Najnovije vesti iz auto industrije
Audi RS6 Sedan - prve fotografije i informacije
Objavljeno: 13.08.2008.
Na prošlogodišnjem sajmu automobila u Frankfurtu kompanija Audi predstavila je supersnažnu verziju RS6, u karavanskom tipu karoserije. Godinu dana kasnije, na predstojećem sajmu automobila u Parizu, Audi će nam predstaviti sedan RS6, čije fotografije upravo gledamo...

Ispod haube diše poznati desetocilidraš zapremine 5,2 litra sa direktnim ubrizgavanjem benzina u cilindar, FSI (Fuel Stratifed Injection), opremljen sa dva turbo punjača. Sistem stratifikovanog direktnog ubrizgavanja goriva u cilindar, FSI radi pod pritiskom od maksimalnih 120 Bara, a kompresioni odnos iznosi velikih 10,5:1. Motor isporučuje čak 580 konjskih snaga, i Obrtni moment od 650 Nm. Obrtni moment dostiže svoj maksimum od 1.500 do 6.250 o/min, a kriva maksimalne snage najviša je od 6.250 do 6.700 o/min. Motor je uparen sa odličnom pestostepenom automatikom. I pored monstruozne snage, zahvaljujući pogonu na sve točkove, Audi RS6 ubrzava iz mesta do stotke za 4,5 sekundi, a do 200 km/h potrebno mu je manje od 14,8 s. Maksimalna brzina elektronski je ograničena na 250 km/h, iako bi ovaj medveđe snažan ulični "ratnik" mogao bez problema da dostigne cifru od 320 km/h.

Audi RS6 Sedan opremljen je pogonom na sve točkove (Quattro) i sportskim ogibljenje sa sistemom "Dynamic Ride Control" koji eliminiše naginjanje karoserije u krivinama. Preko podešavanja sa tri stepena, vozač može izabrati karakteristike amortizera koje odgovaraju vlastitom stilu vožnje. Kao standard dolaze 19" felne sa pneumaticima 255/40, koja mogu biti zamenjena 20-inčnim felnama i pneumaticima 275/35. kočioni sistem sačinjen je od diskova prečnika 390 milimetara napred i 365 mm pozadi, na koje deluju šestoklipne kočione "čeljusti" napred. Uz doplatu, RS6 Sedan može biti opremljen keramičkim kočionim diskovima prečnika 420 mm napred i 365 mm pozadi, pri čemu napred dolaze kočiona klešta sa 8 cilindara. Kompletan kočioni sistem sa keramičkim elementima lakši je od klasičnog za 12,2 kilograma.

Enterijer vozila je u duhu "Made in Audi". Aluminijum, detalji od ugljeničnih vlakana, koža i Alcantra su materijali koji preovađuju, a ne treba isticati da će se u Audijevom super automobilu naći svi najsavremeniji bezbednosni, informacioni sistemi i multimedijalni sistemi. Na tržištu Nemačke Audi RS6 Sedan u ponudi će biti od polovine oktobra, a najavljena cena iznosi 105.550 Eura.
Goran Sarić - Automagazin
Restrukturalizacija kompanije Chrysler uzima svoje prve žrtve. Chrysler je proglasio bankrot, a sa ciljem da se poboljša finansijska situacija i što pre ostvari profitabilnost, biće ugašeni svi "neracionalni" projekti. Prvi među njima su Dodge Viper i Jeep Wrangler...
Čuveni reli poznatih i bogatih, Gumball 3000, pre dva dana je startovao u Los Angelesu. Kompanija Puma, koja je oficijalni sponzor takmičenja, proizvela je limitiranu ediciju patika za vozače, sa oznakom Puma Speed Cat 2.9 Mid Gumball...
Kompanija Verano Motors, generalni uvoznik i distributer Peugeot proizvoda za Srbiju, Crnu Goru i Bosnu i Hercegovinu, jedna je od sponzora a Peugeot je oficijelno vozilo prvog ATP turnira „Serbia Open” koji se održava od 2. do 10. maja 2009. godine na terenima kompleksa „Milan Gale Muškatirović” u Beogradu...
Posle predstavljanja na sajmu automobila u Šangaju, i pozitivnih reakcija javnosti, Bertone Mantide mogao bi biti proizveden u ograničenoj seriji od deset primeraka. Ovu informaciju potvrdilo je i vođstvo čuvene dizajnerske kompanije, najavivši cenu od 1,4 milion Eura...
Iz kompanije Audi "procureli" su tajni dokumenti o novoj generaciji modela Audi A3. Novi Audi A3 na tržištu će se pojaviti 2011. godine, a u ponudi će biti u tradicionalnim karoserijskim verzijama - tri i pet vrata, kabriolet, ali i kao novi sedan! Poslednja verzija treba da pomogne prodaju u Americi i azijskim tržištima...
Simpatični hatchback sa plavim ovalom na haubi još prošle godine stigao je na većinu evropskih tržišta, gde beleži rekordne prodajne rezultate. Kompanija Ford odlučila je da za ciljnu grupu vozača koji preferiraju dinamiku u vožnji i agresivan stil, ponudi Ford Fiestu sa sport paketom opreme...
Španci su konačno skinuli plašt sa svog prvog super-sportskog automobila. Ovo je prvi super-sportski automobil koji su Španci razvili sopstvenim snagama, ikada. Ne, ne pričamo o Seat Leonu FR TDI. Govorimo o GTA Spano...
Gerhard Plattner, bivši automobilski takmičar, u cilju postizanja rekorda ekonomične vožnje, vozio je model SEAT Ibiza Ecomotive. Trasu dužine 1562 kilometra, od katalonskog Martorella do Göttingena u Nemačkoj, prešao je sa samo jednim rezervoarom goriva, postigavši prosečnu potrošnju 2,9 L/ 100 km...
Evropski automobil za 2009. godinu je takođe prvi izbor Evropskih kupaca automobila: Zahvaljujući spektakularnom lansiranju Insignie na tržište, Opel sada vodi u D segmentu automobila u Evropi. U prvom kvartalu prodaje Insignie, Opel je iznenadio i nadmašio sve konkurente u Evropi u ovom segmentu...