AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Toyota Srbija uspela: Za Ondekoza u Beogradu !

Toyota Srbija uspela: Za Ondekoza u Beogradu !

Povodom koncerta čuvene japanske trupe "Za Ondekoza", juče je u Beogradskoj Areni održana press konferencija kojoj su prisustvovali direktor kompanije Toyota Srbija, Slobodan Radoičić i direktor "Arene Beograd", organizatora ovog koncerta, Đorđe Milutinović. Podsetimo, Za Ondekoza bubnjari 12. februara u Sava Centru predstaviće perkusionističko taiko umeće i svoj način života i filozofiju, sažetu pod geslom: trčati, svirati i planeti na Zemlji...

Toyota Srbija uspela: Za Ondekoza u Beogradu !

Gospodin Slobodan Radoičić, direktor kompanije Toyota Srbija, izrazio je zadovoljstvo, ali i spremnost za dalje angažovanje japanske kompanije na polju društvene odgovornosti: "Zadovoljstvo nam je što smo uspeli da, posle dve godine pregovora, u Srbiji predstavilo svetski slavno ime, grupu Za Ondekoza, koja simbolizuje japansku kulturu i način razmišljanja. Toyota Srbija će nastaviti sve aktivnosti na polju društvene odgovornosti, jer mi smo praktično deo japana u Srbiji, a kompanija Toyota izuzetno veliku pažnju posvećuje upravo polju društvene odgovornosti."

Toyota Srbija uspela: Za Ondekoza u Beogradu !

Organizator koncerta grupe Za Ondekoza je Beogradska Arena. Gospodin Đorđe Milutinović, dorektor Beogradske Arene, istakao je veliku ulogu kompanije Toyota Srbija u ovom projektu: "Da se Toyota Srbija nije angažovala, ova svetski slavna grupa sigurno ne bi nastupila u našoj zemlji. Koncert Za Ondekoza biće održan u Sava Centru, 12. februara i siguran sam da će to biti velika atrakcija za sve one koji cene i shvataju japansku kulturu i način razmišljanja."

Toyota Srbija uspela: Za Ondekoza u Beogradu !

Za Ondekoza bubnjari 12. februara u Sava centru predstaviće perkusionističko taiko umeće kao i svoj način života i filozofiju, sažetu pod geslom: trčati, svirati i plesati na Zemlji. Reč taiko na japanskom znači veliki bubanj. Njihovo učenje navodi da su trčanje i muzika jedno. Izražena duhovnost i energija kojom zrače i koju prenose svojom muzikom, čini razumljivom i pristupačnom na prvi pogled toliko različitu tradiciju i kuLturu Dalekog Istoka, svakome ko je jednom poslušao bubnjare ZA ONDEKOZE. Instrumenti na kojima sviraju su tradicionalni japanski - nekoliko vrsta taiko bubnjeva (uključujući 400 kg težak veliki bubanj), Shakuhachi (flauta od bambusa), kao i različite udaraljke i zvona. Tradicija taiko izvođenja započelo je u VIII veku u Japanu, a Za Ondekoza je tradiciju i istoriju spojila sa temama modernog društva, u smislu isticanja jedinstva duhovnosti i materije, i nužnosti čovekovog povratka prirodi sa jedne, i otvorenosti prema uticajima onoga što povezanost sveta danas pruža, sa druge strane. Trupu je 1969. osnovao Tagayasu Den na japanskom ostrvu Sado, i njeni su članovi od samog početka živeli i trenirali zajedno i stvorili revolucionaran i jedinstven šou u svetu, koristeći kao osnovu taiko bubnjeve. Revolucionaran je po povezivanju tri aktivnosti – trčanja, sviranja bubnja i plesa, u tzv. maratonskim performansima.

Toyota Srbija uspela: Za Ondekoza u Beogradu !

Svetski debi, nakon godina vežbanja i definisanja ciljeva i misije, trupa je održala 1975., kada su se članovi, nakon trčanja u okviru Bostonskog maratona, popeli na pozornicu i neverovatnom energijom zasvirali bunjeve. Takvi performansi su stvorili ideju o tvz. maratonskim turnejama. Prva je započela 1990., završila se posle tri godine, 355 predstava i 14910 pretrčanih kilometara. Prva turneja po rodnom Japanu započela je 2001., u spomen na preminulog osnivača Tagayasu Dena. Njegovi učenici i sledbenici protrčali su 600 kilometara, od Sado ostrva do planine Fuji, na čije se obronke preselilo sedište trupe. ZA ONDEKOZA su već nastupili na otvaranju olimpijskih igara u Naganu 1998., originalost su dodavali revijama Christiana Diora, a sarađivali su sa brojnim umetnicima i orkestrima. Prateći izazov ZA ONDEKOZE je Daleko putovanje kroz čitavu Kinu za koje je spektakularan kraj najavljen na Olimpijadi koja će se ove godine održati u Pekingu. Goran Sarić - Automagazin

Audi Q3 oficijalno potvrđen - stiže 2011. godine

Audi Q3 oficijalno potvrđen - stiže 2011. godine

Sledeći član u SUV porodici Audija zvaće se Audi Q3, koji nam dolazi za dve godine. Sve je počelo sa grandioznim modelom Audi Q7, zatim je usledio Audi Q5, a sledeći Audijev SUV biće model Q3, koji će "koplja ukrstiti" sa modelom BMW X1, koji će svetlost dana ugledati veoma brzo...
Lexus IS F Evolution: više snage, manje kilograma

Lexus IS F Evolution: više snage, manje kilograma

Lexus IS, sa oznakom F, u Japanu je počeo da se prodaje krajem 2007. godine, i od tada nije preživeo nikakva unapređenja. Prema najnovijim informacijama, to bi se uskoro moglo promeniti, dolaskom nove verzije, sa dodatkom Evolution u imenu...
Volkswagen - pad profita za 76%!

Volkswagen - pad profita za 76%!

Za prva tri meseca ove godine, operativni profit kompanije Volkswagen smanjen je zaviše od tri četvrtine, na ukupnih 312 miliona Eura. Najveći evropski proizvođač automobila očekuje isti rend i u predstojećem periodu...
Za Opel zainteresovana četiri investitora

Za Opel zainteresovana četiri investitora

Četiri finansijska investitora u pregovoriuma su sa kompanijom General Motors, koji prema navodima dobro obaveštenih izvora, žele udeo u nemačkoj kompaniji Opel. Agencija Reuters tvrdi da se radi o direktnoj investiciji od pola milijarde Eura...
Ford Fiesta najtraženiji automobil u Evropi !

Ford Fiesta najtraženiji automobil u Evropi !

Po statističkim podacim ugledne analitičke kuće JATO Dynamics, Ford Fiesta je u martu zauzela vodeću poziciju na listi 10 najprodavanijih modela na najznačajnijim tržištima u Evropi. Time je okončana višegodišnja apsolutna dominacija Volkswagenovog hit modela Golf...
Volkswagen beleži rast prodaje u Kini

Volkswagen beleži rast prodaje u Kini

Nemačka automobilska kompanija Volkswagen, u utorak je objavila informaciju da je u martu mesecu tekuće godine u Kini prodala 9 procenata više automobila nego u istom mesecu prethodne godine...
Škoda Octavia RS i Škoda Octavia Scout: facelift

Škoda Octavia RS i Škoda Octavia Scout: facelift

I najbrža Škoda Octavia, kao i njen terenski "brat", model Octavia Scout, dočekali su modernizaciju. Octavia RS je znatno "smršala", konkretno 20 kilograma bezinska i 15 kilograma dizel verzija. Pored toga, izmenjena je aerodinamika, poboljšane su vozne osobine, a potrošnja i emisija štetnih materija znatno su smanjeni. Škoda Octavia Scout dobila je izmenjen dizajne prednjeg dela i nove zadnje svetlosne grupe...
Renault Twingo E-Tech electric (2026)
Slika nedelje