AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Dva nova motora za Alfa Romeo MiTo

Dva nova motora za Alfa Romeo MiTo

Ovih dana na italijanskom tržištu startuje prodaja modela Alfa Romeo MiTo sa novim pogonskim agregatima. Slabija verzija motora 1.4 T-JET i manji turbodizel agregat proširiće ponudu dostupnih verzija...

Ko danas razmišlja o kupovini modela Alfa Romeo MiTo, na raspolaganju ima izbor od pet motora. Osnovnu motorizaciju čini atmosferski benzinski motor 1.4 (79 KS), a za one zahtevnije, tu su dve verzije turbo benzinskog motora iste zapremine: novi 1.4 T-JET (120 KS) i 1.4 T-JET (155 KS). Za one koji preferiraju dizel motore, tu je 1.6 JTD (120 KS), a sada je ponuda proširena sa manjim, 1.3 JTD agregatom snage 90 konjskih snaga, koji će prvo biti dostupan samo na italijanskom tržištu, a ubrzo i na drugim evropskim tržištima.

Dva nova motora za Alfa Romeo MiTo

Dolazak novog motora, 1.4 T-JET (120 KS) predstavlja osličan izbor za one kojima je osnovni atmosferski motor skroman, a snažniji turbo (155 KS) presnažan. Verzija od 120 konjskih snaga razvija 206 Nm pri 2 000 o/min i sposoban je da iz mesta do "stotke" MiTo lansira za samo 8,8 sekundi. U kombinovanom ciklusu vožnje, ovaj motor troši samo 6,1 litar na 100 pređenih kilometara.

Najmanji motor je 1.3 JTD, čija zapremina iznosi samo 1 248 cm3. Iako snaga od 90 KS nije za potcenjivanje, jasno je da je glavni smisao ovog motora minimalizacija potrošnje goriva. Ostaje nam da očekujemo supernažnu GTA verziju, koju pokreće turbo benzinski motor zapremine 1,8 litra, čija snaga će iznositi 230 konjskih snaga.

Alfa Romeo MiTo - dva nova agregata u ponudi
1.4 T-JET (120 KS)1.3 JTD (90 KS)
Zapremina motora (cm3):13681248
Broj cilindara / ventila : 4 / 44 / 4
Maksimalna snaga (KS / o/min):120 / 500090 / 4000
Maksimalni obrtni moment (Nm / o/min):206 / 1750200 / 2000
Maksimalna brzina (km/h):198178
Ubrzanje 0 - 100 km/h (s):8,811,8
Kombinovana potrošnja (L/100 km):6,14,5
Cena u Italiji, Progression (Euro):16.35017.350
Cena u Italiji, Distinctive (Euro):17.95018.950

Goran Sarić - Automagazin

Audi Q3 oficijalno potvrđen - stiže 2011. godine

Audi Q3 oficijalno potvrđen - stiže 2011. godine

Sledeći član u SUV porodici Audija zvaće se Audi Q3, koji nam dolazi za dve godine. Sve je počelo sa grandioznim modelom Audi Q7, zatim je usledio Audi Q5, a sledeći Audijev SUV biće model Q3, koji će "koplja ukrstiti" sa modelom BMW X1, koji će svetlost dana ugledati veoma brzo...
Lexus IS F Evolution: više snage, manje kilograma

Lexus IS F Evolution: više snage, manje kilograma

Lexus IS, sa oznakom F, u Japanu je počeo da se prodaje krajem 2007. godine, i od tada nije preživeo nikakva unapređenja. Prema najnovijim informacijama, to bi se uskoro moglo promeniti, dolaskom nove verzije, sa dodatkom Evolution u imenu...
Volkswagen - pad profita za 76%!

Volkswagen - pad profita za 76%!

Za prva tri meseca ove godine, operativni profit kompanije Volkswagen smanjen je zaviše od tri četvrtine, na ukupnih 312 miliona Eura. Najveći evropski proizvođač automobila očekuje isti rend i u predstojećem periodu...
Za Opel zainteresovana četiri investitora

Za Opel zainteresovana četiri investitora

Četiri finansijska investitora u pregovoriuma su sa kompanijom General Motors, koji prema navodima dobro obaveštenih izvora, žele udeo u nemačkoj kompaniji Opel. Agencija Reuters tvrdi da se radi o direktnoj investiciji od pola milijarde Eura...
Ford Fiesta najtraženiji automobil u Evropi !

Ford Fiesta najtraženiji automobil u Evropi !

Po statističkim podacim ugledne analitičke kuće JATO Dynamics, Ford Fiesta je u martu zauzela vodeću poziciju na listi 10 najprodavanijih modela na najznačajnijim tržištima u Evropi. Time je okončana višegodišnja apsolutna dominacija Volkswagenovog hit modela Golf...
Volkswagen beleži rast prodaje u Kini

Volkswagen beleži rast prodaje u Kini

Nemačka automobilska kompanija Volkswagen, u utorak je objavila informaciju da je u martu mesecu tekuće godine u Kini prodala 9 procenata više automobila nego u istom mesecu prethodne godine...
Škoda Octavia RS i Škoda Octavia Scout: facelift

Škoda Octavia RS i Škoda Octavia Scout: facelift

I najbrža Škoda Octavia, kao i njen terenski "brat", model Octavia Scout, dočekali su modernizaciju. Octavia RS je znatno "smršala", konkretno 20 kilograma bezinska i 15 kilograma dizel verzija. Pored toga, izmenjena je aerodinamika, poboljšane su vozne osobine, a potrošnja i emisija štetnih materija znatno su smanjeni. Škoda Octavia Scout dobila je izmenjen dizajne prednjeg dela i nove zadnje svetlosne grupe...
Porsche Cayenne Turbo Electric (2026)
Slika nedelje