AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Restilizovana Honda Legend

Restilizovana Honda Legend

Na moskovskom salonu automobila, Honda je po prvi put u Evropi prikazala restilizovanu Hondu Legend. Unapređeni model daje novi i snažniji karakter vodećem modelu Honde i predstavlja odgovor na reakcije kupaca na prethodnu verziju modela...

Restilizovana Honda Legend

Najupečatljivije su izmene eksterijera Legend-a, jer su restilizovana velika sveta, prednja krila i branici i dodati naplatci prečnika 18 inča u standardnoj verziji. Ispod restilizovane haube, nalazi se jedan od najsnažnijih V6 motora u ovom segmentu sa snagom koja odgovara motoru V8, ali istovremeno i sa mirnoćom rada i potrošnjom goriva koje odgovaraju njegovoj konfiguraciji. • Novi V6 motor radne zapremine 3,7 litara sa povećanim obrtnim momentom, smanjenom emisijom CO2 i potrošnjom goriva • Bolje ubrzanje • Značajne izmene u izgledu • Revidirani automatski menjač sa kraćim odzivom promene brzine, kao i znatno osetljivija krilca za promenu brzine • Povećana absorpcija buke postignuta unapređenjem Aktivnog sistema smanjenja buke (Active Noise Cancellation system)

Restilizovana Honda Legend

Radna zapremina novog motora je povećana za 200 cm3, što daje novom Legend-u značajno veći obrtni momenat pri svakom broju obrtaja. Pored ovog povećanja zapremine, V6 motor je opremljen i sistemom VTEC (Promenljivo tajmiranje ventila i eletronska kontrola podizača - Variable Valve Timing and Lift Electronic Control) i na izduvnim ventilima, što je na prethodnoj verziji bilo učinjeno samo sa usisnim ventilima. Ovo je dovelo do povećanja obrtnog momenta za 20% na srednjem rasponu broja obrtaja. Posledica je povećano osećanje snage motora, kao i poboljšano ubrzanje.

Restilizovana Honda Legend

Pored unapređenog motora, tu je i novi petostepeni menjač koji pruža vozaču mogućnost veće iskorišćenosti i uživanja u pogonskoj jedinici. Novi menjač je opremljen izmenjenom ručicom pravog hoda i omogućava vozaču poboljšanu kontrolu nad izborom stepena prenosa, uz pomoć unapređenih krilaca za menjanje brzine smeštenih na volanu i novog softvera za promenu brzine. Novi menjač reaguje brže na komande vozača čak i u običnom automatskom režimu rada i pruža pristup snazi motora koja je najpovoljnija. Udruženi efekti unapređene transmisije i povećanog obrtnog momenta doveli su do toga da novi Legend postiže ubrzanje od 0 do 100 km/h za 7,1 sekundu, odnosno 0,2 sekunde brže nego ranije. Potrošnja goriva i emsija CO2 su takođe smanjeni u odnosu na prethodnu verziju modela.

Restilizovana Honda Legend

U središtu koncepta novog Legend-a nalazi se oprema kabine usmerena ka smanjenju napora prilikom vožnje u najrazličitijim uslovima. Ovaj automobil opremljen je čitavim nizom NVH (Noise, Vibration and Harshness – Buka, vibracije i udarci) tehnologija. Najnapredniji među njima je Aktivni sistem smanjenja buke (Active Noise Cancellation system - ANC), koji smanjuje buku niske frekvencije, emitujući suprotne zvučne talase putem ’Bose’ muzičkog sistema. Potpuno nova u ovom modelu je i podloga povećanih svojstava prigušenja buke, a koja je istovremeno lakša od uobičajene. Akustički vetrobran i unapređeni silen blokovi doprinose još većem komforu i udobnosti.

Bezbednost je jedna od najbitnijih odlika Legend-a, a skupu bezbednosne opreme koji je i do sada bio upečatljiv dodati su i aktivni nasloni za glavu. Novi nasloni za glavu su po principu rada slični onima koji se mogu naći kod modela Civic i Accord, a upotpunjeni su i sistemom ACE (Inženjering napredne kompatibilnosti - Advanced Compatibility Engineering) koji je korišćen u izradi strukture karoserije. Na pojedinim tržištima je kao opcioni deo opreme u ponudi Adatpibilni tempomat (Adaptive Cruise Control) i sistem CMBS (Collision Mitigation Braking System – Sistem kočenja za izbegavanje sudara) koji koristi radar milimetarskog opsega sa ciljem otkrivanja i smanjenja rizika od sudara. Šasiji Legend-a je takođe posvećena pažnja u cilju poboljšanja njegovog neverovatno stabilnog, a u isto vreme i živahnog držanja na putu. Iako napredni sistem pojačane stabilnosti sa pogonom na svim točkovima (SH-AWD - Super Handling – all Wheel Drive) nije pretpreo nikakve promene, sistem oslanjanja je poboljšan kako bi se postigla udobnija vožnja i bolje upravljanje. Legend, koji je i do sada bio bogato opremljen, u novoj verziji je dobio još nekoliko dodataka. Putnici sada mogu uživati na zadnjim sedištima sa grejačima, dok je ’Bose’ muzički sistem sada opremljen i USB priključkom, za lako priključivanje iPod-a. Delta Automoto PR

Hennessey HPE700 - Corvette ZR-1u odelu Camara

Hennessey HPE700 - Corvette ZR-1u odelu Camara

Već puno puta se pokazalo da "genetski inženjering" ne daje sjajne rezultate u auto indusrtiji. Ali, kada spojite ono najbolje iz Corvette ZR-1 sa "ljutim" dizajnom Chevrolet Camara, rezultat ne može biti nikako loš. Kompanija Hennessey Performance Engineering odlučila se na jedinstven "genetski" mix, čiji proizvod upravo gledamo...
Grand Motors - Fordov sajt u novom ruhu

Grand Motors - Fordov sajt u novom ruhu

Od 12. januara Grand Motors, generalni uvoznik Fordovih vozila, ima nove, sadržajno potpunije, a grafički modernije stranice na Internetu. Promenjen je i domen – sada se sve informacije o Fordu u Srbiji mogu pročitati na „adresi“ www.ford.rs.
Nova Mercedes-Benz E-Klasa - Bezbedna, udobna, efikasna

Nova Mercedes-Benz E-Klasa - Bezbedna, udobna, efikasna

Bezbedna, udobna, efikasna - Nova Mercedes-Benz E-Klasa šalje pozitivne signale za automobilsku 2009 godinu na NAIAS, Salonu Automobila u Detroitu. Nova zvezda luksuznog segmetna vozila prikazana je veče pred otvaranje NAIAS 2009 - kao deo Novogodišnjeg prijema Mercedes-Benz u Detroitu,gde je Dr. Dieter Zetsche, CEO Daimlera, pred više od 650 novinara iz celog sveta, predstavio poslednju verziju uspešne, luksuzne limuzine...
Chevrolet Spark - Premijera na sajmu automobila u Ženevi

Chevrolet Spark - Premijera na sajmu automobila u Ženevi

Chevrolet Spark biće premijerno predstavljen javnosti na Ženevskom sajmu automobila u martu 2009. godine. Ovaj potpuno novi model iz A-segmenta naći će se na evropskom tržištu početkom 2010. Spark će se takođe naći i u Chevrolet-ovom portfoliju u Sjedinjenim Državama u poslednjem kvartalu 2011...
BMW 116d - Najekonomičniji “Bavarac”

BMW 116d - Najekonomičniji “Bavarac”

Bez prevelike pompe BMW predstavlja svoj naekonomičniji i najekološkiji model, BMW 116d. Pod haubom se krije 1.6-litarski dizel agregat iz modela Mini Coopr D, koji razvija 116 KS pri 4 000 o/min i obrtni moment od 260 Nm pri 1 750 o/min...
Sajam automobila u Detoritu - Otkriven Subaru Legacy Concept

Sajam automobila u Detoritu - Otkriven Subaru Legacy Concept

Japanska kompanija Subaru, na svom štandu na sajmu automobila u Detroitu, javnosti je otkrila koncept četvorovratnog sedana kojim najavljuje novu generaciju modela sa oznakom Legacy. Wallpaper atraktivnog modela možete pogledati u galeriji Automagazin portala ili jednostavnim klikom na LINK...
Nissan GT-R Spec V je otkriven!

Nissan GT-R Spec V je otkriven!

Poslednjih nekoliko meseci kompanije Porsche i Nissan "ukrstile su koplja" na stazi Nürburgring. Ko je brži? Nissan ponovo zadaje težak udarac sa "nabildovanom" verzijom modela GT-R, sa oznakom Nissan GT-R Spec V. Snaga ista, kriva obrtnog momenta daleko bolja, a masa radikalno smanjena...
Kia Soulster - Novi koncept konačno otkriven

Kia Soulster - Novi koncept konačno otkriven

Južnokorejska kompanija Kia, na dolazak svog novog koncepta postavljenog na bazi modela Soul, pripremila nas je predstavljanjem fotografija samo prednjeg dela automobila. Ovoga puta stižu nam prve fotografije koncepta Soulster u celini...
Vladan Petrović o Seat Ibizi 1.6 16V

Vladan Petrović o Seat Ibizi 1.6 16V

Novu generaciju modela Seat Ibiza, ekskluzivno za Automagazin portal, testirao je aktuelni reli šampion Srbije, Vladan Petrović. Prenosimo Vam najznačajnije utiske šestostrukog državnog reli šampiona...
Rally Croatia 2024 - Sebastien Ogier
Slika nedelje