Najnovije vesti iz auto industrije
Brabus G V12 S Biturbo: 700 konja za G-Wagen
Objavljeno: 22.02.2009.
Mercedes-Benz G ove godine slavi 30 godina od početka proizvodnje. Kompanija Brabus, koja važi za specijalistu tjuninga modela sa trokrakom zvezdom na masci, u Ženevi će predstaviti svoj rođendanski poklon...
Brabus G V12 S Biturbo nije samo izmenjen serijski model, već po svojm karakteristikama predstavlja potpuno nov model, što nam otkriva i njegovo ime. Pod haubu modela G klase instaliran je V12 agregat sa dva turbo-punjača, zaprmeine 6,3 litra. Ovaj agregat svoje mesto pronašao je i u serijskom modelu S 600, gde njegova zapremina iznosi 6,3 litra. Posle zahvata firme Brabus, snaga motora povećana je na velikih 700 KS pri 5.100 o/min, a obrtni moment povećan je sa 830 na 1320 Nm pri 2.100 o/min. Obrtni moment je elektronski ograničen na 1100 Nm.

Snaga dvanaestocilindričnog agregata prenosi se preko petostepenog automatskom menjača i stalnog pogona na sve točkove. Brabus V12 S Biturbo iz mesta do 100 km/h ubrzava za samo 4,3 sekunde, i na kolena će baciti mnoge supersportske modele. Maksimalna brzina elektronski je ograničena na 240 km/h, a u slučaju isključivanja elektronskog ogrančenja, G-Wagen može dostići i brzinu od 260 km/h. I pored zahvata na motoru, Brabus ispunjava ekološku normu Euro IV.

I spoljašnjost Brabusovog dela radikalno je izmenjena. Izmenjeni su prednji branik, instalirana su prednje dnevne LED svetlosne grupe, a velike izmene pretrpeo je i zadnjo branik. Veliku pažnju privlače i veliki završeci izduvnog sistema, koji su izvedeni sa strane, ispred zadnjih točkova. U enterijeru preovladava kvalitetna koža, sportski multifunkcionalni volan. U opremu je uključen multimedijalni sistem sa navigacijom, DVD sistemom, a u naslone za glavu u prednjim sedištima instalirani su LCD displeji, a za putnike pozadi pripremljene su slušalice. Cena modela Brabus G V12 S Biturbo, sa pogonom na sve točkove iznosi 379.000 Eura.
Goran Sarić - Automagazin
Nova Honda Jazz je u Grčkoj proglašena automobilom godine za 2009. od strane žirija sačinjenog od automobilskih novinara. Jazz je sa 114 bodova osvojila prvo mesto, što je 66 bodova ispred njenog najvećeg rivala Škode Superb. Ovim priznanjem je nova Honda Jazz dokazala da mali automobil može biti podignut na viši nivo...
Čelnici kompanije Renault, juče su potvrdili da je u toku razvoj novog kabriolet modela. Automobil će biti razvijen na platformi modela Twingo, a cilj je da Renault sa novim modelom osvoji mlađu ciljnu grupu kupaca...
Vlada Crne Gore, Ministarstvo turizma i zaštite životne sredine i Nacionalna turistička organizacija, u saradnji sa partnerima u turističkom biznisu, realizuje aktivnosti usmerene ka pripremi ovogodišnje letnje turističke sezone...
Ovog, drugog po redu takmičraskog dana, u okviru KAL Šampionata, takmičari su više gledali u nebo nego dešavanja na stazi. Međutim, još jedan utorak sa povoljnim vremeskim uslovima za održavanje trka omogućilo je nove borbe za bodove naših karting amatera. .
Francuska kompanija Citroen, u saradnji sa kompanijom Electric Car Corporation, predstavila je prvi britanski električni automobil koji prima četiri putnika. Osnova automobila je model Citroen C1, koji sa jednim punjenjem baterija može da pređe 100 kilometara...
Koncern General Motors predstavio je aktelizovan i proširen restrukturalizacioni plan. "Novi GM biće manji, više orjentisan na smanjenje potrošnje, a beležiće i manje troškove proizvodnje. Uz sve to, GM dobiće novog većinskog akcionara...
Posle nekoliko meseci neizvesnosti, konačno smo dočekali. Superautomobil Aston Martin One-77 prvi put oficijalno je predstavljen u "serijskom" izgledu na manifestaciji "Concorso d’Eleganza Villa d’Este" u Italiji. Aston Martin One-77 osvojio je nagradu za nejlepši dizajn u kategoriji konceptnih automobila i prototipova, dobivši više od 30 % glasova...
Kompanija Seat u junu mesecu proširiće ponudu motora u svom modelu Ibiza. Pod haubu Ibize stiže novi četvorocilindrični agregat zapremine 1.6 litra, sa oznakom 1.6 TDI CR (Common-Rail). Novi agregat naslediće popularni 1.9 TDI...
Na zvaničnom treningu IDM-a (Međunarodnog nemačkog šampionata) održanom u subotu 25.04.2009.g. Miloš Milovanović zauzeo je 26. mesto od ukupno 42 učesnika u klasi Superbike. Sa najboljim vremenom po krugu 1:43.5 od vodećeg vozača fabričkog KTM-a, nemca Stefana Nebela, delile su ga samo tri sekunde...