AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Honda Polar III

Honda Polar III

Honda Motor Co., Ltd. je izdala saopštenje da će pre kraja ove godine početi sa korišćenjem nove lutke – pešaka treće generacije, POLAR III, prilikom testova sudara vozla i pešaka, sa ciljem smanjenja broja povreda donjih delova leđa i gornjih delova nogu, koji su česti prilikom udara džipova ili minivenova u pešake...

Honda Polar III

Primenom POLARA III, vernost oponašanja povreda donjih delova leđa i gornjih delova nogu je dodato poboljšana, omogućavajući procene povreda kostiju u ovim oblastima, pored mogućnosti procene povreda ligamenata kolena i kostiju donjih delova nogu, kakva je postojala i do sada. Honda je 1998. godine prva u svetu počela da se bavi razvojem sistema testova uz primenu lutaka, sa ciljem oponašanja reagovanja ljudskog tela prilikom udara vozila u pešake, kako bi se identifikovali delovi vozila koji najčešće nanose povrede, kao i da se razviju bezbednosne tehnologije čiji bi cilj bio smanjenje povreda glave pešaka prilikom sudara sa vozilom. Honda je tokom 2000. godine proširila područje napora ka smanjenju broja povreda kod pešaka razvojem druge generacije lutke pešaka, POLAR II, koja je unapredila vernost oponašanja reagovanja ljudskog tela i omogućila merenje obima povreda u osam telesnih područja, uključujući tu i povrede glave i vrata, korišćenjem ugrađenih instrumenata. Pored toga, Honda je istovremeno vršila i nezavisno razvijala simulacije u kojima se oponašaju reakcije tela i njegove povrede.

Honda Polar III

Prilikom razvoja POLARA III, Honda se usredsredila na donje delove leđa i gornje delove nogu, delove tela koji su više izloženi povredama prilikom udara vozila veće visine kao što su džipovi i minivenovi, jer je broj ovih vozila na ulicama sve veći. Da bi se omogućile šire i dublje analize, struktura donjih delova leđa, kao i gornjih delova nogu lutke je dodatno unapređena. Honda kod projektovanja lutke upotrebljava materijale i oblike koji vernije odgovaraju karakteristikama ljudskog tela, i obavlja niz provera sa ciljem poređenja karakteristika svakog dela tela lutke u odnosu na ljudsko telo. Uvođenjem ovih lutaka – pešaka, Honda je aktivno vršila ispitivanja u oblasti smanjenja broja povreda pešaka. Tokom 1998. godine, Honda je najavila početak razvoja karoserije vozila čija će konstrukcija smanjiti mogućnost povreda glave pešaka i primenila rezultate tog razvoja na model HR-V, koji je izašao na tržište u septembru iste godine. Od tada, Honda je proširila primenu ove tehnologije na više drugih modela, a sada se ona primenjuje na svim njenim modelima. Delta Automoto PR

Zaigrajte igru sa Shellom

Zaigrajte igru sa Shellom

Za vreme Božićnih i Novogodišnjih praznika, mnogi od nas imaju više slobodnog vremena. U kompaniji Shell to vrlo dobro znaju, pa su za fanove Formule 1 pripremili zanimljivu igru sa nazivom "Koliko ste brzi?"...
Rezultati poslovanja Toyote u Srbiji u 2008. godini i očekivanja

Rezultati poslovanja Toyote u Srbiji u 2008. godini i očekivanja

Toyota Srbija (TSR) danas je objavila rezultate poslovanja u 2008. godini. Od početka godine prodato je 1.646 Toyota vozila. To je umanjenje od 9,3% u odnosu na prošlogodišnji rezultat. Najprodavaniji model je i dalje ubedljivo Yaris, sa 554 isporučenih vozila. Na drugom mestu je Auris, sa prodatih 271 vozila. Od početka godine, prodato je 232 Rav4 modela, što ga stavlja na treće mesto po prodaji. Modela Avensis je prodato 131, a Corolla Sedan 130 vozila...
Lamborghini beleži rekordne rezultate

Lamborghini beleži rekordne rezultate

Iako većina proizvođača automobila beleži gubitke, nekoliko ekskluzivnih marki se zagonetno smeši. Pored Porschea, koji je nedavno objavio rekordne prodajne rezultate, i Lamborghini je najavio pozitivne poslovne rezultate...
Honda smanjila prognoze godišnjeg profita

Honda smanjila prognoze godišnjeg profita

Japanski proizvođač automobila Honda Motor u sredu je prezentovao nove prognoze o padu celogodišnjeg profita za 67 %. Profit kompanije Honda u aktuelnoj fiskalnoj godini, koja traje do 31. marta 2009. godine, iznosiće oko 180 milijardi japanskih Jena (JPY), što je za velikih 81 % manje od profita ostvarenog prošle godine...
DEKRA: Audi A6 najpouzdaniji

DEKRA: Audi A6 najpouzdaniji

Audi A6 je najpouzdaniji automobil na nemačkom tržištu. To je konstatovala poznata nemačka agencija Dekra, na osnovu studije koja se zasniva na analizi preko 15 miliona automobila. Prema ovoj studiji, najmanje kvarova imao je Audi A6, i DEKRA ga je okarakterisala kao “najbolje vozilo u svim kategorijama”...
Toyota prvi put od 1938. godine posluje sa gubitkom

Toyota prvi put od 1938. godine posluje sa gubitkom

Navikli smo da nas američki proizvođači, već godinama unazad, izveštavaju o negativnom poslovanju. Ali, kada gubitke prijavi i Toyota, to samo ukazuje na ozbiljnost ekonomske krize. Japanski proizvođač prvi put posle 1939. zabeležiće gibitak...
Maserati - verzija S za Quattroporte GT

Maserati - verzija S za Quattroporte GT

Aktuelna generacija modela Quattroporte je jedan od najuspešnijih modela koje krasi trozubac na masci. Ovogodišnja nenapadna modernizacija na predstojećem sajmu automobila u Detroitu predstaviće se u novoj verziji sa slovom "S" u imenu...
Škoda Auto otvorila novi tehnološki centar

Škoda Auto otvorila novi tehnološki centar

Novi tehnološki centar kompanije Škoda Auto u Mladoj Boleslavi otvorili su predsednik predsedništva Volkswagen AG, Prof. Dr. Martin Winterkorn, predsednik predsedništva Škoda Auto, Reinhard Jung i Dr. Eckhard Scholz, član predsedništva za tehnički razvoj...
Rally Sweden 2024 - Thierry Neuville
Slika nedelje