Subaru uspešno završio 2008. godinu
U prošloj 2008. godini Subaru je na najvažnijim svetskim tržištima prodao više vozila nego prethodne 2007. zahvaljujući odličnim efektima novih modela Impreze i Forestera, bez obzira na globalnu krizu koja je nastupila krajem jeseni.
Na veoma konkurentnom tržištu SAD sa 188.000 vozila Subaru je jedini ozbiljan svetski proizvođač koji je imao porast prodaje u 2008. godini. Bolja prodaja u odnosu na prethodnu godinu zabeležena je i na tržištima Srbije, Rusije, Kanade, Australije, Kine itd. U Japanu je takođe zabeležen porast prodaje i to u segmentu putničkih automobila. I pored dobrih rezultata, kao odgovor na globalnu ekonomsku krizu, Fudži Hevi Indastris koja proizvodi automobile Subaru planira smanjenje obima proizvodnje u 2009. godini. U glavnoj fabrici u Japanu gde se proizvode tzv. mini vozila, radiće se u dve umesto dosadašnje tri smene, a svi proizvodni kapaciteti u gradu Gunma radili su u februaru jedan dan manje.
U odnosu na prethodni plan, broj vozila za domaće tržište biće manji za 22.000 vozila, a za tržišta van Japana očekuje se smanjenje proizvodnje za 39.000 automobila. Ipak, Subaru neće odustati od daljeg razvoja. Zajednički projekat sa Tojotom na proizvodnji kompaktnog sportskog vozila nastaviće se bez ikakvih zastoja, a ove godine će krenuti u proizvodnju i potpuno redizajnirani model Legasi čiji je koncept pete generacije prikazan na upravo završenom salonu automobila u Detroitu. Subaru Srbija PR