Najnovije vesti iz auto industrije
Dacia Duster Concept spremna za Ženevu + FOTO
Objavljeno: 02.03.2009.
Novi koncept imena Duster dokazuje nam da je tema SUV ponovo na stolu menadžmenta Dacie. Sajam automobila u Ženevi biće idealna prilika da mnogi potencijalni kupci iznesu svoje utiske o novom modelu, prvom automobilu koji je razvijen u sedištu "Renault Design Central Europe", u rumunskom Bukureštu. Wallpaper možete pogledati klikom na LINK...
Diazjn je razvijen u saradnji sa "Renault Design Technocentre" u francuskom Guyancourtu. Jedno je sigurno . dizajn ovog automobil ni po čemu nas ne podseća na autombile marke Dacia, aktuelne generacije. Zvanično obaveštenje iz Dacie govori o miksu crossover automobila, velikoprostornog modela i SUV autombila. Dizajneri su stvrorili asimetričnu karoseriju sa jednim vratima na strani vozača i dvoja vrata na strani suvozača. Vrata se otvaraju jedna naspram drugih, dok je eliminisano postojanje B stuba.

Krov automobila je najvećim delom od stakla, a inženjeri su uspeli koeficijent otpora vazduha da svedu na Cx = 0,3. Automobil meri me]uosovinsko rastojanje od 2,8 metra, ima veoma kratke prevese (0,65 m napred i 0,8 m pozadi), dužžina iznosi 4,25 metra, širina 1,64 metra i visina 1,49 m. Atraktivne petokrake felne su prečnika 21 inč, a na njih su montirani pneumatici dimenzija 245/35 ZR21. Pogonska jedinica je poznati 1.5 dCi agregat, snage 105 konjskih snaga, koji u Dusteru beleži potrošnju od 5,3 L/100 km u kombinovanom ciklusu.

Futuristički dizajn nastavlja se i u enterijeru automobila. Unutrašnjost je izuzetno varijabilna i omogućava visok stepen individualnog uređenja prostora. Sedište suvozača može se pomeriti iza vozačevog sedišta i tako obezbediti veliki slobodan prostor. Sedište vozača je posebno razvijeno i čini jednu celinu zajedno sa centralnom konzolom. Prtljažnik je zapremine 470 litara, a velika pažnja posvećena je otvorima za ostavu sitnica, koje u vratima mere zapreminu od 8 litara.
Goran Sarić - Automagazin
Sledeći član u SUV porodici Audija zvaće se Audi Q3, koji nam dolazi za dve godine. Sve je počelo sa grandioznim modelom Audi Q7, zatim je usledio Audi Q5, a sledeći Audijev SUV biće model Q3, koji će "koplja ukrstiti" sa modelom BMW X1, koji će svetlost dana ugledati veoma brzo...
Lexus IS, sa oznakom F, u Japanu je počeo da se prodaje krajem 2007. godine, i od tada nije preživeo nikakva unapređenja. Prema najnovijim informacijama, to bi se uskoro moglo promeniti, dolaskom nove verzije, sa dodatkom Evolution u imenu...
Za prva tri meseca ove godine, operativni profit kompanije Volkswagen smanjen je zaviše od tri četvrtine, na ukupnih 312 miliona Eura. Najveći evropski proizvođač automobila očekuje isti rend i u predstojećem periodu...
Četiri finansijska investitora u pregovoriuma su sa kompanijom General Motors, koji prema navodima dobro obaveštenih izvora, žele udeo u nemačkoj kompaniji Opel. Agencija Reuters tvrdi da se radi o direktnoj investiciji od pola milijarde Eura...
Po statističkim podacim ugledne analitičke kuće JATO Dynamics, Ford Fiesta je u martu zauzela vodeću poziciju na listi 10 najprodavanijih modela na najznačajnijim tržištima u Evropi. Time je okončana višegodišnja apsolutna dominacija Volkswagenovog hit modela Golf...
Nemačka automobilska kompanija Volkswagen, u utorak je objavila informaciju da je u martu mesecu tekuće godine u Kini prodala 9 procenata više automobila nego u istom mesecu prethodne godine...
U okviru servisne akcije Hyundai Auto Beograda ’’Sa originalnim delovima do besplatnog servisa’’ izvučeni su prvi dobitnici nagrada za najstarije i najmlađe vozilo čiji vlasnici koriste servisne usluge Hyundaja ili kupuju originalne rezervne delove...
I najbrža Škoda Octavia, kao i njen terenski "brat", model Octavia Scout, dočekali su modernizaciju. Octavia RS je znatno "smršala", konkretno 20 kilograma bezinska i 15 kilograma dizel verzija. Pored toga, izmenjena je aerodinamika, poboljšane su vozne osobine, a potrošnja i emisija štetnih materija znatno su smanjeni. Škoda Octavia Scout dobila je izmenjen dizajne prednjeg dela i nove zadnje svetlosne grupe...
Nova Insignia ecoFLEX pruža istinski užitak u vožnji uz nisku emisiju izduvnih gasova po pristupačnoj ceni. Uz emisiju ugljen-dioksida od samo 136 grama i potrošnjom od 5.2 l/100 km u MVEG/NEDC ciklusu, obeležje Insignije ecoFLEX je snažan turbodizel motor zapremine 2 litre i snage 118 kW/160 KS i maksimum od 380 Nm obrtnog momenta uz „overboost“...