Najnovije vesti iz auto industrije
Toyota na manifestaciji organizovanoj povodom Dana Dunava
Objavljeno: 30.06.2008.
Kao i prethodnih godina, i ove godine Ministarstvo poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede-Republička direkcija za vode organizovali su manifestaciju Dan Dunava u saradnji sa svim zainteresovanim stranama. Ova manifestacija je ustanovljena 2004. godine od strane Međunarodne komisije za zaštitu reke Dunav (International Commission for Danube Protection – ICPDR)...
Manifestacija predstavlja integralni deo saradnje svih 13 zemalja potpisnica Međunarodne konvencije o zaštiti reke Dunav, tako da je i ove godine aktivnostima apelovano na građane Srbije da čuvaju ovaj neprocenjivi prirodni resurs koji imamo u zemlji. Ove godine, nastavljeno je sa aktivnostima vezanim za naše najmlađe sugrađane sa kojima je kroz mnoštvo sportskih i likovnih takmičenja, izložbi, predavanja u prirodi i ostalim aktivnostima širom Srbije skrenuta pažnja na značaj očuvanja kako Dunava tako i svih njegovih pritoka.

Ovom akcijom skrenuta je pažnja na značaj Dunava kao i na podizanje svesti građana o zaštiti reke i njenog ekosistema. Povodom Dana Dunava 29. juna 2008. godine u okviru manifestacije pod sloganom „Zajedno za čiste vode“ izvršena je akcija čišćenja, po uputstvima JKP „Zelenilo-Beograd'“, desne obale Dunava na dve lokacije kod Zemunskog keja:
1. Na potezu od restorana „Venecija“ do restorana „Kej Majski“ u dužini od 400 metara izvršeno je delimično tremiranje uz vodno ogledalo i prikupljanje naplava od plastike i granjevine.
2. Na potezu od splava „Hrabro srce“ do Vojne baze u dužini od 1500 metara izvršeno je kompletno košenje trave i prikupljanje naplava od plastike i granjevine.
Zaposleni u Toyota Srbiji i predstavnici njenih partnera iz Toyota centra Beograd, GOTA Car-a i MAG Auta su se sa zadovoljstvom priključili navedenoj akciji i time pružili svoj doprinos očuvanju životne sredine.
Goran Sarić - Automagazin
Agencija evropskog zavoda za petante postala je "zlatna dolina" za pronalaženje skica automobila koji još uvek nisu predstavljeni javnosti. Mercedes-Benz registrovao je izgled novog produženog modela, razvijenog na platformi modela E klasa...
I pored toga što u poslednje vreme iz General Motors-a stižu loše vesti, američki koncern beleži u Kini "zlatno doba". Veliki GM može se radovati velikim uspesima na kineskom tržištu, koje je za američku kompaniju drugi najveći prodajni region...
Naučno istraživanje, koje je sprovela danska Vladina agencija za ekološka istraživanja, pokazalo je da nekoliko najvećih teretnih brodova na svetu, ugrožavaju životnu sredinu više nego što to čine svi automobili koji se trenutno kreću na planeti. Šokantno, zar ne...
Restrukturalizacija kompanije Chrysler uzima svoje prve žrtve. Chrysler je proglasio bankrot, a sa ciljem da se poboljša finansijska situacija i što pre ostvari profitabilnost, biće ugašeni svi "neracionalni" projekti. Prvi među njima su Dodge Viper i Jeep Wrangler...
Čuveni reli poznatih i bogatih, Gumball 3000, pre dva dana je startovao u Los Angelesu. Kompanija Puma, koja je oficijalni sponzor takmičenja, proizvela je limitiranu ediciju patika za vozače, sa oznakom Puma Speed Cat 2.9 Mid Gumball...
Kompanija Verano Motors, generalni uvoznik i distributer Peugeot proizvoda za Srbiju, Crnu Goru i Bosnu i Hercegovinu, jedna je od sponzora a Peugeot je oficijelno vozilo prvog ATP turnira „Serbia Open” koji se održava od 2. do 10. maja 2009. godine na terenima kompleksa „Milan Gale Muškatirović” u Beogradu...
Posle predstavljanja na sajmu automobila u Šangaju, i pozitivnih reakcija javnosti, Bertone Mantide mogao bi biti proizveden u ograničenoj seriji od deset primeraka. Ovu informaciju potvrdilo je i vođstvo čuvene dizajnerske kompanije, najavivši cenu od 1,4 milion Eura...
Iz kompanije Audi "procureli" su tajni dokumenti o novoj generaciji modela Audi A3. Novi Audi A3 na tržištu će se pojaviti 2011. godine, a u ponudi će biti u tradicionalnim karoserijskim verzijama - tri i pet vrata, kabriolet, ali i kao novi sedan! Poslednja verzija treba da pomogne prodaju u Americi i azijskim tržištima...
Simpatični hatchback sa plavim ovalom na haubi još prošle godine stigao je na većinu evropskih tržišta, gde beleži rekordne prodajne rezultate. Kompanija Ford odlučila je da za ciljnu grupu vozača koji preferiraju dinamiku u vožnji i agresivan stil, ponudi Ford Fiestu sa sport paketom opreme...