Najnovije vesti iz auto industrije
Brabus G V12 S Biturbo: 700 konja za G-Wagen
Objavljeno: 22.02.2009.
Mercedes-Benz G ove godine slavi 30 godina od početka proizvodnje. Kompanija Brabus, koja važi za specijalistu tjuninga modela sa trokrakom zvezdom na masci, u Ženevi će predstaviti svoj rođendanski poklon...
Brabus G V12 S Biturbo nije samo izmenjen serijski model, već po svojm karakteristikama predstavlja potpuno nov model, što nam otkriva i njegovo ime. Pod haubu modela G klase instaliran je V12 agregat sa dva turbo-punjača, zaprmeine 6,3 litra. Ovaj agregat svoje mesto pronašao je i u serijskom modelu S 600, gde njegova zapremina iznosi 6,3 litra. Posle zahvata firme Brabus, snaga motora povećana je na velikih 700 KS pri 5.100 o/min, a obrtni moment povećan je sa 830 na 1320 Nm pri 2.100 o/min. Obrtni moment je elektronski ograničen na 1100 Nm.

Snaga dvanaestocilindričnog agregata prenosi se preko petostepenog automatskom menjača i stalnog pogona na sve točkove. Brabus V12 S Biturbo iz mesta do 100 km/h ubrzava za samo 4,3 sekunde, i na kolena će baciti mnoge supersportske modele. Maksimalna brzina elektronski je ograničena na 240 km/h, a u slučaju isključivanja elektronskog ogrančenja, G-Wagen može dostići i brzinu od 260 km/h. I pored zahvata na motoru, Brabus ispunjava ekološku normu Euro IV.

I spoljašnjost Brabusovog dela radikalno je izmenjena. Izmenjeni su prednji branik, instalirana su prednje dnevne LED svetlosne grupe, a velike izmene pretrpeo je i zadnjo branik. Veliku pažnju privlače i veliki završeci izduvnog sistema, koji su izvedeni sa strane, ispred zadnjih točkova. U enterijeru preovladava kvalitetna koža, sportski multifunkcionalni volan. U opremu je uključen multimedijalni sistem sa navigacijom, DVD sistemom, a u naslone za glavu u prednjim sedištima instalirani su LCD displeji, a za putnike pozadi pripremljene su slušalice. Cena modela Brabus G V12 S Biturbo, sa pogonom na sve točkove iznosi 379.000 Eura.
Goran Sarić - Automagazin
Prema istraživanju auto magazina Which?, koje je preneo BBC, vozila marke Škoda najpouzdanija u svojoj klasi u 2008. godini. Studija je obuhvatila 90.000 automobila a vozila marke Škoda su uz proizvođače iz Japana proglašeni za najpouzdanije u svojim kategorijama...
Sledeći član u SUV porodici Audija zvaće se Audi Q3, koji nam dolazi za dve godine. Sve je počelo sa grandioznim modelom Audi Q7, zatim je usledio Audi Q5, a sledeći Audijev SUV biće model Q3, koji će "koplja ukrstiti" sa modelom BMW X1, koji će svetlost dana ugledati veoma brzo...
Lexus IS, sa oznakom F, u Japanu je počeo da se prodaje krajem 2007. godine, i od tada nije preživeo nikakva unapređenja. Prema najnovijim informacijama, to bi se uskoro moglo promeniti, dolaskom nove verzije, sa dodatkom Evolution u imenu...
Za prva tri meseca ove godine, operativni profit kompanije Volkswagen smanjen je zaviše od tri četvrtine, na ukupnih 312 miliona Eura. Najveći evropski proizvođač automobila očekuje isti rend i u predstojećem periodu...
Četiri finansijska investitora u pregovoriuma su sa kompanijom General Motors, koji prema navodima dobro obaveštenih izvora, žele udeo u nemačkoj kompaniji Opel. Agencija Reuters tvrdi da se radi o direktnoj investiciji od pola milijarde Eura...
Po statističkim podacim ugledne analitičke kuće JATO Dynamics, Ford Fiesta je u martu zauzela vodeću poziciju na listi 10 najprodavanijih modela na najznačajnijim tržištima u Evropi. Time je okončana višegodišnja apsolutna dominacija Volkswagenovog hit modela Golf...
Nemačka automobilska kompanija Volkswagen, u utorak je objavila informaciju da je u martu mesecu tekuće godine u Kini prodala 9 procenata više automobila nego u istom mesecu prethodne godine...
U okviru servisne akcije Hyundai Auto Beograda ’’Sa originalnim delovima do besplatnog servisa’’ izvučeni su prvi dobitnici nagrada za najstarije i najmlađe vozilo čiji vlasnici koriste servisne usluge Hyundaja ili kupuju originalne rezervne delove...
I najbrža Škoda Octavia, kao i njen terenski "brat", model Octavia Scout, dočekali su modernizaciju. Octavia RS je znatno "smršala", konkretno 20 kilograma bezinska i 15 kilograma dizel verzija. Pored toga, izmenjena je aerodinamika, poboljšane su vozne osobine, a potrošnja i emisija štetnih materija znatno su smanjeni. Škoda Octavia Scout dobila je izmenjen dizajne prednjeg dela i nove zadnje svetlosne grupe...