Najnovije vesti iz auto industrije
Uručena glavna nagrada OMV nagradne igre
Objavljeno: 24.02.2009.
Zimsko izdanje OMV nagradne igre „Igraj i osvoji!“ završeno je uručenjem glavnih nagrada dobitnicma na benzinskoj stanici Metro u Beogradu na novom novosadskom putu. Dojčinu Stojanoviću iz Sivca kod Sombora i Nikoli Trmčiću iz Beograda nagrade je uručio direktor marketinga u OMV Srbija Tomislav Erceg...
OMV, vodeća energetska grupacija u evropskom pojasu rasta, pokrenula je 1. novembra u Srbiji ovu nagradnu igru tokom koje je u znak zahvalnosti vernim mušterijama podelila više od 1300 nagrada.
Dojčin Stojanović iz Sivca kod Sombora dobitnik je glavne nagrade Škode Superb. Dobitnički kupon je izvučen među 200.000 kupona skupljenih tokom trajanja igre. Dojčin, pravoslavni sveštenik koji se nedavno sa porodicom doselio u Sivac ističe da mu je automobil baš bio neophodan, jer zbog svog posla dosta putuje.
Ovom prilikom je uručena i glavna nagrada trećeg redovnog kola nagradne igre automobil Škoda Fabia koju je dobio 27-godišnji Nikola Trmčić iz Beograda. Krstarenje Nilom za dve osobe dobio je Vladimir Knežević takođe iz Beograda.
Tokom tri meseca koliko je trajala igra učesnici u nagradnoj igri imali su priliku da osvoje i po pet litara kvalitetnog OMV motornog ulja, bonove za gorivo, vaučere za pranje automobila, kao i majice i kačkete brendirane sa OMV logom. U igri je mogao da učestvuje svaki potrošač na OMV benzinskim stanicama ako bi na kuponu sakupio ukupno pet pečata. Pečat bi se dobijao prilikom kupovine najmanje 15 litara bilo kog goriva sipanog u putničko vozilo ili 55 litara goriva sipanog u kamione na nekoj od OMV benzinskih stanica.
OMV PR
Konačno. Ferrari nas je konačno počastio serijom fotografija svog ultrabrutalnog supersportskog modela. Ferrari 599XX je nastavak projekta programa Ferrari FXX, kojim Ferrari želi da integriše tehnologiju iz Formule 1 u serijske automobile. Wallpaper možete pogledati u galeriji Automagazin portala, ili klikom na
LINK..
Kompanija Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora je 25. aprila 2009.godine na Trgu Nikole Pašića na Manifestaciji „Beograde samo kaži DA“ izložila svoja vozila. Kolektivno venčanje okupilo je 40 parova i veliki broj Beograđana koji su prisustvovali ovom svečanom događaju. Posetioci, kao i svi mladenci koju su javno rekli DA, mogli su da uživaju u Mercedes-Benz vozilima...
Francuska kompanija Peugeot, na sajmu automobila u Šangaju, predstavlja koncept gradskog trotočkaša sa imenom RD. Ovaj koncept automobil, koji kombinuje karakteristike skutera sa tri točka i klasičnog automobila, namenjen je korišćenju u megalopolisu budućnosti. Fotografije za Vaš desktop možete pogledati klikom na
LINK...
Pre samo jedan dan internetom su prostrujale prve nezvanične "fotografije" nove generacije modela Renault Clio. Predstavljene skice već su registrovane u agendi evropskog zavoda za patente, pa možemo slobodno reći da je pred nama finalni izgled automobila...
Nove špijunske fotografije dolaze nam iz Nemačke. Glavni "glumac" je Audi A5 Sportback, koji će javnosti biti predstavljen u septembru tekuće godine, na sajmu automobila u Frankfurtu...
U bitku za titulu kralja Nürburgringa uključio se neočekivani "igrač", Porsche 911 GT3. Atmosferski Porsche GT3 na dugom Nürburgringu, svojim rezultatom opasno se približio najbržim turbo monstrumima...
Danas je u Kragujevcu održano svečano otvaranje novog prodajnog i servisnog centra Toyote. Salon se nalazi u Hali Jezero, i objekat ispunjava standarde kvaliteta koje propisuje Toyota. Na površini od 200 m2 izlagaće se šest modela iz Toyotine ponude. Konferenciji su prisustvovali predstavnici preduzeća Sanel - Toyotinog ovlašćenog partnera za grad Kragujevac i region Šumadije, predstavnici Toyota Srbije i Kliničkog centra u Kragujevcu...
I francuski koncern PSA, koji udružuje marke Peugeot i Citroen, objavio je poslovne rezultate za prvi kvartal 2009. godine. Koncern je objavio da je prodaja novih automobila PSA grupacije, ove godine pala za 23,5%, na 619.000 primeraka...
Italijanska kompanija Fiat, u prvom tromesečju 2009. godine, zabeležila je gubitak 410 miliona Eura. Ovo je prvi gubitak torinskog proizvođača u prvom tromesečju od 2004. godine. Ukupan prihod kompanije pao je za 25%, na 11,27 miliardi Eura, a čist dug kompanije od kraja 2008. godine porastao je sa 5,9 na 6,6 milijardi Eura...