Najnovije vesti iz auto industrije
Vladan Petrović na proslavi 25-godišnjice modela Pajero
Objavljeno: 11.10.2008.
Mitsubishi i reli neraskidivo su povezani decenijama, pa je pojavljivanje aktuelnog reli šampiona Srbije na manifestaciji Velauta imalo poseban značaj. Na proslavi 25-godišnice modela Mitsubishi Pajero pojavio se i šestostruki i aktuelni reli šampion naše zemlje, Vladan Petrović, a mi Vam ekskluzivno prenosimo njegove najznačajnije utiske...
"Mitsubishi je jako dugu reli sportu, a o kvalitetnom japanskom pristupu i ozbiljnosti dovoljno govore uspesi u Svetskom Reli Šampionatu i na reliju Pariz-Dakar. Upravo zbog toga za mene je uvek veliki izazov da se sednam za volan off-road modela iz Mitsubishijeve game, i zato sam ovde. Što se tiče organizacije proslave 25-godišnjice modela Pajero, Velauto zaslužuje sve pohvale." - istakao je Petrović.
"Što se tiče terenskih sposobnosti modela koje smo probali, poredao bi ih na sledeći način: L200, Pajero kratki, Pajero dugački. Model L200 jeste pick-up, ali ima odlična rešenja na vešanju i u transmisiji. Iako na neravninama, prilikom brže vožnje, kruta zadnja osovina neprijatno poskakuje i L200 se ljulja, u off-road uslovima ovaj model veoma lako podnosi grubosti. Kod ovog automobila dovoljno je da samo jedan točak ima dobar kontakt sa podlogom i nema zaustavljanja."
"Kod kratkog Pajera pohvalio bih agilnost i spretnost na ograničenom prostoru. Kod extremnog kosog nagiba pokazao se kao veoma siguran. Isto važi za prelazak preko manjih neravnina. Uz sve to, automobil poseduje nepredno i robusno vešanje i obezbeđuje visoku udobnost i u off-road vožnji. Kod kratkog Pajera odlično se pokazao i volan, koji je daleko direktniji i precizniji od onog u L200." - zaključuje Petrović.

"Pravo uživanje u vožnji priuštio nam je dugački Pajero. Vešanje je fantastično podešeno, a automobil pruža puno udobnosti, ali bez prevelikih naginjanja ili ljuljanja karoserije. Pogon na sve točkove je odlično uparen sa automatskim menjačem i dizelskim obrtnim momentom. Izbor pogona na dva točka (samo zadnja osovina), na sva 4 točka u visokom modu, zatim pogon na sve točkove u visokom modu ali sa blokadom srednjeg difrencijala i pogon na sva 4 točka sa "reduktorom", vrši se uz pomoć kratke ručice smeštene uz ručicu menjača. Ipak, treba biti oprezan na velikim usponima, jer njegova velika masa ponekad nas opominlje da ne pokušavamo pobediti fiziku. Ovo je automobil koji objedinjuje visoku udobnost i komfor u vožnji na otvorenom putu, ali i pristojne terenske sposobnosti."
Goran Sarić - Automagazin
Sledeći član u SUV porodici Audija zvaće se Audi Q3, koji nam dolazi za dve godine. Sve je počelo sa grandioznim modelom Audi Q7, zatim je usledio Audi Q5, a sledeći Audijev SUV biće model Q3, koji će "koplja ukrstiti" sa modelom BMW X1, koji će svetlost dana ugledati veoma brzo...
Lexus IS, sa oznakom F, u Japanu je počeo da se prodaje krajem 2007. godine, i od tada nije preživeo nikakva unapređenja. Prema najnovijim informacijama, to bi se uskoro moglo promeniti, dolaskom nove verzije, sa dodatkom Evolution u imenu...
Za prva tri meseca ove godine, operativni profit kompanije Volkswagen smanjen je zaviše od tri četvrtine, na ukupnih 312 miliona Eura. Najveći evropski proizvođač automobila očekuje isti rend i u predstojećem periodu...
Četiri finansijska investitora u pregovoriuma su sa kompanijom General Motors, koji prema navodima dobro obaveštenih izvora, žele udeo u nemačkoj kompaniji Opel. Agencija Reuters tvrdi da se radi o direktnoj investiciji od pola milijarde Eura...
Po statističkim podacim ugledne analitičke kuće JATO Dynamics, Ford Fiesta je u martu zauzela vodeću poziciju na listi 10 najprodavanijih modela na najznačajnijim tržištima u Evropi. Time je okončana višegodišnja apsolutna dominacija Volkswagenovog hit modela Golf...
Nemačka automobilska kompanija Volkswagen, u utorak je objavila informaciju da je u martu mesecu tekuće godine u Kini prodala 9 procenata više automobila nego u istom mesecu prethodne godine...
U okviru servisne akcije Hyundai Auto Beograda ’’Sa originalnim delovima do besplatnog servisa’’ izvučeni su prvi dobitnici nagrada za najstarije i najmlađe vozilo čiji vlasnici koriste servisne usluge Hyundaja ili kupuju originalne rezervne delove...
I najbrža Škoda Octavia, kao i njen terenski "brat", model Octavia Scout, dočekali su modernizaciju. Octavia RS je znatno "smršala", konkretno 20 kilograma bezinska i 15 kilograma dizel verzija. Pored toga, izmenjena je aerodinamika, poboljšane su vozne osobine, a potrošnja i emisija štetnih materija znatno su smanjeni. Škoda Octavia Scout dobila je izmenjen dizajne prednjeg dela i nove zadnje svetlosne grupe...
Nova Insignia ecoFLEX pruža istinski užitak u vožnji uz nisku emisiju izduvnih gasova po pristupačnoj ceni. Uz emisiju ugljen-dioksida od samo 136 grama i potrošnjom od 5.2 l/100 km u MVEG/NEDC ciklusu, obeležje Insignije ecoFLEX je snažan turbodizel motor zapremine 2 litre i snage 118 kW/160 KS i maksimum od 380 Nm obrtnog momenta uz „overboost“...