AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

FIAT - Dvocilindrični 0,9 SGE menja četvorocilindrične Fire motore

FIAT - Dvocilindrični 0,9 SGE menja četvorocilindrične Fire motore

Šef firme Fiat Powertrain Technologies, Alfredo Altavilla, u italijanskom listu "Corriere della Sera" obelodanio je blisku budućnost palete malenih motora grupacije Fiat Auto. Kao što smo Vas informisali (možete pročitati OVDE) u pitanju je dvocilindrični 0,9 SGE (Small Gasoline Engine) agregat snage od 48 do 77 kW, koji će 2010. godine zameniti poznate Fire motore u portfoliu Fiata...

FIAT - Dvocilindrični 0,9 SGE menja četvorocilindrične Fire motore

Mali automobili zauzimaju i zauzimaće značano mesto u portfoliu kompanije Fiat, što će u dolazećem periodu redukcije potrošnje, emisije štetnih čestica i smanjenja cena, igrati veoma važnu ulogu u tržišnoj "utakmici". U postojećoj ponudi motora, već dugi niz godina poseban značaj imaju poznati četvorocilindrični Fire agregati. Prema rečima Alfreda Altaville, njih će 2010. godine zameniti motori sa dva cilindra, čija konstrukcija za velikoserijsku proizvodnju je zahtevala dugogodišnji razvoj.

FIAT - Dvocilindrični 0,9 SGE menja četvorocilindrične Fire motore

Novi motor SGE (Small Gasoline Engine) ima zapreminu od 900 cm3 i važno je istaći da se radi o potpuno novom agregatu. Osnovne verzije motora biće atmosferski, a u razvojnoj fazi nalaze se i turbo verzije agregata čija zapremina iznosi 900 cm3. U početku će u ponudi biti 4 ponuđene verzije snage istog motora: 48 kW, 59 kW, 66 kW i 77 kW, koji će zameniti poznate Fire motore zapremine 1,1L, 1,2L i 1,4L. Glavni kandidati za instalaciju novih malih motora su modeli Fiat 500, Fiat Topolino, Fiat Grande Punto, kao i dolazeća generacija modela Panda i nova Lancia Ypsilon. Kasnije bi se u ponudi trebala pojaviti i hibridna verzija pomenutog agregata.

FIAT - Dvocilindrični 0,9 SGE menja četvorocilindrične Fire motore

Goran Sarić - Automagazin

Audi Q3 oficijalno potvrđen - stiže 2011. godine

Audi Q3 oficijalno potvrđen - stiže 2011. godine

Sledeći član u SUV porodici Audija zvaće se Audi Q3, koji nam dolazi za dve godine. Sve je počelo sa grandioznim modelom Audi Q7, zatim je usledio Audi Q5, a sledeći Audijev SUV biće model Q3, koji će "koplja ukrstiti" sa modelom BMW X1, koji će svetlost dana ugledati veoma brzo...
Lexus IS F Evolution: više snage, manje kilograma

Lexus IS F Evolution: više snage, manje kilograma

Lexus IS, sa oznakom F, u Japanu je počeo da se prodaje krajem 2007. godine, i od tada nije preživeo nikakva unapređenja. Prema najnovijim informacijama, to bi se uskoro moglo promeniti, dolaskom nove verzije, sa dodatkom Evolution u imenu...
Volkswagen - pad profita za 76%!

Volkswagen - pad profita za 76%!

Za prva tri meseca ove godine, operativni profit kompanije Volkswagen smanjen je zaviše od tri četvrtine, na ukupnih 312 miliona Eura. Najveći evropski proizvođač automobila očekuje isti rend i u predstojećem periodu...
Za Opel zainteresovana četiri investitora

Za Opel zainteresovana četiri investitora

Četiri finansijska investitora u pregovoriuma su sa kompanijom General Motors, koji prema navodima dobro obaveštenih izvora, žele udeo u nemačkoj kompaniji Opel. Agencija Reuters tvrdi da se radi o direktnoj investiciji od pola milijarde Eura...
Ford Fiesta najtraženiji automobil u Evropi !

Ford Fiesta najtraženiji automobil u Evropi !

Po statističkim podacim ugledne analitičke kuće JATO Dynamics, Ford Fiesta je u martu zauzela vodeću poziciju na listi 10 najprodavanijih modela na najznačajnijim tržištima u Evropi. Time je okončana višegodišnja apsolutna dominacija Volkswagenovog hit modela Golf...
Volkswagen beleži rast prodaje u Kini

Volkswagen beleži rast prodaje u Kini

Nemačka automobilska kompanija Volkswagen, u utorak je objavila informaciju da je u martu mesecu tekuće godine u Kini prodala 9 procenata više automobila nego u istom mesecu prethodne godine...
Škoda Octavia RS i Škoda Octavia Scout: facelift

Škoda Octavia RS i Škoda Octavia Scout: facelift

I najbrža Škoda Octavia, kao i njen terenski "brat", model Octavia Scout, dočekali su modernizaciju. Octavia RS je znatno "smršala", konkretno 20 kilograma bezinska i 15 kilograma dizel verzija. Pored toga, izmenjena je aerodinamika, poboljšane su vozne osobine, a potrošnja i emisija štetnih materija znatno su smanjeni. Škoda Octavia Scout dobila je izmenjen dizajne prednjeg dela i nove zadnje svetlosne grupe...
Porsche Cayenne Turbo Electric (2026)
Slika nedelje