AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Restilizovana Honda Legend

Restilizovana Honda Legend

Na moskovskom salonu automobila, Honda je po prvi put u Evropi prikazala restilizovanu Hondu Legend. Unapređeni model daje novi i snažniji karakter vodećem modelu Honde i predstavlja odgovor na reakcije kupaca na prethodnu verziju modela...

Restilizovana Honda Legend

Najupečatljivije su izmene eksterijera Legend-a, jer su restilizovana velika sveta, prednja krila i branici i dodati naplatci prečnika 18 inča u standardnoj verziji. Ispod restilizovane haube, nalazi se jedan od najsnažnijih V6 motora u ovom segmentu sa snagom koja odgovara motoru V8, ali istovremeno i sa mirnoćom rada i potrošnjom goriva koje odgovaraju njegovoj konfiguraciji. • Novi V6 motor radne zapremine 3,7 litara sa povećanim obrtnim momentom, smanjenom emisijom CO2 i potrošnjom goriva • Bolje ubrzanje • Značajne izmene u izgledu • Revidirani automatski menjač sa kraćim odzivom promene brzine, kao i znatno osetljivija krilca za promenu brzine • Povećana absorpcija buke postignuta unapređenjem Aktivnog sistema smanjenja buke (Active Noise Cancellation system)

Restilizovana Honda Legend

Radna zapremina novog motora je povećana za 200 cm3, što daje novom Legend-u značajno veći obrtni momenat pri svakom broju obrtaja. Pored ovog povećanja zapremine, V6 motor je opremljen i sistemom VTEC (Promenljivo tajmiranje ventila i eletronska kontrola podizača - Variable Valve Timing and Lift Electronic Control) i na izduvnim ventilima, što je na prethodnoj verziji bilo učinjeno samo sa usisnim ventilima. Ovo je dovelo do povećanja obrtnog momenta za 20% na srednjem rasponu broja obrtaja. Posledica je povećano osećanje snage motora, kao i poboljšano ubrzanje.

Restilizovana Honda Legend

Pored unapređenog motora, tu je i novi petostepeni menjač koji pruža vozaču mogućnost veće iskorišćenosti i uživanja u pogonskoj jedinici. Novi menjač je opremljen izmenjenom ručicom pravog hoda i omogućava vozaču poboljšanu kontrolu nad izborom stepena prenosa, uz pomoć unapređenih krilaca za menjanje brzine smeštenih na volanu i novog softvera za promenu brzine. Novi menjač reaguje brže na komande vozača čak i u običnom automatskom režimu rada i pruža pristup snazi motora koja je najpovoljnija. Udruženi efekti unapređene transmisije i povećanog obrtnog momenta doveli su do toga da novi Legend postiže ubrzanje od 0 do 100 km/h za 7,1 sekundu, odnosno 0,2 sekunde brže nego ranije. Potrošnja goriva i emsija CO2 su takođe smanjeni u odnosu na prethodnu verziju modela.

Restilizovana Honda Legend

U središtu koncepta novog Legend-a nalazi se oprema kabine usmerena ka smanjenju napora prilikom vožnje u najrazličitijim uslovima. Ovaj automobil opremljen je čitavim nizom NVH (Noise, Vibration and Harshness – Buka, vibracije i udarci) tehnologija. Najnapredniji među njima je Aktivni sistem smanjenja buke (Active Noise Cancellation system - ANC), koji smanjuje buku niske frekvencije, emitujući suprotne zvučne talase putem ’Bose’ muzičkog sistema. Potpuno nova u ovom modelu je i podloga povećanih svojstava prigušenja buke, a koja je istovremeno lakša od uobičajene. Akustički vetrobran i unapređeni silen blokovi doprinose još većem komforu i udobnosti.

Bezbednost je jedna od najbitnijih odlika Legend-a, a skupu bezbednosne opreme koji je i do sada bio upečatljiv dodati su i aktivni nasloni za glavu. Novi nasloni za glavu su po principu rada slični onima koji se mogu naći kod modela Civic i Accord, a upotpunjeni su i sistemom ACE (Inženjering napredne kompatibilnosti - Advanced Compatibility Engineering) koji je korišćen u izradi strukture karoserije. Na pojedinim tržištima je kao opcioni deo opreme u ponudi Adatpibilni tempomat (Adaptive Cruise Control) i sistem CMBS (Collision Mitigation Braking System – Sistem kočenja za izbegavanje sudara) koji koristi radar milimetarskog opsega sa ciljem otkrivanja i smanjenja rizika od sudara. Šasiji Legend-a je takođe posvećena pažnja u cilju poboljšanja njegovog neverovatno stabilnog, a u isto vreme i živahnog držanja na putu. Iako napredni sistem pojačane stabilnosti sa pogonom na svim točkovima (SH-AWD - Super Handling – all Wheel Drive) nije pretpreo nikakve promene, sistem oslanjanja je poboljšan kako bi se postigla udobnija vožnja i bolje upravljanje. Legend, koji je i do sada bio bogato opremljen, u novoj verziji je dobio još nekoliko dodataka. Putnici sada mogu uživati na zadnjim sedištima sa grejačima, dok je ’Bose’ muzički sistem sada opremljen i USB priključkom, za lako priključivanje iPod-a. Delta Automoto PR

Škoda Auto - Prodajni rezultati

Škoda Auto - Prodajni rezultati

Za rekordne prodajne rezultate kompanije Škoda Auto najviše je zaslužna odlična prodaja u Istočnoj Evropi i Kini. Škoda Auto prošle godine prodala je 674 530 automobila, što je u odnosu na 2007. godinu rast od 7,1 % i novi rekord češke kompanije...
Otkriven Jaguar XF-R

Otkriven Jaguar XF-R

Jaguar je obelodanio prve informacije o svom "nabildovanom" sedanu, koji će na tržištu konkurisati modelima kao što su BMW M5 i Mercedes-Benz E 63 AMG. O Jaguaru XF-R priča se već dugo, ali niko do sada nije potvrdio informacije o pogonu...
10 najprodavanijih automobila u SAD u 2008. godini

10 najprodavanijih automobila u SAD u 2008. godini

Iako su Sjedinjene Američke Države veći deo prošle godine bile u finansijskoj krizi, među deset najprodavanijih modela automobila nalaze se čak tri velika rastrošna američka pick-upa. Zanimljivo je da se u prvoj desetorci najprodavanijih modela nalazi čak 6 japanskih modela...
Hennessey HPE700 - Corvette ZR-1u odelu Camara

Hennessey HPE700 - Corvette ZR-1u odelu Camara

Već puno puta se pokazalo da "genetski inženjering" ne daje sjajne rezultate u auto indusrtiji. Ali, kada spojite ono najbolje iz Corvette ZR-1 sa "ljutim" dizajnom Chevrolet Camara, rezultat ne može biti nikako loš. Kompanija Hennessey Performance Engineering odlučila se na jedinstven "genetski" mix, čiji proizvod upravo gledamo...
Grand Motors - Fordov sajt u novom ruhu

Grand Motors - Fordov sajt u novom ruhu

Od 12. januara Grand Motors, generalni uvoznik Fordovih vozila, ima nove, sadržajno potpunije, a grafički modernije stranice na Internetu. Promenjen je i domen – sada se sve informacije o Fordu u Srbiji mogu pročitati na „adresi“ www.ford.rs.
Nova Mercedes-Benz E-Klasa - Bezbedna, udobna, efikasna

Nova Mercedes-Benz E-Klasa - Bezbedna, udobna, efikasna

Bezbedna, udobna, efikasna - Nova Mercedes-Benz E-Klasa šalje pozitivne signale za automobilsku 2009 godinu na NAIAS, Salonu Automobila u Detroitu. Nova zvezda luksuznog segmetna vozila prikazana je veče pred otvaranje NAIAS 2009 - kao deo Novogodišnjeg prijema Mercedes-Benz u Detroitu,gde je Dr. Dieter Zetsche, CEO Daimlera, pred više od 650 novinara iz celog sveta, predstavio poslednju verziju uspešne, luksuzne limuzine...
Chevrolet Spark - Premijera na sajmu automobila u Ženevi

Chevrolet Spark - Premijera na sajmu automobila u Ženevi

Chevrolet Spark biće premijerno predstavljen javnosti na Ženevskom sajmu automobila u martu 2009. godine. Ovaj potpuno novi model iz A-segmenta naći će se na evropskom tržištu početkom 2010. Spark će se takođe naći i u Chevrolet-ovom portfoliju u Sjedinjenim Državama u poslednjem kvartalu 2011...
BMW 116d - Najekonomičniji “Bavarac”

BMW 116d - Najekonomičniji “Bavarac”

Bez prevelike pompe BMW predstavlja svoj naekonomičniji i najekološkiji model, BMW 116d. Pod haubom se krije 1.6-litarski dizel agregat iz modela Mini Coopr D, koji razvija 116 KS pri 4 000 o/min i obrtni moment od 260 Nm pri 1 750 o/min...
Sajam automobila u Detoritu - Otkriven Subaru Legacy Concept

Sajam automobila u Detoritu - Otkriven Subaru Legacy Concept

Japanska kompanija Subaru, na svom štandu na sajmu automobila u Detroitu, javnosti je otkrila koncept četvorovratnog sedana kojim najavljuje novu generaciju modela sa oznakom Legacy. Wallpaper atraktivnog modela možete pogledati u galeriji Automagazin portala ili jednostavnim klikom na LINK...
Rally Croatia 2024 - Sebastien Ogier
Slika nedelje