AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Restilizovana Honda Legend

Restilizovana Honda Legend

Na moskovskom salonu automobila, Honda je po prvi put u Evropi prikazala restilizovanu Hondu Legend. Unapređeni model daje novi i snažniji karakter vodećem modelu Honde i predstavlja odgovor na reakcije kupaca na prethodnu verziju modela...

Restilizovana Honda Legend

Najupečatljivije su izmene eksterijera Legend-a, jer su restilizovana velika sveta, prednja krila i branici i dodati naplatci prečnika 18 inča u standardnoj verziji. Ispod restilizovane haube, nalazi se jedan od najsnažnijih V6 motora u ovom segmentu sa snagom koja odgovara motoru V8, ali istovremeno i sa mirnoćom rada i potrošnjom goriva koje odgovaraju njegovoj konfiguraciji. • Novi V6 motor radne zapremine 3,7 litara sa povećanim obrtnim momentom, smanjenom emisijom CO2 i potrošnjom goriva • Bolje ubrzanje • Značajne izmene u izgledu • Revidirani automatski menjač sa kraćim odzivom promene brzine, kao i znatno osetljivija krilca za promenu brzine • Povećana absorpcija buke postignuta unapređenjem Aktivnog sistema smanjenja buke (Active Noise Cancellation system)

Restilizovana Honda Legend

Radna zapremina novog motora je povećana za 200 cm3, što daje novom Legend-u značajno veći obrtni momenat pri svakom broju obrtaja. Pored ovog povećanja zapremine, V6 motor je opremljen i sistemom VTEC (Promenljivo tajmiranje ventila i eletronska kontrola podizača - Variable Valve Timing and Lift Electronic Control) i na izduvnim ventilima, što je na prethodnoj verziji bilo učinjeno samo sa usisnim ventilima. Ovo je dovelo do povećanja obrtnog momenta za 20% na srednjem rasponu broja obrtaja. Posledica je povećano osećanje snage motora, kao i poboljšano ubrzanje.

Restilizovana Honda Legend

Pored unapređenog motora, tu je i novi petostepeni menjač koji pruža vozaču mogućnost veće iskorišćenosti i uživanja u pogonskoj jedinici. Novi menjač je opremljen izmenjenom ručicom pravog hoda i omogućava vozaču poboljšanu kontrolu nad izborom stepena prenosa, uz pomoć unapređenih krilaca za menjanje brzine smeštenih na volanu i novog softvera za promenu brzine. Novi menjač reaguje brže na komande vozača čak i u običnom automatskom režimu rada i pruža pristup snazi motora koja je najpovoljnija. Udruženi efekti unapređene transmisije i povećanog obrtnog momenta doveli su do toga da novi Legend postiže ubrzanje od 0 do 100 km/h za 7,1 sekundu, odnosno 0,2 sekunde brže nego ranije. Potrošnja goriva i emsija CO2 su takođe smanjeni u odnosu na prethodnu verziju modela.

Restilizovana Honda Legend

U središtu koncepta novog Legend-a nalazi se oprema kabine usmerena ka smanjenju napora prilikom vožnje u najrazličitijim uslovima. Ovaj automobil opremljen je čitavim nizom NVH (Noise, Vibration and Harshness – Buka, vibracije i udarci) tehnologija. Najnapredniji među njima je Aktivni sistem smanjenja buke (Active Noise Cancellation system - ANC), koji smanjuje buku niske frekvencije, emitujući suprotne zvučne talase putem ’Bose’ muzičkog sistema. Potpuno nova u ovom modelu je i podloga povećanih svojstava prigušenja buke, a koja je istovremeno lakša od uobičajene. Akustički vetrobran i unapređeni silen blokovi doprinose još većem komforu i udobnosti.

Bezbednost je jedna od najbitnijih odlika Legend-a, a skupu bezbednosne opreme koji je i do sada bio upečatljiv dodati su i aktivni nasloni za glavu. Novi nasloni za glavu su po principu rada slični onima koji se mogu naći kod modela Civic i Accord, a upotpunjeni su i sistemom ACE (Inženjering napredne kompatibilnosti - Advanced Compatibility Engineering) koji je korišćen u izradi strukture karoserije. Na pojedinim tržištima je kao opcioni deo opreme u ponudi Adatpibilni tempomat (Adaptive Cruise Control) i sistem CMBS (Collision Mitigation Braking System – Sistem kočenja za izbegavanje sudara) koji koristi radar milimetarskog opsega sa ciljem otkrivanja i smanjenja rizika od sudara. Šasiji Legend-a je takođe posvećena pažnja u cilju poboljšanja njegovog neverovatno stabilnog, a u isto vreme i živahnog držanja na putu. Iako napredni sistem pojačane stabilnosti sa pogonom na svim točkovima (SH-AWD - Super Handling – all Wheel Drive) nije pretpreo nikakve promene, sistem oslanjanja je poboljšan kako bi se postigla udobnija vožnja i bolje upravljanje. Legend, koji je i do sada bio bogato opremljen, u novoj verziji je dobio još nekoliko dodataka. Putnici sada mogu uživati na zadnjim sedištima sa grejačima, dok je ’Bose’ muzički sistem sada opremljen i USB priključkom, za lako priključivanje iPod-a. Delta Automoto PR

Mitsubishi i-MiEV - Počinje testiranje u Evropi

Mitsubishi i-MiEV - Počinje testiranje u Evropi

Praktično i moderno električno vozilo uskoro će postati realnost svakog većeg proizvođača automobila. Mitsubishi već krupnim koracima grabi napred, razvijajući elektromobil i-MIEV (Mitsubishi innovative Electric Vehicle ), koji se približava evropskim korisnicima, a u prodaju bi trebao krenuti 2010. godine...
Hyundai Tucson 2010 - špijunske fotografije

Hyundai Tucson 2010 - špijunske fotografije

Pre nego što se inovativni Hyundai Tucson, krajem godine, pojavi na domaćem korejskom tržištu, mora proći surove testove na ledeno severu, ali i u stepama Azije i Severne Amerike. Pred nama su špijunske fotografije snimljene u Skandinaviji...
Red Bull - Neverovatno extremno u Las Vegasu

Red Bull - Neverovatno extremno u Las Vegasu

Rhys Millen i Robbie Maddison su pravili istoriju u Las Vegasu, oprostivši se od 2008-e i poželivši dobrodošlicu 2009. godini. Rhys Millen je izveo prvi salto unazad sa terenskim vozilom ikada izveden, a Robbie Maddison ga je sledio sa deset spratova visokim skokom, prizemljivši na vrh replike Trijumfalne kapije ispred hotela Paris Las Vegas...
Ford Focus RS - Počela proizvodnja u Nemačkoj

Ford Focus RS - Počela proizvodnja u Nemačkoj

Dva meseca posle svetske prezentacije, kompanija Ford juče je pokrenula serijsku proizvodnju modela Ford Focus RS. Ford Focus RS proizvodiće se u nemačkom Saarlouisu, jednom od sedam evropskih proizvodnih pogona koncerna Ford...
Nova Toyota Avensis stigla u Srbiju!!! Cene poznate

Nova Toyota Avensis stigla u Srbiju!!! Cene poznate

Generalni uvoznik automobila marke Toyota, kompanija Toyota Srbija, na današnjoj PRESS konferenciji u Country Club Hotelu Babe (CCH Babe), obeležila je početak prodaje nove generacije modela Toyota Avensis i redizajniranog modela Toyota Yaris. Najzanimljivije fotografije snimljene na promociji možete pogledati u galeriji Automagazin portala, ili jednostavnim klikom na LINK. Cene možete pogledati u nastavku teksta...
GS Yuasa i Honda počinju proizvodnju litijum jonskih baterija

GS Yuasa i Honda počinju proizvodnju litijum jonskih baterija

Korporacija GS Yuasa i Honda Motor Co., Ltd., saopštili su da su postigli osnovni dogovor o osnivanju zajedničke kompanije koja će se baviti proizvodnjom, prodajom, istraživanjem i razvojem litijum jonskih baterija visokih performansi za potrebe hibridnih vozila. Dve kompanije će otpočeti sa konsultacijama koje za cilj imaju uspostavljanje procesa rada nove kompanije, planiran za proleće 2009. godine...
Rally Croatia 2024 - Sebastien Ogier
Slika nedelje