Chevrolet Volt osvojio nagradu “Grand Prix de l’Environnement 2009”
Chevrolet Volt je primio Veliku nagradu za ekološka dostignuća na 24-tom Međunarodnom automobilskom festivalu (Festival Automobile International) u Parizu za svoju inovativnu tehnologiju. Tokom 24 godine postojanja, Međunarodni automobilski festival prepoznaje inovacije u svetu automobila koje bude emocije i strasti...
U svom ovogodišnjem izdanju, organizatori festivala su naglasili činjenicu da će trenutna ekonomska kriza nesumnjivo izmeniti naš pogled na automobilski biznis i način na koji koristimo sopstvene automobile.“Dizajneri, inženjeri i marketinški stručnjaci u automobilskom poslu će i dalje morati da predstavljaju nove, podesne odgovore za novi paradoks: stvoriti automobil koji odgovara novim očekivanjime i novim zahtevima, ali ne na uštrb njegovog šarma” istakao je Predsednik festivala Remy Depoix. Sa novim temama na umu, članovi žirija koji je okupio predstavnike industrije, umetnike i medije, a kojim su predsedavali arhitekta Jean-Michel Wilmotte i četvorostruki svetski šampion u trkama Formule 1 Alain Prost, dodelio je Chevrolet Volt-u “Grand Prix de l’Environnement 2009”. Chevrolet Volt koristi GM-ov inovativni sistem električnog pogona, nazvan Voltec, za električna vozila sa povećanim dometom kretanja. Za putovanja do 60 km, Volt koristi samo napajanje sa litijum-jonskog akumulatora koji se puni preko standardne utičnice od 230V. Za veća rastojanja, automobil nastavlja da vozi na električnu energiju koju stvara mali motor sa unutrašnjim sagorevanjem. Električna energija pokreće točkove u svako vreme i pri svim brzinama. “Velika je čast primiti ovu nagradu ispred kompanije GM-a i svih onih koji su radili na ovom pionirskom poduhvatu. Chevrolet redefiniše automobilski prevoz.” - istakao je Brent Dewar, Potpredsednik GM Europe za prodaju, marketing i postprodajne usluge. “Koristeći Voltec pogonski sistem, vozilo našim kupcima nudi nekoliko stotina kilometara vožnje na električni pogon, time odgovarajući na današnje i sutrašnje energetske i ekološke izazove”.
Chevrolet PR