AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Škoda Yeti i zvanično otkrivena !

Škoda Yeti i zvanično otkrivena !

Četiri godine posle premijere studie Yeti, kompanija Škoda na sajmu automobila u Ženevi predstavlja nam svoj prvi SUV model ikada. Razlika? Serijski proizvod od koncept modela razlikuje se po izduždnoj liniji, pogonu na prednje ili sve točkove, po turbo benzinskim motorima sa direktnim ubrizgaavanjem goriva...

Škoda Yeti i zvanično otkrivena !

Peti model u portfoliu Škode (Fabia, Roomster, Octavia i Superb) dolazi nam kao prvi SUV model koji je Škoda proizvela. Sa originalnim nazivom automobila kombinova je originalan dizajn, čije propagandne aktivnosti dominiraju iz alpskog regionu i Skandinavije. Z adizajn ovog atraktivnog automobila zadužen je uspešan dizajner Tomas Ingenlath. Dužina automobila iznosi 4,2 m, što je za 22 centimetra kraće od modela Volkswagen Tiguan. Gledajući po dužini, veoma bliski konkurenti Yeti-u biće Suzuki SX4 / Fiat Sedici (dužina 4,115 m), a u verziji 4x2 i Kia Soul (dužina 4,105 m). Automobil je na zvaničnim fotografijama snimljen sa atraktivnim aluminijumskim felnama prečnika 17 inča.

Škoda Yeti i zvanično otkrivena !

Škoda Yeti biće zanimljiv SUV automobil, ali i praktični automobil za svaki dan. Za razliku od studie, zadnja vrata su nedeljiva i otvaraju se prema gore. Zadnja sedišta se mogu preklopiti ili potpuno izvaditi iz automobila. Sa konfiguracijom sa dva sedišta, u Yeti staje velikih 1760 litara prtljaga. Škoda Yeti ima i nov kokpit. Na prvoj fotografiji enterijera možemo videti da je modul klimatizacije i audio / navigacionog sistema, Yeti deli sa modelima Super i Octavia. U prodaju će krenuti dve verzije Škode Yeti. Slabiji motori biće kombinovani sa pogonom na prednje točkove, a ostali motori će biti opremljeni pogonom na sve točkove. 4x4 pogon biće rešen kao kod modela Octavia i Superb, a to je elektronski kontrolisan sistem pogona preko Haldex spojnice.

Škoda Yeti i zvanično otkrivena !

Revolucionarna novina, kako za marku Škoda, tako i za celu grupaciju Volkswagen, jeste novi turbo benzinski 4-cilindrični motor 1.2 TSI, koji razvija 105 konjskih snaga. Detalji o motoru nisu zvanično objavljeni, ali pretpostavlja se da je motor opremljen direktnim ubrizgavanjem benzina u cilindar i turbopunjačem. Istu koncepciju motora, ali bez direktnog ubrizgavanja, danas koristi Renault. Ovo će biti osnovna motorizacija, i biće dostupna samo uz 4x2 pogon. Snažnija benzinska alternativa je motor 1.8 TSI (160 KS), u kombinaciji sa 4x4 pogonom. Dizel motore zastupaće tri opcije, sa Common-rail sistemom ubrizgavanja, koje imaju istu zapreminu, ali tri opcije snage. Osnovni dizel motor 2.0 TDI CR DPF (110 KS) biće dostupan sa pogonom na prednje ili sve točkove, dok druga dva TDI motora dolaze samo u kombinaciji sa 4x4 pogonom. Goran Sarić - Automagazin

Volkswagen - pad profita za 76%!

Volkswagen - pad profita za 76%!

Za prva tri meseca ove godine, operativni profit kompanije Volkswagen smanjen je zaviše od tri četvrtine, na ukupnih 312 miliona Eura. Najveći evropski proizvođač automobila očekuje isti rend i u predstojećem periodu...
Za Opel zainteresovana četiri investitora

Za Opel zainteresovana četiri investitora

Četiri finansijska investitora u pregovoriuma su sa kompanijom General Motors, koji prema navodima dobro obaveštenih izvora, žele udeo u nemačkoj kompaniji Opel. Agencija Reuters tvrdi da se radi o direktnoj investiciji od pola milijarde Eura...
Ford Fiesta najtraženiji automobil u Evropi !

Ford Fiesta najtraženiji automobil u Evropi !

Po statističkim podacim ugledne analitičke kuće JATO Dynamics, Ford Fiesta je u martu zauzela vodeću poziciju na listi 10 najprodavanijih modela na najznačajnijim tržištima u Evropi. Time je okončana višegodišnja apsolutna dominacija Volkswagenovog hit modela Golf...
Volkswagen beleži rast prodaje u Kini

Volkswagen beleži rast prodaje u Kini

Nemačka automobilska kompanija Volkswagen, u utorak je objavila informaciju da je u martu mesecu tekuće godine u Kini prodala 9 procenata više automobila nego u istom mesecu prethodne godine...
Škoda Octavia RS i Škoda Octavia Scout: facelift

Škoda Octavia RS i Škoda Octavia Scout: facelift

I najbrža Škoda Octavia, kao i njen terenski "brat", model Octavia Scout, dočekali su modernizaciju. Octavia RS je znatno "smršala", konkretno 20 kilograma bezinska i 15 kilograma dizel verzija. Pored toga, izmenjena je aerodinamika, poboljšane su vozne osobine, a potrošnja i emisija štetnih materija znatno su smanjeni. Škoda Octavia Scout dobila je izmenjen dizajne prednjeg dela i nove zadnje svetlosne grupe...
Nova Opel Insignia ecoFLEX: ekonomičnost bez kompromisa

Nova Opel Insignia ecoFLEX: ekonomičnost bez kompromisa

Nova Insignia ecoFLEX pruža istinski užitak u vožnji uz nisku emisiju izduvnih gasova po pristupačnoj ceni. Uz emisiju ugljen-dioksida od samo 136 grama i potrošnjom od 5.2 l/100 km u MVEG/NEDC ciklusu, obeležje Insignije ecoFLEX je snažan turbodizel motor zapremine 2 litre i snage 118 kW/160 KS i maksimum od 380 Nm obrtnog momenta uz „overboost“...
Novitec TuLesto: dva kompresora za Ferrari F430

Novitec TuLesto: dva kompresora za Ferrari F430

Treba li modelu Ferrari F430 više snage? Tjunerska kompanija Novitec daje odgovor svojim tjuniranim primerkom modela Ferrari F430, kojim obeležava svoj 20. rođendan. Dizajn automobila razvijen je u saradnji sa centrom "Luca Serafini Stile", sa sedištem u Modeni...
Novi Rolls-Royce zna svoje ime

Novi Rolls-Royce zna svoje ime

Na sajmu automobila u Šangaju, šef kompanije Rolls-Royce i zvanično je otkrio ime novog modela. Novi "Baby Royce", koji nam je dobro poznat pod radnim nazivom "RR4" zvaće se Rolls-Royce Ghost (duh)...
Toyota Hilux BEV (2026)
Slika nedelje