svih nactanih radova četvoročlani žiri je odabrao 10 najboljih koji su ušli u najuži krug a od ovih 10 i najbolji rad. Žiri koji je ocenjivao radove bio je u sastavu : generalni direktor Hyundai Auto Beograda Slavc Habič, jedan od najpoznatijih srpskih slikara Cile Marinković, naša poznata glumica Bojana Stefanović i direktor marketinga i PR-a Hyundai Auto Beograda Anđelka Brzulja.

Decu su zabavljali animatori koji su na licu mesta kroz igru objašnjavali pravila ponašanja u saobraćaju. Prvu nagradu je dobio Petar Ilić koji je prema oceni žirija nacrtao najlepši rad na temu bezbednosti, ostalih 9 radova koji su ušli u najuži izbor su takođe dobili zanimljive nagrade vezane za bezbednost u saobraćaju a simbolične poklone su dobila i sva ostala deca koja su učestvovala u ovoj velikoj Hyundai crtaonici. Svi nagrađeni radovi će biti izloženi u prodajnom salonu Hyundai Auto Beograda namenjenog deci.
Ovo je još jedna u nizu manifestacija koje je u okviru svoje dugoročne akcije posvećene bezbednosti dece u saobraćaju organizovao Hyundai Auto Beograd.

Akcija ’’Hyundai bojice za bezbednije ulice’’ će se i dalje nastaviti na taj način što će svako dete koje sa roditeljima dođe u prodajni salon Hyundai Auto Beograda imati priliku da nacrta crtež na temu bezbednosti. Svi ovi crteži će učestvovati u izboru najboljeg crteža na temu bezbednosti u saobraćaju u sledećoj akciji ovog tipa.
Hyundai Auto Beograd
Velikim prodajnim uspesima Fiat Grande Punta pridružuje se i veliki jubilej - proizveden je milioniti primerak najnovije generacije Grande Punta, koji se prodaje od 2005. godine. Fiat Grande Punto sa rednim brojem 1.000.000 je bogato opremljen crveni hatchback, namenjen kupcu u Velikoj Britaniji...
U četvrtak, 20. novembra 2008, Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora je za predstavnike medija organizovao manifestaciju pod nazivom EconoDrive. Iako je proizvod Mercedes-Benz prepoznatljiv po svom kvalitetu, inovativnosti, bezbednosti i dugoj tradiciji, namera koja je i ostvarena ovom prilikom, bila je da se ukaže i na još jednu karakteristiku premijum Brenda - ekonomična potrošnja...
Zbog izuzetnog interesovanja za vozila koja je, uz značajne popuste, ponudio tokom šestodnevne akcije od 10. do 15. novembra, u Grand Motorsu, generalnom uvozniku Fordovih vozila, odlučili su da potencijalnim kupcima od 1. do 15. decembra pruže još jednu retku priliku za kupovinu...
Nemački Volkswagen na američkom tržištu niže uspehe jedan za drugim. Aktuelna novina je pobeda modela Volkswagen Jetta TDI u domaćoj anketi "Green Car of the Year", gde se Jetta 2.0 TDI CR (Common-Rail) istakla niskom potrošnjom i malom emisijom CO2...
Hyundai je u Los Angelesu predstavio sopstveno konstruisan hibridni pogon, koji kombinuje benzinski motor zapremine 2,4 litra (ili 2.0 Turbo) sa elektromotorom snage 30 kW. Napredni hibridni sistem u serijskoj proizvodnji pojaviće se tokom sledeće godine...
Novi menadžerski sportsko-luksuzni sedan se neočekivano predstavio odmah posle inovativnog Boxtera i Caymana, i nedugo posle potvrde proizvodnje dizelske verzije Cayenne. Jedna od najočekivanijih ovogodišnjih novina iz Porsche porodice, imena Panamera, polako se otkriva...
Renault Megane R26.R predstavljen je 22. jula tekuće godine, na međunarodnom sajmu automobila u Londonu. Veoma brzo privukao je pažnju javnosti postizanjem rekorda u svojoj kategoriji, na stazi Nürburgring - Nordschleife, sa vremenom 8:17...
U četvrtak 20.11.2008. god. u prostorijama Hyundai Auto Beograda u ulici Milutina Milankovića 7V naš poznati slikar Cile Marinković je imenovan za promotera velike akcije Hyundai Auto Beograda ’’Hyundai bojice za bezbednije ulice’’ koja je posvećena povećanju bezbednosti dece u saobraćaju.
Druga generacija Mazde 3 oficijalno je predstavljena na sajmu automobila u Los Angelesu, dok će evropska verzija biti predstavljena na sajmu u Bolonji. Nova generacija Mazde 3 ima težak zadatak da nadmaši veliki uspeh prethodnika...