AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Ljetopis Automotive na Jadranskom Sajmu Automobila

Ljetopis Automotive na Jadranskom Sajmu Automobila

Ljetopis Automotive, na 11. Jadranskom sajmu automobila, koji se održava u Budvi od 8. do 12. oktobra 2008 godine, predstavlja brendove Mercedes-Benz, Chrysler, Jeep i Dodge. Na oplemenjenom prostoru, predstavljeno je ukupno devet modela putničkog programa Mercedes-Benz, i šest modela brendova Chrysler Jeep Dodge...

Ljetopis Automotive na Jadranskom Sajmu Automobila

U nameri da posetiocima ovogodišnjeg sajma približi najnovije trendove i modele koji su se tek pojavili na svetskom tržištu automobila, Ljetopis Automotive predstavlja ekskluzivno, nekoliko premijera: Nova generacija Mercedes-Benz A-Klasa, Nova generacija Mercedes-Benz B-Klasa, Nova generacija Mercedes-Benz M-Klasa, najnoviji model iz Mercedes-Benz porodice SUV: Nova Mercedes-Benz GLK-Klasa. Pored četiri premijere iz Mercedesovog putničkog programa, po prvi put na tržištu Crne Gore, na centralnom delu izložbenog prostora, prikazan je i Maybach 57 S. Ljetopis Automotive sa velikim zadovoljstvom predstavlja mnoštvo modela iz putničkog programa Mercedes-Benz: Nova generacija Mercedes-Benz A-Klasa, odraz životnog stila za 21.vek - za osobu koja je odlučna u svojim zahtevima, koja zahteva atraktivno, lepo i udobno u svakom trenutku, koja brine o svom okruženju i svojoj bezbednosti. Sa novim sistemima, kao što je i Park Assist, nova Generacija A-Klasa, predstavlja vrhunac inženjerske umetnosti kojom je izbrisana nepremostivost pri izboru vozila: finkcionalnost ili emocije. Sada je sve obojeno u jednu sliku pouzdanosti i estetskog zadovoljstva.

Ljetopis Automotive na Jadranskom Sajmu Automobila

Odmah nakon završenog Salona Automobila u Parizu, na kojem je ponovljena premijera nove Mercedes-Benz GLK-Klase, Ljetopis Automotive sa ponosom svim posetiocima predstavlja najnoviji Mercedesov kompaktni SUV model. Smelost forme novog modela predstavlja odraz praktičnosti i zapanjujuće jasan, poseban izbor snage i snažnog karaktera, kojim novi model ima sve što je potrebno za nove standarde u klasi kompaktnih SUV vozila, koje su potrebne da bi se savladao svaki način vožnje i profili puta - kako na asfaltu, tako pri terenskoj vožnji. Ispunjena autentičnim karakterom, nova GLK-Klasa je tu da zavlada svetskim segmentom kompaktnih SUV vozila. Ipak, nije samo karakterističan izražen dizajn i atraktivna kompaktna forma ono što ovo vozilo izdvaja od konkurencije. Upravo spoj, ranije smatranih kontradiktornosti, uz vrhunsku dinamiku u vožnji i izuzetna bezbednost zajedno sa neuporedivom udobnošću koja je rezultat AGILITY CONTROL suspenzije (kontroli prilagodljivog oslanjanja). U međuvremenu, varijabilni 4MATIC - pogon na sve točkove, udružen sa silama poslednjih elektronskih sistema upotpunjuju on-road performanse i fantastičnu off-road prilagodljivost. Upravo je ovakva kombinacija ono što omogućava da GLK ostvari najnevjerovatnije zahteve i opravdanje koje mu u imenu daje slovo `G`, kao podsećanje na prauzorni Mercedesov terenac G-Klasu.

Ljetopis Automotive na Jadranskom Sajmu Automobila

Nova generacija Mercedes-Benz M-Klasa je trendseter među današnjim SUV vozilima. Ona sa lakoćom održava poseban status kroz karakterističnu dinamiku pri vožnji, dizajn, spojem snažnih preformansi kako pri vožnji na asfaltu, tako pri terenskoj, zahtevnoj vožnji. M-Klasa podrazumeva široku lepezu bezbednosnih sistema koji ne mogu da se porede ni sa jednim drugim vozilom iz ovog segmenta. Kupci su itekako potvrdili zadovoljstvo ovim modelom. Od aprila 2005. godine, kada je prikazana druga generacija ovog modela, oko 300,000 vozila je isporučeno klijentima širom sveta. Sa ovakvim rezultatom porodaje, ovaj vrhunski terenac ostaje najuspešnije vozilo, u ovom, još uvek, rastućem tržišnom segmentu. Mercedes-Benz je značajno unapredio novu generaciju M-Klase, dodavši joj svežu promenu u dizajnu, još više utvrdivši kvalitet uz još veću ponudu opreme i dodataka. Sada, ovo vrhunsko terensko vozilo izgleda još snažnije sa izraženim karakterom sportskog dinamičkog, ostavljajući utisak snažanog karaktera i prisustva.

Ljetopis Automotive na Jadranskom Sajmu Automobila

Vozilo sa stilom i vodećom funkcionalnošću za kojim se svako okreće; izobilje prostora i udobnosti i izuzetna bezbednost čine da Mercedes-Benz S-Klasa bude pravi primer koji odgovara na sve ove zahteve. S-Klasa je nagrađena mnogobrojnim priznanjima širom sveta, ali najvažniji kriterijum su postavili njeni korisnici. Od početka prodaje, S-Klasa je utvrdila vodeću poziciju u svetskoj prodaji vozila iz luksuznog segmenta. Maybach 57 s - vozilo za strastvene ljubitelje posebnosti, stila, moći i prestiža. Ručno izrađena do poslednjeg detalja, svaka limuzina je jedinstvena i omogućava vlasnicima da uživaju u ispunjenju najekskluzivnijih zahteva. Kao što je to bilo oduvek kod Majbaha, zahtev kupca je mera za sve. Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora PR

Novi Renault Clio - Dizajn poznat pre vremena

Novi Renault Clio - Dizajn poznat pre vremena

Pre samo jedan dan internetom su prostrujale prve nezvanične "fotografije" nove generacije modela Renault Clio. Predstavljene skice već su registrovane u agendi evropskog zavoda za patente, pa možemo slobodno reći da je pred nama finalni izgled automobila...
Porsche GT3 na Nürburgringu: vreme 7:40

Porsche GT3 na Nürburgringu: vreme 7:40

U bitku za titulu kralja Nürburgringa uključio se neočekivani "igrač", Porsche 911 GT3. Atmosferski Porsche GT3 na dugom Nürburgringu, svojim rezultatom opasno se približio najbržim turbo monstrumima...
Toyota otvorila novi prodajni i servisni centar u Kragujevcu

Toyota otvorila novi prodajni i servisni centar u Kragujevcu

Danas je u Kragujevcu održano svečano otvaranje novog prodajnog i servisnog centra Toyote. Salon se nalazi u Hali Jezero, i objekat ispunjava standarde kvaliteta koje propisuje Toyota. Na površini od 200 m2 izlagaće se šest modela iz Toyotine ponude. Konferenciji su prisustvovali predstavnici preduzeća Sanel - Toyotinog ovlašćenog partnera za grad Kragujevac i region Šumadije, predstavnici Toyota Srbije i Kliničkog centra u Kragujevcu...
PSA koncern - pad prodaje u prvom kvartalu za 25%

PSA koncern - pad prodaje u prvom kvartalu za 25%

I francuski koncern PSA, koji udružuje marke Peugeot i Citroen, objavio je poslovne rezultate za prvi kvartal 2009. godine. Koncern je objavio da je prodaja novih automobila PSA grupacije, ove godine pala za 23,5%, na 619.000 primeraka...
Fiat - gubitak u prvom kvartalu 410 miliona Eura

Fiat - gubitak u prvom kvartalu 410 miliona Eura

Italijanska kompanija Fiat, u prvom tromesečju 2009. godine, zabeležila je gubitak 410 miliona Eura. Ovo je prvi gubitak torinskog proizvođača u prvom tromesečju od 2004. godine. Ukupan prihod kompanije pao je za 25%, na 11,27 miliardi Eura, a čist dug kompanije od kraja 2008. godine porastao je sa 5,9 na 6,6 milijardi Eura...
Mercedes-Benz CL 500 Anniversary Edition

Mercedes-Benz CL 500 Anniversary Edition

Posebnom ekskluzivnom edicijom modela CL Coupe, Mercedes-Benz ove godine proslavlja stoti rođendan svoje trokrake zvezde i Benz amblema. Mercedes-Benz CL 500 Anniversary Edition krasi novi atraktivni AMG paket, koža top klase, crni piano lak i amblemi na centralnoj konzoli...
Buick Business Concept

Buick Business Concept

Na sajmu automobila u Šangaju, kompanija General Motors, pod markom Buick, predstavila je studiju luksuznog menadžerskog automobila sa MPV karoserijom. U blago izmenjenom obliku, novi model bi mogao dobiti zeleno svetslo za serijsku proizvodnju...
Toyota Hilux BEV (2026)
Slika nedelje