AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Honda Polar III

Honda Polar III

Honda Motor Co., Ltd. je izdala saopštenje da će pre kraja ove godine početi sa korišćenjem nove lutke – pešaka treće generacije, POLAR III, prilikom testova sudara vozla i pešaka, sa ciljem smanjenja broja povreda donjih delova leđa i gornjih delova nogu, koji su česti prilikom udara džipova ili minivenova u pešake...

Honda Polar III

Primenom POLARA III, vernost oponašanja povreda donjih delova leđa i gornjih delova nogu je dodato poboljšana, omogućavajući procene povreda kostiju u ovim oblastima, pored mogućnosti procene povreda ligamenata kolena i kostiju donjih delova nogu, kakva je postojala i do sada. Honda je 1998. godine prva u svetu počela da se bavi razvojem sistema testova uz primenu lutaka, sa ciljem oponašanja reagovanja ljudskog tela prilikom udara vozila u pešake, kako bi se identifikovali delovi vozila koji najčešće nanose povrede, kao i da se razviju bezbednosne tehnologije čiji bi cilj bio smanjenje povreda glave pešaka prilikom sudara sa vozilom. Honda je tokom 2000. godine proširila područje napora ka smanjenju broja povreda kod pešaka razvojem druge generacije lutke pešaka, POLAR II, koja je unapredila vernost oponašanja reagovanja ljudskog tela i omogućila merenje obima povreda u osam telesnih područja, uključujući tu i povrede glave i vrata, korišćenjem ugrađenih instrumenata. Pored toga, Honda je istovremeno vršila i nezavisno razvijala simulacije u kojima se oponašaju reakcije tela i njegove povrede.

Honda Polar III

Prilikom razvoja POLARA III, Honda se usredsredila na donje delove leđa i gornje delove nogu, delove tela koji su više izloženi povredama prilikom udara vozila veće visine kao što su džipovi i minivenovi, jer je broj ovih vozila na ulicama sve veći. Da bi se omogućile šire i dublje analize, struktura donjih delova leđa, kao i gornjih delova nogu lutke je dodatno unapređena. Honda kod projektovanja lutke upotrebljava materijale i oblike koji vernije odgovaraju karakteristikama ljudskog tela, i obavlja niz provera sa ciljem poređenja karakteristika svakog dela tela lutke u odnosu na ljudsko telo. Uvođenjem ovih lutaka – pešaka, Honda je aktivno vršila ispitivanja u oblasti smanjenja broja povreda pešaka. Tokom 1998. godine, Honda je najavila početak razvoja karoserije vozila čija će konstrukcija smanjiti mogućnost povreda glave pešaka i primenila rezultate tog razvoja na model HR-V, koji je izašao na tržište u septembru iste godine. Od tada, Honda je proširila primenu ove tehnologije na više drugih modela, a sada se ona primenjuje na svim njenim modelima. Delta Automoto PR

Novitec TuLesto: dva kompresora za Ferrari F430

Novitec TuLesto: dva kompresora za Ferrari F430

Treba li modelu Ferrari F430 više snage? Tjunerska kompanija Novitec daje odgovor svojim tjuniranim primerkom modela Ferrari F430, kojim obeležava svoj 20. rođendan. Dizajn automobila razvijen je u saradnji sa centrom "Luca Serafini Stile", sa sedištem u Modeni...
Novi Rolls-Royce zna svoje ime

Novi Rolls-Royce zna svoje ime

Na sajmu automobila u Šangaju, šef kompanije Rolls-Royce i zvanično je otkrio ime novog modela. Novi "Baby Royce", koji nam je dobro poznat pod radnim nazivom "RR4" zvaće se Rolls-Royce Ghost (duh)...
BMW 5 Touring - špijunske fotografije

BMW 5 Touring - špijunske fotografije

Pred nama su špijunske fotografije nove generacije modela BMW serije 5, koji se trenutno nalazi u završnom ciklusu testiranja. Nova generacija popularne "petice" biće predstavljena tokom ove godine...
Novi Jaguar XJ - Prva fotografija i informacije

Novi Jaguar XJ - Prva fotografija i informacije

Jaguar polako otkriva svoju novu limuzinu. Samo devet meseci nas deli od premijere nove generacije sedana Jaguar XJ, koji će svetslost dana ugledati 9. juna, na sajmu automobila u Londonu. Proizvodnja počinje krajem godine, a do prvih kupaca stiže početkom 2010. godine...
Kia predstavila koncept luksuzne limuzine

Kia predstavila koncept luksuzne limuzine

Kia Motors je na automobilskom salonu u korejskom Seulu predstavila koncept luksuzne limuzine KND-5, koja bi trebala biti u serijskoj proizvodnji (za sada pod kodnim imenom VG) krajem godine...
Seat Ibiza FR - 1,4 TSI (150 KS)

Seat Ibiza FR - 1,4 TSI (150 KS)

Kompanija Seat, u uslovima svetske ekonomske krize, svim snagama trudi se da održi imidž dostupne sportske marke u okviru koncerna Volkswagen. Dokaz je i nova Seat Ibiza FR. Španska kompanija novu verziju Ibize predstaviće na domaćoj automobilskoj izložbi u Barceloni, koja se održava od 9. do 17. maja...
Hartge X6

Hartge X6

Možda nekom Hartge X6 ne izgleda najlepše, ali to samo potvrđuje činjenicu da je veoma teško napraviti automobil koji deli tako atraktivan i skladan dizajn, kojim se može pohvaliti BMW X6...
Karting Amaterska Liga /KAL/ Beograda

Karting Amaterska Liga /KAL/ Beograda

Karting Amaterska Liga /KAL/ Beograda - 7. Aprila zvanično je ušla u svoju drugu takmičarsku sezonu. Ove godine bogatija za učesnike osnovnih škola sa Starog grada, koji će uz prisustvo nastvanika sticati osnovna praktična saznanja o tehničkim sportovima i saobraćajnoj kulturi, ali i oprobati u vožnji kartinga.
Renault - Imenovan novi šef dizajna

Renault - Imenovan novi šef dizajna

Posle 22 godine rada u Renaultu, Patrick le Quément, šef dizajna ove francuske kompanije i član menadžemnta Renaulta, napustiće kompaniju 30. oktobra 2009. godine. Na njegovo mesto, u septembru 2009. godine, dolazi Laurens Van Den Acker...
Toyota Hilux BEV (2026)
Slika nedelje